Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектної документації по об'єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях гуртожитку №7 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А м. Дніпро»
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-07-08-000338-b cdf93f58ea6f4e7fa79cebf2a2c9576a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євтушенко Світлана Миколаївна

+380567440726 vzalubovskaya@dma.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний заклад "Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров`я України"
Код ЄДРПОУ: 02010681
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Володимира Вернадського,9
Контактна особа: Євтушенко Світлана Миколаївна
+380567440726
vzalubovskaya@dma.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 15:50
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проектної документації по об'єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях гуртожитку №7 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А м. Дніпро» (Джерело фінансування: Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 44А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 липня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 18:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
12 липня 2019 18:03
ТД проект гурт.7 вікна двері зі змінами.docx
12 липня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 18:03
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
12 липня 2019 18:03
ТД проект гурт.7 вікна двері зі змінами.docx
08 липня 2019 10:39
ТД проект гурт.7 вікна двері.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По завданню на проектування
Дата подання: 09 липня 2019 10:32
Дата відповіді: 10 липня 2019 16:18
1. На скільки людей розраховано гуртожиток?
Відповідь: Шановний учаснику, гуртожиток №7 за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А м. Дніпро розраховано на 806 місць
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 11 липня 2019 10:19
Дата відповіді: 12 липня 2019 18:09
Тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Виготовлення проектної документації по об'єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях гуртожитку №7 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А м. Дніпро» Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника довідки, що містить інформацію щодо тривалості діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (п.1.6 Додаток 3). Вважаємо вищевказану вимогу дискримінаційною з наступних підстав: Зазначена вимога Замовника обмежує можливість взяти участь у закупівлі всіх учасників, які були зареєстровані після 2016 року та мають відповідний досвід виконання робіт. У тендерній документації Замовник не обґрунтовує яким чином дана вимога підтверджує достатню кваліфікацію учасників та навмисно завищує кваліфікаційні вимоги. Адже, учасник, який зареєстрований після 2016 року, міг виконати більшу кількість аналогічних робіт та може мати достатню кваліфікацію для виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону, яка чітко регламентує, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При складанні та затвердженні тендерної документації Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів закріплених у статті 3 Закону, яка визначає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене вважаємо, що встановлення вимоги щодо тривалості діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (п.1.6 Додаток 3), суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у відкритих торгах, що призводить до обмеження конкуренції та до дискримінації учасників. Вказана вимога Замовника порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу тривалості діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців п.1.6 Додаток 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику до тендерної документації внесено зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-08-000338-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АРТЕМОН, Код ЄДРПОУ:42844144
Дата подання: 12 липня 2019 15:17
Вимога
Тендерною документацією щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Виготовлення проектної документації по об'єкту: «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013. Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей на енергозберігаючі) в приміщеннях гуртожитку №7 Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» за адресою: вул. Набережна Перемоги, 44А м. Дніпро» Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Учасника довідки, що містить інформацію щодо тривалості діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (п.1.6 Додаток 3).
Вважаємо вищевказану вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
Зазначена вимога Замовника обмежує можливість взяти участь у закупівлі всіх учасників, які були зареєстровані після 2016 року та мають відповідний досвід виконання робіт.
У тендерній документації Замовник не обґрунтовує яким чином дана вимога підтверджує достатню кваліфікацію учасників та навмисно завищує кваліфікаційні вимоги. Адже, учасник, який зареєстрований після 2016 року, міг виконати більшу кількість аналогічних робіт та може мати достатню кваліфікацію для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону, яка чітко регламентує, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
При складанні та затвердженні тендерної документації Замовник зобов’язаний дотримуватись принципів закріплених у статті 3 Закону, яка визначає що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що встановлення вимоги щодо
тривалості діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (п.1.6 Додаток 3), суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у відкритих торгах, що призводить до обмеження конкуренції та до дискримінації учасників. Вказана вимога Замовника порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, а саме виключити з тендерної документації вимогу тривалості діяльності організації з урахуванням правоспадкоємності не менше 3 років, що підтверджується датою реєстрації Учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців п.1.6 Додаток 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2019 18:13
Шановний учаснику до тендерної документації внесено зміни
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-08-000338-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД", Код ЄДРПОУ:42082274
Дата подання: 29 липня 2019 14:34
Вимога
Просимо Вас дискваліфікувати учасника Авраменко С.О в зв'язку з невідповідністю до ст 16,17 Закону України про Тендерну закупівлю,а саме відсутність матерільно-технічної бази в м. Дніпро, відсутність лізензії "Господарська діяльність з будівництва об'єктів,що за класом наслідків (відповідальності) належать до обєктів з середніми та зазначиними наслідками.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 липня 2019 15:19
Шановний учаснику, на сьогодні в даній закупівлі йде період кваліфікації переможця, нами здійснюється опрацювання документів, наданих учасником, який надав пропозицію з найменшою ціною. Результати розгляду нами буде опубліковано вчасно.

Документи подані скаржником

12 липня 2019 15:17
вимога
12 липня 2019 15:17
вимога

Документи

12 липня 2019 18:13
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx

Документи

31 липня 2019 15:19
Epson_0860.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП АВРАМЕНКО С.О. 77 849,00
UAH з ПДВ
69 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Потапов Роман Михайлович 138 000,00
UAH з ПДВ
69 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пенясов Владислав Вікторович 162 057,00
UAH з ПДВ
69 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРТЕМОН 209 592,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД" 348 000,00
UAH з ПДВ
205 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 16:49
Електронний підпис
03 серпня 2019 16:48
Довідка ДФС .pdf
25 липня 2019 20:25
Електронний підпис
23 липня 2019 19:29
Електронний підпис
23 липня 2019 19:20
Електронний підпис
23 липня 2019 19:18
25 Довідка ДФС.pdf
23 липня 2019 19:18
7 Виписка ЄДРФОУ.pdf
23 липня 2019 19:18
6 ІПН Авраменко С.О..pdf
23 липня 2019 19:18
15 Довідка МВС.pdf
23 липня 2019 19:18
14 Проект договору.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 20:04
19 Лист пояснення.pdf
23 липня 2019 20:04
17 Лист згода.pdf
23 липня 2019 20:04
15 Гарантійний лист.pdf
23 липня 2019 20:04
14 Зведений кошторис.pdf
23 липня 2019 20:04
13 Довідка про МТБ.pdf
23 липня 2019 20:04
11 Щодо ліцензії.pdf
23 липня 2019 20:04
10 Працівники.pdf
23 липня 2019 20:04
9 Захист довкілля.pdf
23 липня 2019 20:04
7 Довідка учасника.pdf
23 липня 2019 20:04
5 Витяг ЄДР.pdf
23 липня 2019 20:04
5 Виписка з ЄДР.pdf
23 липня 2019 20:04
4 Паспорт.pdf
23 липня 2019 20:04
2 Пропозиція.pdf

Публічні документи

23 липня 2019 11:27
44-а.rar

Публічні документи

22 липня 2019 13:16
Електронний підпис
22 липня 2019 13:05
установчі.pdf
22 липня 2019 13:05
статут модельний.pdf
22 липня 2019 13:05
пропозиція.pdf
22 липня 2019 13:05
проект договору.pdf
22 липня 2019 13:05
погодження з тз.pdf
22 липня 2019 13:05
персонал док.pdf
22 липня 2019 13:05
персонал довідка.pdf
22 липня 2019 13:04
МТБ.pdf
22 липня 2019 13:04
кошториси.pdf
22 липня 2019 13:04
досвід довідка.pdf
22 липня 2019 13:04
довідки.pdf
22 липня 2019 13:04
банківська гарантія7.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП АВРАМЕНКО С.О.

ФОП Потапов Роман Михайлович

ФОП Пенясов Владислав Вікторович

ТОВ АРТЕМОН

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРАБІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП АВРАМЕНКО С.О.
#2770811939
Переможець 69 899,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 18:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 18:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП АВРАМЕНКО С.О.
#2770811939
69 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 18:38
Epson_0921.pdf укладений
14 серпня 2019 18:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 69 899,00
UAH