Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард); лот № 2 арочний металодетектор
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001655-c ● f5ca0571790e4f6e8e36fb0018bbfe81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління справами Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 20064120 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київ обл., Київ, вул. Грушевського, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Гетман +380442553182 hetman@v.rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 14:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2019 09:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 09:05 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони
Тендерна документація
05 липня 2019 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 14:40 |
ТД 35120000-1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-001655-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ, Код ЄДРПОУ:40681594
Дата подання: 07 серпня 2019 13:19
Щодо скасування рішення Замовника від 01.08.2019 р.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, а саме: Управлінням справами Верховної Ради України було проведено процедуру закупівлі ID UA-2019-07-05-001655-c щодо предмету закупівлі ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард)).
Відповідно до реєстру розкриття пропозицій у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ФОП "ЯКИМЛЮК РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"
2. ТОВ Профібуд сервіс
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП"
4. ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі.
Зокрема, в поданій ТОВ "АРКОНА ГРУП" Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації Замовника (Версія документу від: 19.07.2019 14:37, файл: «Технічні вимоги.PDF»), в рядку «клас захисту» запропонованого боларда FAAC J200 HA H600 (Італія) зазначено «IP 67», що не відповідає дійсності, поскільки виробник FAAC (Італія) щодо цього параметру в Технічних інструкціях (специфікаціях) як англійскою мовою, cтор. 4:
https://faac.blob.core.windows.net/web/1/root/j200ha-732804-reva-en.pdf ,
так і російською на cтор. 6 (файл «J200HA.pdf» додається, завантажено за посиланням: https://faac.ru/documents/) та іншими мовами вказує: «Protection class / Класс защиты – IP56».
Разом з цим, технічні характеристики запропонованого предмета закупівлі в переважній більшості не мають чіткого визначення і відповідно не можливо встановити які саме технічні характеристики має запропонований переможцем болард FAAC J200 HA H600 (Італія). Так, наприклад, в рядку «Діапазон робочих температур» наданої в складі тендерної пропозиції вищезгаданої Інформації зазначено: «від -15 °С до +55°C або ширший діапазон», чи в рядку «Діап. роб. темпер. з сист підігріву» - «від -40°С до +55°С або ширший діапазон».
Крім цього, в поданих ТОВ "АРКОНА ГРУП" в складі тендерної пропозиції документах згідно Додатку 3 до тендерної документації (Версія документу від: 19.07.2019 14:37, файл: «Довідка згідно Додатку 3.PDF»), інформацію вказано не в повному обсязі, а саме без зазначення предмету договору, місцезнаходження замовника та відомостей щодо виконання договору, як того вимагалось в тендерній документації Замовника (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Окремо необхідно зазначити, що у відповідності до статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” на вимогу від 11.07.2019 р. одного з потенційних учасників процедури закупівлі UA-2019-07-05-001655-c внести відповідні зміни та усунути дискримінаційні вимоги Замовник у своїй відповіді від 16.07.2019 р. повідомив про наступне: "На вимогу від 11.07.2019 22:49:02 на закупівлю за лотом № 1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард) за кодом ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, інформуємо, що на найближчому засіданні Тендерного комітету буде розглянуте питання стосовно внесення змін в Технічні вимоги до предмету закупівлі Лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард).".
Проте, Замовник так і не повідомив про результати розгляду питання стосовно внесення змін в Технічні вимоги до предмету закупівлі, а також не вніс і відповідні зміни до тендерної документації, що мав би зробити за результатами звернень.
Дії Замовника щодо акцептування учасника при наявності такої кількості очевидних порушень прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додаток: Технічна інструкція (специфікація) на болард FAAC J200 HA, російською мовою, на 20 арк..
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до реєстру розкриття пропозицій у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ФОП "ЯКИМЛЮК РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"
2. ТОВ Профібуд сервіс
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП"
4. ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі.
Зокрема, в поданій ТОВ "АРКОНА ГРУП" Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 6 до тендерної документації Замовника (Версія документу від: 19.07.2019 14:37, файл: «Технічні вимоги.PDF»), в рядку «клас захисту» запропонованого боларда FAAC J200 HA H600 (Італія) зазначено «IP 67», що не відповідає дійсності, поскільки виробник FAAC (Італія) щодо цього параметру в Технічних інструкціях (специфікаціях) як англійскою мовою, cтор. 4:
https://faac.blob.core.windows.net/web/1/root/j200ha-732804-reva-en.pdf ,
так і російською на cтор. 6 (файл «J200HA.pdf» додається, завантажено за посиланням: https://faac.ru/documents/) та іншими мовами вказує: «Protection class / Класс защиты – IP56».
Разом з цим, технічні характеристики запропонованого предмета закупівлі в переважній більшості не мають чіткого визначення і відповідно не можливо встановити які саме технічні характеристики має запропонований переможцем болард FAAC J200 HA H600 (Італія). Так, наприклад, в рядку «Діапазон робочих температур» наданої в складі тендерної пропозиції вищезгаданої Інформації зазначено: «від -15 °С до +55°C або ширший діапазон», чи в рядку «Діап. роб. темпер. з сист підігріву» - «від -40°С до +55°С або ширший діапазон».
Крім цього, в поданих ТОВ "АРКОНА ГРУП" в складі тендерної пропозиції документах згідно Додатку 3 до тендерної документації (Версія документу від: 19.07.2019 14:37, файл: «Довідка згідно Додатку 3.PDF»), інформацію вказано не в повному обсязі, а саме без зазначення предмету договору, місцезнаходження замовника та відомостей щодо виконання договору, як того вимагалось в тендерній документації Замовника (Додаток 3 до тендерної документації).
Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Окремо необхідно зазначити, що у відповідності до статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” на вимогу від 11.07.2019 р. одного з потенційних учасників процедури закупівлі UA-2019-07-05-001655-c внести відповідні зміни та усунути дискримінаційні вимоги Замовник у своїй відповіді від 16.07.2019 р. повідомив про наступне: "На вимогу від 11.07.2019 22:49:02 на закупівлю за лотом № 1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард) за кодом ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, інформуємо, що на найближчому засіданні Тендерного комітету буде розглянуте питання стосовно внесення змін в Технічні вимоги до предмету закупівлі Лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард).".
Проте, Замовник так і не повідомив про результати розгляду питання стосовно внесення змін в Технічні вимоги до предмету закупівлі, а також не вніс і відповідні зміни до тендерної документації, що мав би зробити за результатами звернень.
Дії Замовника щодо акцептування учасника при наявності такої кількості очевидних порушень прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Додаток: Технічна інструкція (специфікація) на болард FAAC J200 HA, російською мовою, на 20 арк..
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 серпня 2019 14:33
Інформуємо, що пропозиція компанії ТОВ «АРКОНА ГРУП», згідно документів наданих на тендер, відповідає технічним вимогам тендерної документації.
Окрім цього, згідно з додатком 3 до тендерної документації, в складі пропозиції учасник подає лист в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору, до вказаного листа додається не менше одного аналогічного договору з підтвердженням його виконання.
Відомості стосовно предмету аналогічного договору, інформації про його виконання та місцезнаходження замовника, про які іде мова в вимозі, зазначені в додатках до вказаного листа в довільній формі, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «АРКОНА ГРУП».
Окрім цього, згідно з додатком 3 до тендерної документації, в складі пропозиції учасник подає лист в довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного договору, до вказаного листа додається не менше одного аналогічного договору з підтвердженням його виконання.
Відомості стосовно предмету аналогічного договору, інформації про його виконання та місцезнаходження замовника, про які іде мова в вимозі, зазначені в додатках до вказаного листа в довільній формі, що міститься в складі тендерної пропозиції ТОВ «АРКОНА ГРУП».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-05-001655-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Профібуд сервіс, Код ЄДРПОУ:40544655
Дата подання: 06 серпня 2019 23:42
Дата подання: 06 серпня 2019 23:42
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника
Вивчивши підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника та тендерну пропозицію Переможця, Скарник не погоджується із рішеннями Замовника.
Замовник у своєму рішенні про відхилення Скаржника № 69 від 31.07.2019 року, зазначив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам тендерної документації (далі по тексту ТД) за параметрами потужності, часу підняття, діапазону робочих температур, розмірам підземного боксу для бетонування та заглиблення для встановлення.
Дане ствердження Замовника є неправдивим та таким, що спотворює тендерну пропозицію Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 08.08.2019 №10852.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 17:38
Номер скарги: UA-2019-07-05-001655-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Профібуд сервіс, Код ЄДРПОУ:40544655
Дата подання: 08 серпня 2019 18:23
Дата подання: 08 серпня 2019 18:23
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника
Вивчивши підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника та тендерну пропозицію Переможця, Скарник не погоджується із рішеннями Замовника. Замовник у своєму рішенні про відхилення Скаржника № 69 від 31.07.2019 року, зазначив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам тендерної документації (далі по тексту ТД) за параметрами потужності, часу підняття, діапазону робочих температур, розмірам підземного боксу для бетонування та заглиблення для встановлення. Дане ствердження Замовника є неправдивим та таким, що спотворює тендерну пропозицію Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2019 20:36
Рішення від 12.08.2019 №11009 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 20:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2019 №11948.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2019 20:47
Рішення від 28.08.2019 №11948.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2019 № 11948-р/пк-пз, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профібуд сервіс» (протокол від 31.07.2019 № 69) та рішення про визначення ТОВ «Аркона груп» переможцем процедури закупівлі (протокол від 31.07.2019 № 70) за кодом ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард).
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2019 13:01
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард) |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 шт
лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард). Джерело фінансування - кошти державного бюджету України.
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02081, Україна, Київ, Київ, вул. Клеманська, 4, м. Київ
Дата доставки:
10 листопада 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
технічні вимоги до лот1
Дата подання: 08 липня 2019 02:16
Дата відповіді: 10 липня 2019 10:34
Шановний Замовнику, наша Компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі UA-2019-07-05-001655-c уважно ознайомилася с технічними вимогами системи примусової зупинки автотранспорту висувний (болард) (лот №1). Ми встановили, що усiм вимогам технiчного завдання вищевказаної процедури відповідає тільки Дорожній блокіратор FAAC J200 HA https://www.faac.ua/products/faac-j200-ha-2/
Деякі вимоги абсолютно не важливі, та дискримінують інших учасників. Наприклад такі вимоги Замовника, як електроживлення ~230В, тоді як стандарта електромережа має 220 В, потужність 220Вт, цей параметр співвідносний з трьома лампочками розжарювання, а інші виробники мають більш потужні гідростанції в 300Вт і як наслідок більшу надійнсть. Діаметр циліндру не меньше 200 мм не допускає до торгів одного з виробників, який має кращі експлуатаційні показники, але має діаметр 220 мм. З технічного завдання не зрозуміло чи потрібна система підігріву, так, як в ТД вказано два температурних режими, з підігрівом і без підігріву, логічно вказати діапазон при якому повинен працювати болард, а не діапазони скопійовані з сайту одного виробника. Ширина світло відбиваючої смуги саме 25 мм, завдання цієї смуги зробити болард помітним, і ширина смуги може бити більша, або меньша, але мати бульшу світловіддачу, пропоную Замовнику вказати відстань з якої болард повинен бути помітним. Підземний бокс для бетонування: 400*500*800 мм, яке завдання у цього параметра? Також з ТД не зрозуміло про який циліндр йдеться в технічних вимогах. Совокупність цих вимог, які в переважній більшості просто скопійовані зі сторінки що наведена вище за посиланням, є такими, що створюють переваги окремим учасникам, а також унеможливлюють мою участь, як представника іншої торгової марки, який не може надати пропозицію, яка повністю відповідала штучно звуженим, дискримінаційним технічним вимогам Замовника.
Деякі вимоги технічного завдання вказані без використання "не більше" "не менше", тобто з порушеннями.
Такі вимоги державного замовника є дискримінаційними та суперечать Статті 3. ЗУ про публічні закупівлі тому, що порушують Принципи здійснення закупівель, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників.
Пропонуємо переглянути технічні вимоги, щодо закупівлі системи примусової зупинки автотранспорту висувний (болард) (лот №1) для створення конкурентних умов для всіх учасників ринку, а саме, викласти технічні вимоги в наступній редакції:
Електроживлення: ~220 В
Потужність: не більше 1 кВт
Тип приводу: Гідравлічний
Хід висувного циліндру: не менше 600 мм
Діаметр висувного циліндру: не менше 200 мм
Матеріал висувного циліндру: сталь товщина не менше 4 мм
Час підняття висувного циліндру: не більше 10 сек.
Час опускання висувного циліндру: не більше 10 сек.
Світловідбиваюча смуга: присутня
Світлодіодна смуга: присутня
Видимість боларда в піднятому стані: не менше 50м.
Клас захисту боларда: не менше ІР 67
Ручне опускання: можливе ручне розблокування
гідравлічної системи
Інтенсивність використання: середня або краща
Діапазон робочих температур: від -20 °С до +50°C, або кращий
Гарантійний термін: 12 місяців, або більший.
Такі вимоги, без погіршення технічних показників, дозволять прийняти участь в торгах всіх представників даної категорії товарів на ринку України і забезпечать Вам , як Замовнику, максимальну економію та ефективність використання бюджетних коштів.
Також замовник, без дискримінації окремих учасників, додатково може визначити матеріал висувного циліндру, наприклад нержавіюча сталь та метод дистанційного керування (дистанційним радіобрелком).
У разі відхилення наших пропозицій прошу надати ґрунтовну відповідь з обґрунтуванням і роз’ясненням необхідності застосування саме таких технічних вимог. Якщо такі вимоги будуть і надалі дискримінувати мене як учасника, буду змушений звернутися до Антимонопольного Комітету України для усунення дискримінаційних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь надано фахівцями відділу управління матеріальними ресурсами:
"На підставі наведеної інформації скаржником, а також звинувачень у дискримінації інших учасників, повідомляю:
З характеристиками, які наведені в ТД, на ринку присутні як мінімум дві моделі світових виробників системи примусової зупинки автотранспорту висувна (болард), а саме торгової марки FAAC та торгової марки FADINI (моделі FAAC J200 HA та моделі FADINI Vigilo 2250-2263-2280), виробники якого являються одними з світових лідерів серед виробників системи примусової зупинки автотранспорту висувна (болард).
Купівля системи примусової зупинки автотранспорту висувна (болард) з гіршими характеристиками, призведе до зниження ефективністі та пониження рівня захисту від загроз, ніж передбачалось при формуванні кошторису видатків на закупівлю цього обладнання."
Також повідомляю, що в разі виникнення питань стосовно характеристик товару що є предметом закупівлі, рекомендуємо звергатись до осіб вказаних в пункті 2.3 тендерної документації.
"На підставі наведеної інформації скаржником, а також звинувачень у дискримінації інших учасників, повідомляю:
З характеристиками, які наведені в ТД, на ринку присутні як мінімум дві моделі світових виробників системи примусової зупинки автотранспорту висувна (болард), а саме торгової марки FAAC та торгової марки FADINI (моделі FAAC J200 HA та моделі FADINI Vigilo 2250-2263-2280), виробники якого являються одними з світових лідерів серед виробників системи примусової зупинки автотранспорту висувна (болард).
Купівля системи примусової зупинки автотранспорту висувна (болард) з гіршими характеристиками, призведе до зниження ефективністі та пониження рівня захисту від загроз, ніж передбачалось при формуванні кошторису видатків на закупівлю цього обладнання."
Також повідомляю, що в разі виникнення питань стосовно характеристик товару що є предметом закупівлі, рекомендуємо звергатись до осіб вказаних в пункті 2.3 тендерної документації.
Вимагаємо внести відповідні зміни та усунути дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 липня 2019 22:49
Дата відповіді: 16 липня 2019 17:06
Наша Компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі UA-2019-07-05-001655-c
уважно ознайомилася з технічними вимогами щодо системи примусової зупинки автотранспорту висувної (болард) (лот №1). Ми встановили, що усiм вимогам технiчного завдання вищевказаної процедури відповідає тільки один болард у Свiтi- Дорожній блокіратор FAAC J200 на https://www.faac.ua/products/faac-j200-ha-2/ .
Також хочемо додати, що в попередній відповіді, наданій фахівцями відділу управління матеріальними ресурсами, є навмисна (чи ненавмисна) помилка стосовно моделі боларда FADINI Vigilo 2250-2263-2280), оскільки ці моделі боларду не відповідають вимогам ТД у наступних частинах:
- Габаритні розміри «Підземний бокс для бетонування»
- Габаритні розміри «Розмір заглиблення для встановлення»
- Клас захисту, та інших.
Таким чином можна стверджувати, що технічні характеристики наведені в ТД в сукупності притаманні лише одному боларду, тому учасники не зможуть запропонувати аналогічний товар, що призведе до того, що в закупівлі зможуть приймати участь лише учасники, що запропонують болард FAAC J200.
Наведене вище свідчить про дискримінацію учасників та про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме:
- частини 1 статті 3 Закону, а саме – закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників;
- частини 4 статті 5 Закону, а саме – Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
- частини 4 статті 22 Закону, а саме – тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо переглянути технічні вимоги, щодо закупівлі системи примусової зупинки автотранспорту висувної (болард) (лот №1) для створення конкурентних умов для всіх учасників ринку, а саме, змінити деякі технічні вимоги і викласти в наступній редакції:
Потужність: не більше 1 кВт
Світловідбиваюча смуга: присутня
Підземний бокс для бетонування: не більше 400*600*800
Розмір заглиблення для встановлення: не більше 1000*1000*1500
Маса боларда – прибрати цей параметр, бо він не відображає жодних споживчих якостей будь-якого боларду.
Клас захисту гідравлічної помпи: не нижче IP54
Якщо Замовник вважає вимоги нашої компанії замінити деякі вимоги ТД необґрунтованими, просимо у листі-відповіді вказати перелік обладнання, який повністю відповідає перерахованим в технічному завданні вимогам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь надано фахівцями відділу управління матеріальними ресурсами: "На вимогу від 11.07.2019 22:49:02 на закупівлю за лотом № 1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард) за кодом ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони, інформуємо, що на найближчому засіданні Тендерного комітету буде розглянуте питання стосовно внесення змін в Технічні вимоги до предмету закупівлі Лот № 1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард)."
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-07-05-001655-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Профібуд сервіс, Код ЄДРПОУ:40544655
Дата подання: 06 серпня 2019 23:42
Дата подання: 06 серпня 2019 23:42
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника
Вивчивши підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника та тендерну пропозицію Переможця, Скарник не погоджується із рішеннями Замовника.
Замовник у своєму рішенні про відхилення Скаржника № 69 від 31.07.2019 року, зазначив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам тендерної документації (далі по тексту ТД) за параметрами потужності, часу підняття, діапазону робочих температур, розмірам підземного боксу для бетонування та заглиблення для встановлення.
Дане ствердження Замовника є неправдивим та таким, що спотворює тендерну пропозицію Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 08.08.2019 №10852.pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 17:38
Номер скарги: UA-2019-07-05-001655-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Профібуд сервіс, Код ЄДРПОУ:40544655
Дата подання: 08 серпня 2019 18:23
Дата подання: 08 серпня 2019 18:23
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника
Вивчивши підстави відхилення тендерної пропозиції Скаржника та тендерну пропозицію Переможця, Скарник не погоджується із рішеннями Замовника. Замовник у своєму рішенні про відхилення Скаржника № 69 від 31.07.2019 року, зазначив, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає технічним вимогам тендерної документації (далі по тексту ТД) за параметрами потужності, часу підняття, діапазону робочих температур, розмірам підземного боксу для бетонування та заглиблення для встановлення. Дане ствердження Замовника є неправдивим та таким, що спотворює тендерну пропозицію Скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 серпня 2019 20:36
Рішення від 12.08.2019 №11009 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 20:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2019 №11948.pdf
Дата публікації: 29 серпня 2019 20:47
Рішення від 28.08.2019 №11948.pdf
Дата публікації: 02 вересня 2019 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.08.2019 № 11948-р/пк-пз, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профібуд сервіс» (протокол від 31.07.2019 № 69) та рішення про визначення ТОВ «Аркона груп» переможцем процедури закупівлі (протокол від 31.07.2019 № 70) за кодом ДК 021:2015 – 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард).
Дата виконання рішення замовником: 10 вересня 2019 13:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2019 13:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКИМЛЮК РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Профібуд сервіс |
223 000,00
UAH з ПДВ
|
198 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП" |
225 000,00
UAH з ПДВ
|
199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ |
238 080,00
UAH з ПДВ
|
217 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯКИМЛЮК РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3302108196 |
Очікує рішення |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:58
|
ФОП "ЯКИМЛЮК РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" #3302108196 |
Рішення скасоване |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:58
|
ТОВ Профібуд сервіс #40544655 |
Рішення скасоване |
198 999,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРКОНА ГРУП" #39851979 |
Рішення скасоване |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2019 12:58
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 вересня 2019 10:02 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю за кодом ДК 021:2015 - 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (лот №1 система примусової зупинки автотранспорту висувна (болард)), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-05-001655-c, відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Документи:
17 вересня 2019 10:02
|
Електронний підпис |
17 вересня 2019 10:02
|
102.pdf |