Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гумові технічні вироби
Очікувана вартість
1 750 268,95 UAH
UA-2019-07-08-000779-a 9864e572a4ff466b96970e7163dd6544
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скрипник Дар'я Сергіївна

+380442076127 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Скрипник Дар'я Сергіївна
+380442076127
SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 750 268,95 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19510000-4: Гумові вироби


Тендерна документація

22 липня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:32
ТД 1951 Лот 1-3 - 22.07.2019.doc
22 липня 2019 16:32
оголошення 1951 Лот 1-3 - 22.07.2019.doc
22 липня 2019 16:32
Перелік змін 22.07.19.docx
22 липня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:32
ТД 1951 Лот 1-3 - 22.07.2019.doc
08 липня 2019 18:37
ТД 1951 Лот 1-3.doc
22 липня 2019 16:32
оголошення 1951 Лот 1-3 - 22.07.2019.doc
08 липня 2019 18:37
оголошення 1951 Лот 1-3.doc
22 липня 2019 16:32
Перелік змін 22.07.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 12 липня 2019 11:48
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:33
1)Лот№1, Позиція №244 - код згідно каталогу рукаву правого,а найменування ТМЦ прописано - "лівий". Уточніть 2) Згідно Додатку №4 - постачання 1місце відвантаження, в Додатку №6 Договір - постачання "за будь-якою іншою адресою, вказаною у відповідному замовленні Покупця. Вантажоодержувачами є підрозділи Покупця" Уточніть скільки підрозділів і куда саме відвантаження. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Вважати за орфографічну помилку в пункті 244 (код згідно каталогу рукава - правий, а найменування ТМЦ прописано "лівий") в назві номенклатури товару та орієнтуватися на код каталогу виробника.
2) Адреса поставки згідно з пунктом 5.3 Додатку 6 до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000029 ● a5a6d284f70e44fa86edf7c7e9a3402e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2019-07-08-000779-a 08.07.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо Заперечення до висновку за результатами моніторингу та Інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у прикріпленому файлі.

2019-09-06 12:50:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 11.09.2019.
Дата публікації: 11 вересня 2019

Документи:

11 вересня 2019 16:09
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Рукав високого тиску, рукава напірні(МБС)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 191 277,22 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 912,77 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35738 UAH

Аукціон

Початок: 01 серпня 2019 12:36
Закінчення: 01 серпня 2019 13:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Рукав високого тиску, рукава напірні(МБС) (номенклатура і кількість - відповідно до Додатку 4 ТД)
ДК 021:2015: 19510000-4 — Гумові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 11 липня 2019 14:10
Дата відповіді: 22 липня 2019 16:34
Шановний Замовнику, 1. Уточніть,як в тендерній документації відображати "еквівалент" щодо виробника продукції - порівняльною таблицею,тощо 2.Уточніть кількість по позиціям № 195,197 Додатку №4, з відповідним корегування тендерної документації
Відповідь: 1. «Еквівалент» щодо виробника продукції відображається в Додатку 5 до тендерної документації.
2. Замовником внесені зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" 1 031 508,00
UAH з ПДВ
829 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Гидростандарт 1 113 357,46
UAH з ПДВ
830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКП "МАШСЕРВІС" 980 040,00
UAH з ПДВ
980 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 15:19
ЛИСТ ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
14 серпня 2019 14:54
Справка ДПИ.pdf
14 серпня 2019 14:54
ДовідкаМВС-26-07-2019.PDF
31 липня 2019 09:49
9.Витяг ЕДР.pdf
31 липня 2019 09:49
8.Статут.pdf
31 липня 2019 09:48
3.4.Протокол 107.pdf
31 липня 2019 09:48
3.3.Наказ 445-п.PDF
31 липня 2019 09:48
10.Копія витягу ПДВ.pdf
31 липня 2019 09:48
10.Копія витягу ПДВ.pdf
31 липня 2019 09:48
9.Витяг ЕДР.pdf
31 липня 2019 09:48
8.Статут.pdf
31 липня 2019 09:48
3.4.Протокол 107.pdf
31 липня 2019 09:48
3.3.Наказ 445-п.PDF

Публічні документи

31 липня 2019 08:41
Тендерна пропозиція.pdf
31 липня 2019 08:41
Банківська Гарантія.7z
31 липня 2019 08:41
технічні док-ти.rar

Публічні документи

31 липня 2019 09:53
18-ВитягПДВ.pdf
31 липня 2019 09:53
17-Витяг ЄДР.pdf
31 липня 2019 09:53
16-Статут.pdf
31 липня 2019 09:53
15-Лист санкції.pdf
31 липня 2019 09:53
10-Несудимість фіз ос.pdf
31 липня 2019 09:53
09-Ст.50.pdf
31 липня 2019 09:53
08-Корупція пос особа.pdf
31 липня 2019 09:53
07-Корупція юр ос.pdf
31 липня 2019 09:53
06-Протокол№4.pdf
31 липня 2019 09:53
04-Наказ№1-П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"

ПП Гидростандарт

ТОВ ВКП "МАШСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
#36549406
Переможець 829 920,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть"
#36549406
829 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 14:47
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
ДУ № 1 до Договору № 1640_ДЗЗ-19 від 29.08.2019 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 19:41
Договор 1640-Д33-19 від 20.08.2019 1951 рукава.pdf укладений
29 серпня 2019 16:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – не змінилися).
Номер договору про закупівлю: 1640/Д33-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчився строк дії договору.Поставок за договором не здійснювалося.