Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Центральна, 70А, с.Бердянка Зачепилівського району Харківської області. Коригування
Очікувана вартість
2 617 000,00 UAH
UA-2019-07-05-002397-c cbbae07cb6b64ddc9d22d3494033afac
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Василівна Гришко

+380576152287 zachepulivska_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зачепилівська селищна рада Зачепилівського району Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04397856
Місцезнаходження: 64401, Україна , Харківська обл., смт.Зачепилівка, вул.Паркова, 37
Контактна особа: Ольга Василівна Гришко
+380576152287
zachepulivska_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У вересні 2018 року було проведено відкриті торги на закупівлю робіт по об’єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Центральна, 70А, с.Бердянка Зачепилівського району Харківської області», за результатами яких укладено договір з ТОВ «Перша слобожанська будівельна компанія» (код ЄДРПОУ 37188826) на суму 10674276,47 грн. з ПДВ. В процесі робіт виникла необхідність виконання додаткових робіт, не зазначених в початковому проекті, що підтверджується протоколом технічної наради та відповідним актом на загальну суму 2617000,00 грн. з ПДВ. Керуючись п.6 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, Замовником застосовується переговорна процедура закупівлі по об’єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Центральна, 70А, с.Бердянка Зачепилівського району Харківської області. Коригування», так як роботи технічно пов’язані з головним (первинним) договором та загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 17:15
Оскарження наміру укласти договір: 16 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування - державний, обласний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини по вул. Центральна, 70А, с.Бердянка Зачепилівського району Харківської області. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64440, Україна, Харківська область, Зачепилівський район, с.Бердянка, вул.Центральна, 70А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник перераховує Підряднику аванс, у розмірі 30% вартості обсягу робіт в сумі, що становить 785100,00 грн. (сімсот вісімдесят п’ять тисяч сто гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 130850,00 грн. (сто тридцять тисяч вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок). Джерело фінансування - державний, обласний бюджет. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. Джерело фінансування - державний, обласний бюджет. Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

05 липня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Переможець 2 617 000,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 17:15

Документи

05 липня 2019 17:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 17:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
2 617 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 17:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 13:26
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2019 14:46
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 липня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2019 11:17
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
19 липня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 15:26
Договір №147.pdf укладений
16 липня 2019 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних полилок
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 617 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 436 166,67 UAH)