Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері містобудування (Розробка містобудівної документації: с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001943-c f196f52bb2d44903885467f0da0a1814
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Науменко Тетяна

+380996440217 T.NAUMENKO19_79@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СТЕПАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04411332
Місцезнаходження: 19031, Україна , Черкаська обл., с. Степанці, Канівський район, село Степанці
Контактна особа: Науменко Тетяна
+380996440217
T.NAUMENKO19_79@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2019 09:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Послуги у сфері містобудування (Розробка містобудівної документації: с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники) (Джерело фінансування закупівлі - Місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Послуги здійснюється Замовником поетапно (по кожній частині певного етапу) згідно Календарного плану надання послуги (Додаток №2 до даного Договору), на підставі Акту приймання-передачі наданої Послуги, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Надання Послуги по наступних частинах певного етапу розпочинаються лише після повної оплати попередніх. 4.3. Кінцева оплата Послуги здійснюється Замовником згідно Акту приймання-передачі наданої Послуги по останньому етапу протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі наданої Послуги. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 08 липня 2019 11:23
Дата відповіді: 09 липня 2019 15:13
1. Просимо "розшифрувати", що саме закуповує замовник. Чи необхідно виконувати топозйомку??? 2. Додатком 1 до тендерної документації передбачено: "Для підтвердження ефективного використання матеріально-технічної бази та ефективного використання її складових в процесі виконання роботи надати копію Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю». Відсутність Сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» не перешкоджає ефективному використанню матеріально-технічної бази та ефективному використанню її складових в процесі виконання роботи, окрім цього законодавством не передбачено наявність такого сертифікату для послуг, що закуповуються, тому просимо прибрати дискримінаційний критерій із вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Повідомляємо, що топозйомку виконувати не потрібно.
Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі.
Якісне виконання робіт за предметом закупівлі залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості робіт, що виконуються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням.
Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 08 липня 2019 11:37
Дата відповіді: 09 липня 2019 15:15
Додатком 1 до тентерної документації передбачено: Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - Оригінал/або Електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має не знятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для юридичних осіб) - Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка. - Оригінал/або Електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що фізичну особу, яка є переможцем, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має не знятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для фізичних осіб). Згідно з абзацом другим частини 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначені довідки надаються переможцем торгів!!! Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Наголошуємо, що закупівля регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі затвердженої наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019. (далі – Інструкція)
Відповідно до Інструкції, замовник може зазначати іншу інформацію, яка на йогу думку може бути важливою. Таким чином, вимога щодо подання у складі пропозицій таких документів:
Оригінал/або Електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має не знятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для юридичних осіб) - Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, або електронна довідка. - Оригінал/або Електронна довідка, довідка або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом (МВС), який має такі повноваження, про те, що фізичну особу, яка є переможцем, не було засуджено за злочин, учинений з корисливих мотивів, та про те, що така особа не має не знятої або непогашеної судимості у встановленому законом порядку. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (для фізичних осіб)
є законною, та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Предмет закупівлі
Дата подання: 09 липня 2019 16:50
Дата відповіді: 11 липня 2019 08:44
Вид предмета закупівлі визначений замовником як роботи і оголошено допорогову закупівлю. Одночасно у назві предмета закупівлі зазначено замовником ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування тобто обрано код для послуги. Надайте будь ласка роз"яснення.
Відповідь: Шановний учасник!
Проаналізувавши нормативно правову базу у сфері розробки містобудівної документації, а саме: ДБН А.2.2-3-2014, Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 17.02.2011 № 3038-VI та інші, замовник прийшов до висновку, що розробка містобудівної документації — це роботи.
Відповідно до п. 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Показник Єдиного закупівельного словника, за яким визначено предмет закупівлі, у власній назві має слово «Послуги», що не впливає на порядок визначення предмета закупівлі.
Таким чином, Замовником предмет закупівлі визначено вірно. Предметом закупівлі є роботи.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001943-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЦИВІЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА", Код ЄДРПОУ:42003009
Дата подання: 09 липня 2019 16:47
Кваліфікаційні критерії
1. Розроблення містобудівної документації регулюється, зокрема, Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядком розроблення містобудівної документації, затвердженим наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290, ДБН Б.1.1-15-2012 Склад та зміст генерального плану, ДБН 360-92** Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень. Згідно з п. 4.5. Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого наказом Мінрегіону від 16.11.2011 №290 генеральний план населеного пункту та план зонування території розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Тобто законодавством встановлена вимога до розробників містобудівної документації. Однак, замовник у додатку 1 до тендерної документації вимагає від учасників подати у складі тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю», цим самим штучно створюючи умови для дискримінації потенційних учасників у супереч вимогам законодавства.
2. Надаючи відповідь на запитання, замовник зазначає, що інженерно-топографічний план не закуповується. У додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає подати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у якій підтвердити наявність, серед іншого, «Геодезичні вимірювальні прилади (GPS-приймач, тахеометр та ін.)». Геодезичні вимірювальні прилади використовуються виключно для виготовлення інженерно-топографічний плану, котрий не є предметом закупівлі. Таким чином замовник встановив кваліфікаційні критерії до учасників, що не відповідають предмету закупівлі.

Вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2019 08:45
Шановний учасник! На засідані тендерного комітету уважно розглянуто вашу вимогу. Інформуємо, що документація по закупівлі розроблена відповідно до вимог Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель затвердженої наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019. (зі змінами).
Встановлені вимоги щодо наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та обладнання гарантують можливість учасників якісно, вчасно та у повному обсязі виконати роботи згідно технічної частини документації по закупівлі.
Враховуючи зазначене, прийнято рішення відмовити у задоволення вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЕОТОП 998 882,06
UAH з ПДВ
998 882,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 17:56
Електронний підпис
15 липня 2019 17:54
ТД 3.rar
15 липня 2019 17:54
ТД 2.rar
15 липня 2019 17:54
ТД 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЕОТОП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЕОТОП
#38915313
Переможець 998 882,06
UAH з ПДВ
17 липня 2019 17:08

Документи

17 липня 2019 17:08
Протокол №64 17.07.2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГЕОТОП
#38915313
998 882,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 липня 2019 17:08
Протокол №64 17.07.2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір містобудівна документація.pdf укладений
29 липня 2019 09:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 998 882,06
UAH (в тому числі ПДВ 166 480,34 UAH)