Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
промивка систем опалення
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-07-08-000640-b ● 050313eb6a464f30afa0a4c82abf230e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
елена +380678571227 polishko.np@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 липня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2019 11:23 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 12:10 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
промивка систем опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49102, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вулиця Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2019
—
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 09:06 |
Вимоги до кваліфікації учасника промивання опалення.doc |
08 липня 2019 15:03 |
промивання буде проводиться у наступних будівлях лікарні.doc |
09 липня 2019 09:06 |
Вимоги до кваліфікації учасника промивання опалення.doc
|
||
08 липня 2019 15:03 |
промивання буде проводиться у наступних будівлях лікарні.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обсяг робіт
Дата подання: 08 липня 2019 14:50
Дата відповіді: 08 липня 2019 15:01
У Вашій Тендерній документації зазначено вимогу:
"Кошторис вартості послуг на технічне обслуговування систем теплопостачання, у т.ч. випробування системи під тиском, який повинен бути виконаний у програмному комплексі «АВК-5», та повинен містити договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат;"
Але у складі Тендерної Документації ЗОВСІМ не наданий обсяг робіт, що унеможливлює створення розрахунку вартості.... Додайте будь-ласка до складу Тендерної Документації Технічне завдання або обсяги робіт у іншому вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: промивання буде проводиться у наступних будівлях лікарні:
- три девяти поверхових корпуса;
- два трьох поверхових корпуса;
- патологоанатомічний корпус два поверхи;
- господарчий корпус (пральня, гараж).
- три девяти поверхових корпуса;
- два трьох поверхових корпуса;
- патологоанатомічний корпус два поверхи;
- господарчий корпус (пральня, гараж).
Щодо вимоги про територіальне знаходження Виконавця
Дата подання: 08 липня 2019 15:50
Дата відповіді: 09 липня 2019 12:56
У Вашій документації зазначена наступна вимога: "За для оперативного реагування на аварійні ситуації при виконанні послуг, Учасник повинен бути зареєстрований в м. Дніпро та фактично знаходитись терріторіально в м. Дніпро"...
Але згідно назви закупівлі - це звичайні роботи з разової сезонної промивки систем опалення.
У Тендерній документації не зазначено, що закупівлею передбачено надання послуг з технічного обслуговуванння системи закладу весь рік або усунення аварійних ситуацій у системі протягом усього року?
Якщо у ході виконання разової промивки системи опалення виникають аварійні ситуації, то згідно специфіки виконуваних робіт по даній закупівлі, працівники Виконавця робіт знаходяться на об’єкті і усувають усі проблеми, які виникають при промивці. Усі виробничі операції ( у тому числі і аварійні, які потребують оперативного реагування) здійснюються Виконавцем ДО підписання актів виконаних робіт.
По завершенню Договору, ЗАМОВНИК підписує акти виконаних робіт, лише після того, як він переконався і погодився з тим, що роботи виконані у повному обсязі. Тобто персонал Виконавця на увесь період надання послуг по Договору знаходиться у місті ЗАМОВНИКА послуг, у даному випадку у м.Дніпро. Це передбачено специфікою виконуваних по договору робіт.
Таким чином, наявність вимоги щодо необхідності реєстрації Замовника та фактичного територіального знаходження в м. Дніпро, не є критичною необхідністю, та не містить аргументованого пояснення.
У відповідності до вимог пункту 4 Статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вважаємо зазначену вище вимогу такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників і просимо Вас, вилучити дану вимогу із Тендерної документації, як дискримінаційну.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: м.Дніпро виключили
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-08-000640-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКТ-ремсервіс, Код ЄДРПОУ:38651932
Дата подання: 24 липня 2019 10:47
оскарження рішення
оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 12:02
1. Для всіх учасників в закупівлі був період уточнень, у кожного була можливість уточнення вимог закупівлі - Ви цим не скористалися.
2. Ви самі написали, що ви помилково не підкріпили лист гарантію, про те, що послуги будуть виконуватися власними силами штатних працівників Учасника без залучення субпідрядних організацій. Будьте уважні в наступних закупівлях.
2. Ви самі написали, що ви помилково не підкріпили лист гарантію, про те, що послуги будуть виконуватися власними силами штатних працівників Учасника без залучення субпідрядних організацій. Будьте уважні в наступних закупівлях.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХІТ-КОМПАНІ" |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
27 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВКТ-ремсервіс |
48 000,00
UAH з ПДВ
|
46 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗСЕРВІСКОМПАНІ" |
47 000,00
UAH з ПДВ
|
47 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" |
49 958,81
UAH з ПДВ
|
49 958,81
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХІТ-КОМПАНІ" #34362180 |
Відхилено |
27 000,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 09:37
|
ТОВ ВКТ-ремсервіс #38651932 |
Відхилено |
46 990,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 12:07
|
ТОВ "ГАЗСЕРВІСКОМПАНІ" #41069467 |
Відхилено |
47 000,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 13:49
|
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3074106617 |
Переможець |
49 958,81
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір №247 від 15.08.19.PDF | укладений |
19 серпня 2019 14:50
|