Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери для вчителя та учнів
Очікувана вартість
216 000,00 UAH
UA-2019-07-05-002099-c f1d66fdb0f3749308be53dbca2a4659e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Сорока

+380952566998 sorokainessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мліївської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04408465
Вебсайт: http://mliivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 19511, Україна , Черкаська обл., c. Мліїв, вул. Данила Кушніра, 67
Контактна особа: Інна Сорока
+380952566998
sorokainessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 11:27
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Кількість, технічні параметри та місця поставки товару згідно технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Персональні комп’ютери для вчителя та учнів (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19511, Україна, Черкаська область, село Мліїв та село Старосілля, За адресами закладів підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету (залишок освітньої субвенції, що склався на 01.01.2019 р.). Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 15:43
Проект договору.doc
05 липня 2019 15:43
ТД _ КОМП_ЮТЕРНЕ_ОБЛАДНАННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 06 липня 2019 10:49
Дата відповіді: 10 липня 2019 12:26
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) Windows з безкоштовними оновленнями передбачена технічним завданням до даної закупівлі та є обов'язковою умовою при постачанні товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 10:41
Дата відповіді: 10 липня 2019 12:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. На торги допускаються товари які мають технічні характеристики аналогічні наведеним в технічному завданні, модель та марка може бути відмінною від назви зазначеної в Технічному завданні про що свідчить вираз «або еквівалент».
2. До торгів допускаються Учасники усіх форм господарювання незалежно від форми оподаткування.
3. Ціна пропозиції будь якого Учасника оцінюється як остаточна з врахуванням всіх податків і зборів які сплачує Учасник (згідно форми оподаткування за якою працює Учасник). Методика оцінки тендерних пропозицій описана в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 213 885,00
UAH з ПДВ
211 725,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович 214 599,00
UAH з ПДВ
212 439,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 10:28
Аналогічний договір.pdf
16 липня 2019 14:54
Електронний підпис
16 липня 2019 14:52
Установчі.pdf
16 липня 2019 14:52
СЕС_AOC.pdf
16 липня 2019 14:52
Проект договору.pdf
16 липня 2019 14:52
Лист-повідомлення.PDF
16 липня 2019 14:52
Лист_сервісний_центр.pdf
16 липня 2019 14:52
Довідки.pdf
16 липня 2019 14:52
Довідка.pdf
16 липня 2019 14:52
Декларація AOC.pdf
16 липня 2019 14:52
Гарантійниий лист.pdf
16 липня 2019 14:52
Аналогічний договір.pdf
16 липня 2019 14:52
Cертифікати.pdf
16 липня 2019 14:52
Цiнова пропозицiя.pdf
16 липня 2019 14:52
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Коновалюк Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 211 725,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
211 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 16:39
Договір Діавест.pdf укладений
12 серпня 2019 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 211 725,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 287,50 UAH)