Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові, ручки гелеві, файли, ножиці, зошити, коректор, клей олівець, олівци, біндери,книга канцелярська)
Очікувана вартість
11 815,00 UAH
UA-2019-07-07-000031-b 4b9a2bc45104401995eb8f403d60b8f7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Малая Тетяна Михайлівна

+380567671885 dneprocntt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості та інформаційних технологій учнівської молоді"
Код ЄДРПОУ: 02139952
Вебсайт: http://ocntt.dp.ua
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, вулиця Ульянова, 4
Контактна особа: Малая Тетяна Михайлівна
+380567671885
dneprocntt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2019 21:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 21:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 21:09
Початок аукціону: 16 липня 2019 11:25
Очікувана вартість: 11 815,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


ДК 021-2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові, ручки гелеві, файли, ножиці, зошити, коректор, клей олівець, олівци, біндери,книга канцелярська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1073 шт
ДК 021-2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Ручки кулькові, ручки гелеві, файли, ножиці, зошити, коректор, клей олівець, олівци, біндери,книга канцелярська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ульянова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги
Дата подання: 09 липня 2019 17:33
Дата відповіді: 10 липня 2019 10:00
Чи будуть розглядатися товари з аналогічними технічними характеристиками інших торгових марок?
Відповідь: Замовник розглядає еквівалент вищезазначених товарів, але вони повинні відповідати якісним показникам вказаних виробів. У разі невідповідності співпраця буде неможливою, а переможець торгів з товаром невідповідної якості дискваліфікований
Канцтовари
Дата подання: 10 липня 2019 11:19
Дата відповіді: 10 липня 2019 12:52
Зошит А4, 96 аркушів, в твердій обкладинці; Книга канцелярська, А4, 96 аркушів, в твердій обкладинці. Яка між ними різниця? Точилка BuroMAX. Металева, пластикова, з контейнером чи без? Папка швидкозшивач пластикова; Папка швидкозшивач пластикова з довгим затискачем. Яка між ними різниця? Папка пластикова А4 на змійці. Змійка металева чи пластикова? Серветки для очистки моніторів. Яка кількість у пакуванні? Степлер № 24 Axent, хром. На скількі аркушив?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точилка пластикова з контейнером. Степлер № 24 на 50 аркушів.Серветки для очистки моніторів 100 шт в упаковці. Папка на змійці , змійка пластикова. Зошит і книга канцелярська різниці немае.
Степлер
Дата подання: 10 липня 2019 13:22
Дата відповіді: 10 липня 2019 14:25
Стандартна скоба № 24 має висоту 5мм. Товщина 50 аркушів паперу щільністю 80г/кв. м теж приблизно 5мм. Таким чином скоба, навіть якщо проб'є 50 аркушів (що викликає сумнів) не в змозі іх закріпити. Тому степлери з пробивною здатністю більш як 20-25 аркушів нам не попадались. Чи влаштує Вас 20-25 аркушів? Для зшивання більшої кількості аркушів існують степлери підвищеної потужності, яки набагато (в декілька разів) дорожчі, але вони вимагають теж більш дорогих скоб №23.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нас влаштує 25 аркушів.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 7 257,89
UAH з ПДВ
6 450,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 10 816,60
UAH з ПДВ
6 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 6 868,96
UAH з ПДВ
6 868,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 12:48
ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf
15 липня 2019 16:41
ПРОПОЗИЦІЯ1.pdf
15 липня 2019 16:41
Лист (ліцензія).pdf
15 липня 2019 16:41
Установчі документи.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 17:28
Пропозиція канц.pdf
15 липня 2019 17:28
Довідка про учасника.pdf
15 липня 2019 17:28
ПДВ.PDF
15 липня 2019 17:28
Довідка 4ОПП.pdf
15 липня 2019 17:28
Статут.pdf

Публічні документи

12 липня 2019 10:50
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2019 10:50
Витяг_13.02.2019.rtf
12 липня 2019 10:50
Статут.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "СВІКОМ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 6 450,40
UAH з ПДВ
17 липня 2019 16:36

Документи

17 липня 2019 16:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
6 450,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 16:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
07 серпня 2019 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 450,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 075,07 UAH)