Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по приладовому забезпеченню під час та після запроектних аварій.
Очікувана вартість
14 542 613,92 UAH
UA-2019-07-08-000573-c de5d1f4de18e436287926bea27d517af
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 15:21
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 15:21
Початок аукціону: 24 липня 2019 11:57
Очікувана вартість: 14 542 613,92 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Начальник дільниці АСУ ТП – Cучок Микола Олександрович, тел. (05136) 4-19-24, n_suchok@sunpp.atom.gov.ua; Начальник дільниці КВП – Алефіренко Ігор Іванович, тел. (05136) 4-13-37, i_alefirenko@sunpp.atom.gov.ua; Інженер-технолог ВВ СМтаР – Вербіцький Олександр Юрійович, тел. (05136) 4-22-09, ay_verbitskii@sunpp.atom.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по приладовому забезпеченню під час та після запроектних аварій.Джерело фінансування закупівлі: 001 (відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт в період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення - 12.11.2019 року. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 листопада 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 12 липня 2019 16:31
Дата відповіді: 15 липня 2019 09:29
Предметом закупівлі є цілий комплекс робіт з використанням матеріалів і складного промислового обладнання різних виробників, що передбачає поетапне виготовлення, випробування і поставку продукції з подальшим виконанням монтажних робіт. Відповідно, виробники обладнання та матеріалів при роботі з такого роду масштабними проектами передбачають або 100% передоплату, або розбивку на поетапну оплату за товар на різних стадіях виробництва та готовності. З огляду на такі фактори, як сума закупівлі та терміни виконання робіт, що значно перевищують 30 днів з моменту підписання контракту, просимо передбачити авансування проекту на рівні 50% від суми закупівлі. Це дозволить мінімізувати ризики затримки термінів, передбачених виробничими процесами, і гарантувати постачання обладнання / матеріалів і виконання робіт у відповідності з термінами, встановленими Замовником
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше запитання буде опрацьовано і в разі позитивного рішення будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по приладовому забезпеченню під час та після запроектних аварій.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2019 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ Управління механізованих робіт 14 534 450,28
UAH
14 534 450,28
UAH
1.1111111111 13 081 005.25 Документи
ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ 14 539 166,75
UAH
14 539 166,75
UAH
1 14 539 166.75 Документи

Публічні документи

22 липня 2019 15:44
Електронний підпис
22 липня 2019 15:42
14-Про санкції.PDF
22 липня 2019 15:42
9-Про реквізити.PDF
22 липня 2019 15:42
6-Технічні вимоги.pdf
22 липня 2019 15:42
5-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 16:18
8.imd
19 липня 2019 16:18
Цінова пропозиція.PDF
19 липня 2019 16:18
Технічні вимоги.PDF
19 липня 2019 16:18
Протокол зборів.PDF
19 липня 2019 16:18
Про підрядника.PDF
19 липня 2019 16:18
Працівники.PDF
19 липня 2019 16:18
охорона праці.PDF
19 липня 2019 16:18
Наказ на директора.PDF
19 липня 2019 16:18
Ліцензія та дозвіл.rar
19 липня 2019 16:18
Кошториси.PDF
19 липня 2019 16:18
Довідка.PDF
19 липня 2019 16:18
Довідка ст 17.PDF
19 липня 2019 16:18
Довідка санкції.PDF
19 липня 2019 16:18
Довідка корупція.PDF
19 липня 2019 16:18
Довідка банкрутство.PDF
19 липня 2019 16:18
Витяг ПДВ.PDF
19 липня 2019 16:18
Аналогічні договори.PDF
19 липня 2019 16:18
Postach.PDF
19 липня 2019 16:18
Dovidka_19182539180570646303 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Управління механізованих робіт

ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Управління механізованих робіт
#37630654
Відхилено 14 534 450,28
UAH
29 липня 2019 15:15
ТОВ ЕНЕРГО-БУД-МОНТАЖ
#36739355
Відхилено 14 539 166,75
UAH
29 липня 2019 15:31

Інформація про відміну

Дата відміни
29 липня 2019 15:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі