Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
11 456,00 UAH
UA-2019-07-08-000507-c 90438aae870a444fa644d481bf7741ae
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зеленковська Марія Андріївна

+380617171730 tender_tub@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ КЛІНІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006707
Місцезнаходження: 69009, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ ПЕРСПЕКТИВНА, будинок 2
Контактна особа: Зеленковська Марія Андріївна
+380617171730
tender_tub@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 11 456,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 114,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Детальний опис закупівлі зазначено в Загальній інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
ДК 021:2015 (CPV) - 44810000-1 "Фарби" (Фарби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69106, Україна, Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Перспективна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 08 липня 2019 15:24
Дата відповіді: 08 липня 2019 15:54
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

По даній закупівлі аналоги та еквіваленти розглядатися не будуть. Визначатися товар як еквівалент та аналог буде за всіма характеристиками, зазначеним у вимогах в Загальній інформації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП БЕГДЖАНЯН МАНУЕЛЬ СУРИКОВИЧ 11 450,00
UAH з ПДВ
11 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП БЕГДЖАНЯН МАНУЕЛЬ СУРИКОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БЕГДЖАНЯН МАНУЕЛЬ СУРИКОВИЧ
#2806911850
Відхилено 11 450,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 13:26

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій