Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001724-b bcb6b31dc5924fd3ac30d6343ed0d88a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Сластін

0575832004 bogod.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Богодухівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 22719536
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., м.Богодухів, вул.Троїцька,15
Контактна особа: Марина Сластін
0575832004
bogod.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 19:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:56
Початок аукціону: 22 липня 2019 14:56
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп’ютери - 34 од.

Персональні комп’ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 Одиниця
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 19:22
ТД персональні комп ютери_05.07.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 10:26
Дата відповіді: 08 липня 2019 13:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати, як з виразом "або еквівалент". Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у додатку №2 до Тендерної документації. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 09 липня 2019 17:39
Дата відповіді: 10 липня 2019 10:20
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуемо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К" 844 764,00
UAH з ПДВ
844 764,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" 847 960,00
UAH з ПДВ
847 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 16:47
Електронний підпис
18 липня 2019 16:42
Кваліфікація.pdf
18 липня 2019 16:42
Тендерна пропозиція.pdf
18 липня 2019 16:42
Технична частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
Переможець 844 764,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 13:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТАІР І К"
#37658125
844 764,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 20:34
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 13:33
Дод.угода Альтаір_pdf.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 13:32
Дод.угода Альтаір_pdf.pdf зміни до договору
07 серпня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 13:18
Договір Альтаір_to_pdf.pdf укладений
07 серпня 2019 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни до п.3.1.Договору,та додатку №1 Специфікація, та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 782 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 333,00 UAH)