Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
8 472 895,00 UAH
UA-2019-07-08-000090-c fc6c992f9f1f464eb72925e9d5a5c27e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Щукіна

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Ірина Щукіна
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обгрунтування

Управлінням освіти Бахмутської міської ради 17.08.2017 року було оголошено відкриті торги (UA-2017-08-17-001557-a) на закупівлю підрядних робіт - «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи I—III ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (коригування). Переможцем визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК" на суму 24 238 735,36 грн. з ПДВ.
В ході виконання робіт виявлено ряд додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початку проектування та визнано необхідним виконання додаткових робіт, внесення змін у діючу проектно-кошторисну документацію не можливо, у зв’язку з характеристикою виконуваних робіт до максимально можливих значень щодо експлуатації об’єкта, підвищення якості, довговічності та подальшої надійної експлуатації об’єкту, було прийнято рішення про виготовлення проектно-кошторисної документації на додаткові роботи по об’єкту.
Про виявлені додаткові роботи підрядником було повідомлено листом від 04.03.19р. № 335.
Виходячи зі складу, обсягів та технології виконання робіт стає очевидним, що додаткові обсяги робіт є технічно та технологічно пов’язані з роботами, передбаченими початковим проектом. Крім того, виконавець робіт по будівництву об’єкту, з яким на сьогодні укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту в цілому протягом певного проміжку часу після введення об’єкту в експлуатацію та безкоштовне усунення дефектів при їх виявленні протягом гарантійного терміну експлуатації, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів у разі виконання різними підрядними організаціями робіт, передбачених початковим проектом та додаткових робіт відповідно. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе, в тому числі, до зайвого витрачання бюджетних коштів. Враховуючи наведене, з метою забезпечення технічних показників, технологічну нерозривність проведення робіт по додатковим та основним обсягам робіт, задля забезпечення сумісності по роботам, передбаченими початковим проектом, забезпечення якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано здійснити додаткову закупівлю робіт в того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з будівництва об’єкта. Вищезазначене є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.6 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2019 09:29
Оскарження наміру укласти договір: 19 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (додаткові роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Леваневського,111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник сплачує Генпідряднику попередню оплату для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, що не перевищує 30% від загального річного обсягу робіт згідно рахунку у термін - 10 календарних днів, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» аванс надається на 3 місяці з моменту виплати. (джерело фінансування - міський бюджет) Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт строки оплати Рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком)- 30 календарних днів. (джерело фінансування - міський бюджет) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

08 липня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2019 09:20
протокол.pdf
08 липня 2019 09:20
УСТАВНІ.pdf
08 липня 2019 09:20
ЛИСТУВАННЯ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК"
#38845535
Переможець 8 472 895,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 09:29

Документи

08 липня 2019 09:29
Електронний підпис
08 липня 2019 09:28
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 09:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "СТЕК"
#38845535
8 472 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2019 09:29
Електронний підпис
08 липня 2019 09:28
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:29
ду 1 12 школа.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2019 13:01
локальний 2-1-1.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
локальний -2-1-3.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
локальний 2-1-5.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
локальний 2-1-4.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
49 ДЦ.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
договірна ціна.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
102 протокол.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
локальний 2-1-2.pdf зміни до договору
26 липня 2019 09:37
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 16:22
договор 561.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
договірна ціна Додаток №1.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
локальний кошторис 2-1-1.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
локальний кошторис 2-1-2.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
локальний кошторис 2-1-3.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
локальний кошторис 2-1-4.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
локальний кошторис 2-1-5.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
підсумкова відомість.pdf укладений
23 липня 2019 16:17
Додатки 2,3,4.pdf укладений
23 липня 2019 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з технічною помилкою у Додатку №1 Договірна ціна до договору №561 від 23.07.2019 року «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (додаткові роботи) внесені зміни
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: Б/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник у зв'язку з фактично виконаними роботами на об'єкті погодилися внести зміни до Договору № 561 від 23.07.2019 року, зменшивши суму Договору
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 24.12.2019 року до Договору № 561 від 23.07.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML