Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Очікувана вартість
1 164 838,00 UAH
UA-2019-07-08-000401-b 8d25d1f67c834d6fa6ed9a378881f493
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сурмик

+380664055937 natalkaberezen@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Ківерцівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141609
Місцезнаходження: 45200, Україна , Волинська обл., м. Ківерці, вул. Киричука, 1
Контактна особа: Наталія Сурмик
+380664055937
natalkaberezen@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 14:50
Очікувана вартість: 1 164 838,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 824,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45200, Україна, Волинська область, м.Ківерці, вул.Киричука, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставку товару проводяться після отримання товару шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 180 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 липня 2019 10:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 10:49
Додаток 4 до ТД.pdf.p7s
08 липня 2019 10:49
Додаток 1 до ТД.pdf.p7s
08 липня 2019 10:49
Додаток 1 до ТД.pdf
08 липня 2019 10:49
Додаток 2 до ТД.pdf
08 липня 2019 10:49
Додаток 5 до ТД.pdf.p7s
08 липня 2019 10:49
Додаток 4 до ТД.pdf
08 липня 2019 10:49
Додаток 2 до ТД.pdf.p7s
08 липня 2019 10:49
Додаток 5 до ТД.pdf
08 липня 2019 10:49
Додаток 3 до ТД техвимоги.pdf
08 липня 2019 10:49
Додаток 3 до ТД техвимоги.pdf.p7s
08 липня 2019 10:49
Додаток 6 до ТД проект договору.pdf.p7s
08 липня 2019 10:49
Додаток 6 до ТД проект договору.pdf
08 липня 2019 10:49
Тендерна документація комп.техніка.pdf
08 липня 2019 10:49
Тендерна документація комп.техніка.pdf.p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічних характеристик
Дата подання: 09 липня 2019 10:11
Дата відповіді: 10 липня 2019 15:00
Шановний Замовнику! У тендерному завданні фігурує наступна вимога: "Програмне забезпечення: Ліцензійні операційна система та пакет офісних програм" Прохання уточнити, яка саме операційна система та офісні програми потрібні. Дякуємо!
Відповідь: Ліцензійна операційна система на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна, з україномовним інтерфейсом. Преінстальований ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарний з україномовним інтерфейсом, сумісним з обраною ОС. Набір преінстальованого програмного забезпечення.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 липня 2019 11:21
Дата відповіді: 10 липня 2019 15:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У тендерній документації не міститься посилань на конкретні торгівельні марки.
2) У відповідності до статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", учасником процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію. Ціна учасника неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-000401-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 26 липня 2019 15:40
ОБЕРЕЖНО! У даній пропозиції є пряма невідповідність Тендерній документації, а також п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Шановний Замовнику, ОБЕРЕЖНО!
У даній пропозиції є пряма невідповідність Тендерній документації, а також п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі»! Будь-ласка, просимо Вас, шановний Замовнику, звернути увагу на додатки до нашої вимоги та надати відповідь у встановлені Законом України «Про публічні Закупівлі» строки.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА є пов’язаними особами процедури Закупівлі, що підтверджується однаковим номером телефону +380966845835. Даний номер телефону Ви можете побачити за посиланням даної Закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-08-000401-b, а також у кваліфікаційних документах учасника, а саме: «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», а також у інформаційній довідці «Відомості про учасника» у складі Тендерної пропозиції учасника ФОП КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ.
Пропозиція учасниці ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА взагалі є «фейковою» та не відповідає умовам тендерної документації за причиною відсутності багатьох документів, що вимагалися Тендерною документацією, а саме: відсутність копій сертифікатів якості, інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, згоди на обробку персональних даних, тощо!
Шановний Замовнику, хотіли Вам повідомити, що Ви маєте право їх відхилити і підтримати добросовісну конкуренцію: Відповідно до ст.17 Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі.
Додатково повідомляємо, що у учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ крім цієї прямої невідповідності чинному українському законодавству, а також невідповідність вимогам Тендерної документації, а саме:

1. Відповідно до п. 3, Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації не надав лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.
2. «Помилково» виправив строк дії Договору з дистриб’ютором.(у додатках)
3. Зазначав неправдиві відомості про себе у п. 7 Р.2 довідці «Про відсутність підстав відмови для участі у процедурі закупівлі», згідно Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме написав, що проводить господарську діяльність відповідно до положень Статуту. Цікаво для ФОПа, де ж тоді Статут?)
Шановний Замовник, дякуємо Вам за увагу до нашого звернення, сподіваємося Вам сподобалось, та просимо негайно дискваліфікувати ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА через грубі порушення Тендерної Документації та невідповідності п.7 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2019 12:19
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Визначення поняття “пов’язана особа” наведено у пункті 16 частини першої статті 1 Закону. Так, виходячи зі змісту статті “повʼязана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі; фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі; службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи; фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.”
Враховуючи розʼяснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України при цьому під здійсненням контролю слід розуміти саме можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі в спосіб, вказаний в абзаці шостому пункту 16 частини першої статті 1 Закону.
При цьому перелік ознак, за наявності яких учасники є пов"язаними особами, указаний у статті 1 Закону, є вичерпним.
У свою чергу, метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, серед яких у тому числі добросовісна конкуренція серед учасників.
Поряд з цим, Антимонопольний комітет України (далі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є зокрема забезпечення державного захисту конкуренції у сфері державних закупівель. АМКУ здійснює свою діяльність на підставі законодавства про захист економічної конкуренції, що ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України і складається із Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України “Про Антимонопольний комітет України” (далі – Закон про АМКУ), Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”, інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Згідно зі статтею 7 Закону про АМКУ у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції АМКУ має, зокрема такі повноваження: розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справами; приймати передбачені законодавством про захист економічної конкуренції розпорядження та рішення за заявами і справами, перевіряти та переглядати рішення у справах, надавати висновки щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції.
При цьому органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадові особи зобов'язані передавати Антимонопольному комітету України та його територіальним відділенням відомості, що можуть свідчити про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (стаття 22 Закону про АМКУ).
У свою чергу, пунктом 4 частини першої статті 17 Закону передбачено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Розглянувши подані учасником-переможцем електронного редукціону можна стверджувати, що усі документи, що вимагалися тендерною документацією у складі його пропозиції наявні.
Перевіряючи наявні у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дані ФОП Крищук І.О. стало відомо, що номер телефону +380966845835 є контактним телефоном саме ФОП Крищука І.О., оскільки розміщений у полі “Інформація про здійснення зв'язку з фізичною особою-підприємцем”.
Також у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань містяться дані щодо ФОП Воскресенської Н.П., контактний номер телефону якої +38032711141.
Дійсно, за вказаним номером телефону +380966845835 доступний звʼязок із ФОП Крищуком І.О., що дало змогу переконатися у правильності поданих ним відомостей.
Враховуючи вищевикладене та пояснення ФОП Крищука І.О., у замовника нема сумнівів, що даний номер телефону належить саме йому. Проте, в даній ситуації рекомендуємо ФОП Крищуку І.О. звернутися до правоохоронних органів, так як дії щодо вказання однакового номеру телефону компроментують його ділову репутацію змушуючи інших учасників мати сумніви з приводу його доброчесності.
Щодо пункту 1 поданої Вимоги – “Відповідно до п. 3, Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації не надав лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.” Пунктом третім розділу І “Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства” додатку 1 до тенедрної документації вимагалося подання учасником “Копії Статуту чи іншого установчого документу, з урахуванням останніх змін та доповнень на момент подачі тендерної пропозиції або надати лист (довідку, інформацію тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації.” Учасником подано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що і є установчим документом фізичної особи-підприємця. Порушення у не наданні листа (довідки, інформації тощо) із зазначенням коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації не є помилковим. Зазначена вимога стосувалася тих субʼєктів господарювання, які враховуючи нові норми законодавства про державну реєстрацію не мають роздрукованих установчих документів (Статуту, положення тощо), проте дана інформація міститься у відкритому реєстрі.
Щодо пункту 2 Вимоги – “«Помилково» виправив строк дії Договору з дистриб’ютором.(у додатках)”. Враховуючи, що договір поставки ЖК 243 між ТОВ «КОМЕЛ» та ФОП Крищук І.О. укладено 02 травня 2019 року, то термін його дії до 31 грудня 2018 року був би абсурдним. Однак, з метою підтвердження виправлення, замовником надіслано відповідне звернення щодо підтвердження інформації до ТОВ «КОМЕЛ».
Щодо пункту 3 Вимоги – “3. Зазначав неправдиві відомості про себе у п. 7 Р.2 довідці «Про відсутність підстав відмови для участі у процедурі закупівлі», згідно Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме написав, що проводить господарську діяльність відповідно до положень Статуту. Цікаво для ФОПа, де ж тоді Статут?” Дана довідка була подана учасником відповідно до додатку 4 до тендерної документації. Учасником заповнено усі пункти форми, що вимагалися. Враховуючи вищевказане, вказана у формі інформація свідчить не про неправдиві відомості, а про правову некоректність особи, що вказувала інформацію.
Номер вимоги: UA-2019-07-08-000401-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3401815196
Дата подання: 29 липня 2019 16:16
ВІДПОВІДЬ НА ОСКАРЖЕННЯ
У відповідь на скаргу Учасника ТОВ "АСАП ДЕМО" повідомляю наступне, що ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ та ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА НЕ є пов’язаними особами процедури Закупівлі, не мають ніяких зв’язків між собою та здійснюють свою діяльність незалежно одне від одного. Номер телефону +380966845835, належить мені, КРИЩУКУ ІГОРУ ОЛЕГОВИЧУ, та є актуальним тільки для мене. Причина використання мого номера телефону ФОП Воскресенською Н. П. мені не відома, лист з проханням змінити номер був направлений мною для Наталії Петрівни для уникнення непорозумінь в майбутньому.
Щодо наступних пунктів, які «нібито» показують мою невідповідність повідомляю наступне:
1. Відповідно до п. 3, Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації мною було надано установчі документи про державну реєстрацію, а саме Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тому зазначення коду доступу до надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації для мене не було обов’язковим.
2. Щодо виправлення строку дії Договору з дистриб’ютором №ЖК 243 від 02.05.2019р., повідомляю про допущення несуттєвої технічної помилки зі сторони партнера ТзОВ «Комел» під час заповнення даного договору. В дійсності термін дії даного договору відповідає виправленню та діє до 31.12.2019р.
3. Відомості про себе у п. 7 Р.2 довідці «Про відсутність підстав відмови для участі у процедурі закупівлі», згідно Додатку 4 до Тендерної документації Замовника, а саме, зазначення господарської діяльність відповідно до положень Статуту – повідомляю, що мною було допущено не суттєву технічну помилку, під час заповнення Додатку, що не впливає на моє право здійснювати мені підприємницьку діяльність, про що свідчать інші документи, які подані у складні пропозиції.
Про відсутність конкуренції в даній закупівлі говорити недоречно, оскільки окрім ФОП Крищука І. О. та ФОП Воскресенської Н. П. були ще і інші учасники - ТОВ "АСАП ДЕМО" та ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК". Було проведено аукціон де кожен із учасників мав можливість запропонувати ціну нижчу від конкурента та чесно перемогти. Оскільки під час оцінки тендерної пропозиції згідно пункту 1 ст. 8 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» для Замовника основним критерієм оцінки є ЦІНА. Товар, який я пропоную є належної якості та повністю відповідає усім вимогам, зокрема, що саме основне, є найбільш економічно вигідним для придбання. А ТОВ "АСАП ДЕМО" в свою чергу спонукає Замовника до порушення основного критерію оцінки тендерної пропозиції, та хоче щоб їхню фірму обрали переможцем і витратили бюджетних коштів більше на 96122,00 грн., що є неприпустимим! ТОВ "АСАП ДЕМО" замість того щоб запропонувати нижчу ціну під час аукціону, вирішили зайнятися пошуком юридичних та орфографічних помилок конкурентів. Хоча це не впливає на якість товару, що пропонується для поставки. Сподіваюся на позитивне вирішення по даному спірному питанню та прийняття Замовником правильного рішення. З повагою, Крищук Ігор Олегович.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-07-08-000401-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 30 липня 2019 17:38
Дискваліфікація ФОП Крищук І.О.
Шановний Замовнику в таблиці зібрана інформація про ФОПів, які використовують номер телефону - +380966845835 з липня 2018 року, який нібито належить тільки Фізичній особі підприємцю Крищуку Ігору Олеговичу. Варто зауважити, що ФОП Крищук Ігор Олегович і раніше перетинався з учасниками в яких, як він зазначив, його номер телефону. Так чому саме зараз його турбує те, що його номер використовує ФОП Воскресенська Галина Степанівна?
ВИмагаємо дискваліфікувати ФОП Крищук І.О. як пропозицію що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 12:49
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відділом освіти Ківерцівської районної державної адміністрації було надісло заяву до Волинського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України щодо можливого порушення ФОП Крищук І.О. та ФОП Воскресенська Н.П. законодавства про захист економічної конкуренції. У разі підтвердження прозиція буде дискваліфікована.

Документи подані скаржником

30 липня 2019 17:38
ФОП с одним тел.pdf

Документи

01 серпня 2019 12:49
Скан_20190801.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-08-000401-b.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АСАП ДЕМО", Код ЄДРПОУ:41362870
Дата подання: 07 серпня 2019 17:48
СКАРГА щодо необґрунтованого вибору переможця
Більш детально у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2019 18:55
Рішення від 12.08.2019 № 11016.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 18:55
рішення від 29.08.2019 № 12053.pdf
Дата публікації: 03 вересня 2019 22:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ 1 164 540,00
UAH з ПДВ
988 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 1 089 972,00
UAH з ПДВ
1 084 122,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК" 1 116 180,00
UAH з ПДВ
1 116 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА 1 164 774,00
UAH з ПДВ
1 164 774,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:53
Dovidka_19211655860510910832.pdf
25 липня 2019 19:08
Оновлена пропозиція.pdf
24 липня 2019 09:48
Електронний підпис
24 липня 2019 09:47
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 15:41
Електронний підпис
24 липня 2019 15:36
Acer Certificates_ISO_9001.pdf
24 липня 2019 15:36
Acer Certificates_ISO_14001.pdf
24 липня 2019 15:36
Acer - Вывод СЭС.pdf
24 липня 2019 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
24 липня 2019 15:36
проект договору.pdf
24 липня 2019 15:36
довідка про санкції.pdf
24 липня 2019 15:36
гарантійний лист.pdf
24 липня 2019 15:36
Відомості.pdf
24 липня 2019 15:36
антикорупція.pdf
24 липня 2019 15:36
1.9 витяг пдв.pdf
24 липня 2019 15:36
1.8. про непритягнення.pdf
24 липня 2019 15:36
1.12.2. Рішення.pdf
24 липня 2019 15:36
1.12.1 Статут АСАП ДЕМО.pdf
24 липня 2019 15:36
1.1. Мат.тех. база.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 15:50
Електронний підпис
24 липня 2019 15:49
Технічний опис.zip
24 липня 2019 15:49
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 10:15
НОУТБУКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ТОВ "ФІРМА "ВАЛТЕК"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОСКРЕСЕНСЬКА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ
#3401815196
Переможець 988 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИЩУК ІГОР ОЛЕГОВИЧ
#3401815196
988 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 09:13
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 16:31
Додаткова угода №1 ноутбуки.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 14:19
Договір №38 ноутбуки.pdf укладений
05 вересня 2019 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін щодо доповнення договору додатком 2
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 988 000,00
UAH