Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові канцелярські товари
Очікувана вартість
38 200,00 UAH
UA-2019-07-08-000613-c 3ac9fe8906b64bbab9e6044069adf6f6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Циганок Світлана

+380444846425 tsyganok@apostille.in.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНО-ІМІДЖЕВИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 35198441
Вебсайт: http://www.apostille.in.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Павлівська, 26/41
Контактна особа: Циганок Світлана
+380444846425
tsyganok@apostille.in.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 23:59
Початок аукціону: 12 липня 2019 11:39
Очікувана вартість: 38 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,96%

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі (товар): паперові канцелярські товари (30190000-7- офісне устаткування та приладдя різне).
Доставка за адресою: 01135, м. Київ, вул. В. Чорновола, 25, здійснюється учасником у приміщення офісу, її вартість включається в ціну пропозиції
В пропозиції Учасник має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, того ж кольору, якості та має відповідати характеристикам тих товарів, що зазначені нижче.
Товар має бути новим, тобто таким, що не був у використанні.

1) Папір офісний
Характеристики паперу:
1) папір офісний: формату А4 – 290 пачок (по 500 аркушів у пачці, по 5 пачок в одній коробці, що відповідає вимогам діючих стандартів якості), А5 – 100 пачок;
2) Для використання в копіювальній техніці та принтерах (в т.ч. струменевих);
3) Без запаху;
4) Без вмісту шкідливих хімічних речовин (хлор, важкі метали);
5) Папір має бути упакований у вологостійку упаковку по 500 аркушів у пачці;
6) Формат паперу (мм) – А4 (210х297), А5;
7) Щільність паперу – не менше 80 г/м2
8) Білизна, СІЕ – не менш ніж 146;
9) Яскравість – не менше 95%;
10) Товщина – 100 -110 мкм;
11) Гладкість (за Бендтсеном) – 160-220;
12) Непрозорість – не менш ніж 92%;
13) Вміст вологи, % – не більше 4,5;
14) Відбілювання без використання хлору та важких металів;
15) Виробник має бути акредитований за стандартами ISO14001;

2) папки-реєстратори
Характеристики папок-реєстраторів: важливо надати папки-реєстратори саме в тих кольорах, як зазначено нижче, оскільки завдяки кольору іде сортування документів. Папки-реєстратори надаються Замовнику у зібраному вигляді!

Назва товару Кількість, шт.
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: синій 50
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: зелений 2
Папка- реєстратор одностор. А4, не менше 70мм, Delta by Axent або еквівалент, колір: жовтий 2

3) Конверти

1. Конверти С4 скл (силікон), шт. 500
2. Конверти С5 скл (силікон), шт. 2 500
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3444 шт
Паперові канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 липня 2019 10:54
Дата відповіді: 09 липня 2019 11:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне.
Учасник може запропонувати товар-аналог, але
при цьому має вказати характеристики товару-аналога, якщо такий пропонується замість товарів, вказаних в технічних вимогах. Товар має бути дійсно аналогічним, тієї ж якості та має відповідати характеристикам товарів, що зазначені в додатку.
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тому до участі у закупівлях допущені всі учасники, чиї пропозиції відповідають вимогам закупівлі. Оскільки в Документації визначено, що загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням усіх витрат, пов'язаних з предметом закупівлі, при оцінці розглядається остаточна ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 27 852,84
UAH з ПДВ
27 852,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 30 912,48
UAH з ПДВ
30 162,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 32 950,80
UAH з ПДВ
30 878,52
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 33 986,00
UAH з ПДВ
32 949,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 16:06
КП -оновлене.pdf
11 липня 2019 15:57
УСТАВНЫЕ.7z
11 липня 2019 15:57
ТХ.pdf
11 липня 2019 15:57
Лист -договір - згода.pdf
11 липня 2019 15:57
КП.pdf
11 липня 2019 15:57
IQ Economy + 500 л..pdf

Публічні документи

11 липня 2019 14:07
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2019 14:07
Проект договору.pdf
11 липня 2019 14:07
Статут.pdf
11 липня 2019 14:07
Установчий договір.pdf
11 липня 2019 14:07
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
11 липня 2019 14:07
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 липня 2019 14:07
Довідка 4-ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Відхилено 27 852,84
UAH з ПДВ
15 липня 2019 15:00
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Переможець 30 162,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 17:12

Документи

15 липня 2019 15:00
Рисунок (850).jpg

Документи

16 липня 2019 17:12
Рисунок (853).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
30 162,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 17:12
Рисунок (853).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Рисунок (864).jpg укладений
22 липня 2019 17:10
Рисунок (862).jpg укладений
22 липня 2019 17:10
Рисунок (861).jpg укладений
22 липня 2019 17:10
Рисунок (865).jpg укладений
22 липня 2019 17:10
Рисунок (863).jpg укладений
22 липня 2019 17:10
Рисунок (866).jpg укладений
22 липня 2019 17:10