Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

промивка систем опалення
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-07-08-000640-b 050313eb6a464f30afa0a4c82abf230e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 11:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 12:10
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
промивка систем опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпропетровськ, вулиця Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  15 серпня 2019
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обсяг робіт
Дата подання: 08 липня 2019 14:50
Дата відповіді: 08 липня 2019 15:01
У Вашій Тендерній документації зазначено вимогу: "Кошторис вартості послуг на технічне обслуговування систем теплопостачання, у т.ч. випробування системи під тиском, який повинен бути виконаний у програмному комплексі «АВК-5», та повинен містити договірну ціну, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат;" Але у складі Тендерної Документації ЗОВСІМ не наданий обсяг робіт, що унеможливлює створення розрахунку вартості.... Додайте будь-ласка до складу Тендерної Документації Технічне завдання або обсяги робіт у іншому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: промивання буде проводиться у наступних будівлях лікарні:
- три девяти поверхових корпуса;
- два трьох поверхових корпуса;
- патологоанатомічний корпус два поверхи;
- господарчий корпус (пральня, гараж).
Щодо вимоги про територіальне знаходження Виконавця
Дата подання: 08 липня 2019 15:50
Дата відповіді: 09 липня 2019 12:56
У Вашій документації зазначена наступна вимога: "За для оперативного реагування на аварійні ситуації при виконанні послуг, Учасник повинен бути зареєстрований в м. Дніпро та фактично знаходитись терріторіально в м. Дніпро"... Але згідно назви закупівлі - це звичайні роботи з разової сезонної промивки систем опалення. У Тендерній документації не зазначено, що закупівлею передбачено надання послуг з технічного обслуговуванння системи закладу весь рік або усунення аварійних ситуацій у системі протягом усього року? Якщо у ході виконання разової промивки системи опалення виникають аварійні ситуації, то згідно специфіки виконуваних робіт по даній закупівлі, працівники Виконавця робіт знаходяться на об’єкті і усувають усі проблеми, які виникають при промивці. Усі виробничі операції ( у тому числі і аварійні, які потребують оперативного реагування) здійснюються Виконавцем ДО підписання актів виконаних робіт. По завершенню Договору, ЗАМОВНИК підписує акти виконаних робіт, лише після того, як він переконався і погодився з тим, що роботи виконані у повному обсязі. Тобто персонал Виконавця на увесь період надання послуг по Договору знаходиться у місті ЗАМОВНИКА послуг, у даному випадку у м.Дніпро. Це передбачено специфікою виконуваних по договору робіт. Таким чином, наявність вимоги щодо необхідності реєстрації Замовника та фактичного територіального знаходження в м. Дніпро, не є критичною необхідністю, та не містить аргументованого пояснення. У відповідності до вимог пункту 4 Статті 22 Закону України про публічні закупівлі, вважаємо зазначену вище вимогу такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації Учасників і просимо Вас, вилучити дану вимогу із Тендерної документації, як дискримінаційну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: м.Дніпро виключили

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-000640-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКТ-ремсервіс, Код ЄДРПОУ:38651932
Дата подання: 24 липня 2019 10:47
оскарження рішення
оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 12:02
1. Для всіх учасників в закупівлі був період уточнень, у кожного була можливість уточнення вимог закупівлі - Ви цим не скористалися.
2. Ви самі написали, що ви помилково не підкріпили лист гарантію, про те, що послуги будуть виконуватися власними силами штатних працівників Учасника без залучення субпідрядних організацій. Будьте уважні в наступних закупівлях.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

24 липня 2019 10:47
Оскарження рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХІТ-КОМПАНІ" 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВКТ-ремсервіс 48 000,00
UAH з ПДВ
46 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАЗСЕРВІСКОМПАНІ" 47 000,00
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 49 958,81
UAH з ПДВ
49 958,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 09:50
1562914144549_Хіт-Компані.rar

Публічні документи

18 липня 2019 11:07
профбезпека 2019
18 липня 2019 11:07
штатні працівники
18 липня 2019 11:07
повноваження особи
18 липня 2019 11:07
лист-гарантія
18 липня 2019 07:48
Відгук
18 липня 2019 07:48
Відгук
12 липня 2019 12:09
повноваження особи.pdf
12 липня 2019 12:09
мат.-тех.база.pdf
12 липня 2019 12:09
витяг ПДВ 20.02.17.pdf
12 липня 2019 12:09
Витяг 22.04.19.pdf
12 липня 2019 12:09
ВИПИСКА (2).pdf
12 липня 2019 12:09
аналог.договори.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 07:50
Протокол ПТЕТУ і М.pdf
12 липня 2019 07:50
Отзыв Пятихаки.pdf
12 липня 2019 07:50
Отзыв Дафми.PDF
12 липня 2019 07:50
Лист-гарантія.pdf
12 липня 2019 07:50
лист про лицензию.pdf
12 липня 2019 07:50
Довідка про персонал.pdf
12 липня 2019 07:50
Довідка про МТБ.pdf
12 липня 2019 07:50
вытяг.rtf
12 липня 2019 07:50
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХІТ-КОМПАНІ"

ТОВ ВКТ-ремсервіс

ТОВ "ГАЗСЕРВІСКОМПАНІ"

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХІТ-КОМПАНІ"
#34362180
Відхилено 27 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 09:37
ТОВ ВКТ-ремсервіс
#38651932
Відхилено 46 990,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 12:07
ТОВ "ГАЗСЕРВІСКОМПАНІ"
#41069467
Відхилено 47 000,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 13:49
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
Переможець 49 958,81
UAH з ПДВ
26 липня 2019 10:46

Документи

17 липня 2019 09:36
протокол.PDF

Документи

22 липня 2019 11:34
2 промивка.PDF

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
49 958,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір №247 від 15.08.19.PDF укладений
19 серпня 2019 14:50