Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 00000000000, 00000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000 0000000000000 0000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2019 13:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 липня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
08 липня 2019 11:36 |
00000000 |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-11-000006 ● 8265302c11a3427a82650944b488756d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2019 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.07.2019 № 44
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 10.07.2019 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-08-000704-b 08.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-11 12:30:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (елементи комплекту рухомого світлотехнічного обладнання аеродрому)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-07-08-000704-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Військовою частиною А1710 прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону, а саме – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
У зв’язку із зазначеним просимо надати інформацію про експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-15 10:33:29
Відповідь на запит
Військовою частиною А1710 прийнято рішення про проведення переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону, а саме – відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи, про що надаю підтвердження що ТОВ "ОСП Корпорація Ватра" є єдиним виробником в Україні світлосигнального обладнання аеродромів, а саме довідку Тернопільської Торгово - промислової палати від 15.03.2019 року №47/01-12.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 3 частини четвертої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" на підставі виявлених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та порушення законодавства в частині не відміни закупівлі. Тендерний комітет військової частини А1710 прийняв рішення про скасування закупівлі відповідно до переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015: 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання.
2019-07-17 10:01:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.
2019-07-18 09:44:25
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 13:34
|