Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021: 2015 – 33190000-8 (Санітарна сумка – рюкзак (групова) санітарного інструктора для надання первинної медичної допомоги, кушетка медична, ширма медична двосекційна)
Очікувана вартість
79 653,00 UAH
UA-2019-07-05-002192-c 43de00f6dbfe44a0883f4541d145b4cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панько Катерина Ігорівна

0442463064 K.PANKO@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вул. Василя Сурикова, будинок 3
Контактна особа: Панько Катерина Ігорівна
0442463064
K.PANKO@NABU.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 12:03
Очікувана вартість: 79 653,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 398,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 30 (тридцяти) календарних днів з моменту укладання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Санітарна сумка – рюкзак (групова) санітарного інструктора для надання первинної медичної допомоги. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 шт
Кушетка медична. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1 шт
Ширма медична двосекційна. (Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська обл., Київ, Василя Сурикова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): покупець проводить оплату вартості товару, поставленого на підставі видаткових накладних, та рахунків постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 15:57
Оголошення.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РС ТАКМЕД" 78 845,00
UAH з ПДВ
78 845,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА 79 650,00
UAH з ПДВ
79 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РС ТАКМЕД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МЕЛЬНИК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РС ТАКМЕД"
#39750287
Переможець 78 845,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 12:47

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 12:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РС ТАКМЕД"
#39750287
78 845,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_263.pdf укладений
06 серпня 2019 17:20