«Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
18 304 424,20 UAH
UA-2019-07-05-001625-c 0cab7dfb248c4888b867e2b933709d8f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЛПЗ Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
Код ЄДРПОУ: 38510035
Місцезнаходження замовника: 14020, Україна, Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа замовника: Ірина Сірик
+380462661310
plan_centr@i.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 11:39
Очікувана вартість: 18 304 424,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 91 522,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14020, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. Шевченка, 160А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 07 липня 2019 20:02
Дата відповіді: 08 липня 2019 09:17
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5% від очікуваної вартості закупівлі – у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3,0% – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг. Просимо внести відповідні зміни в закупівлю.
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Необхідні зміни буде внесено в найкоротший термін.
Щодо роз'яснень вимог тендерної документації
Дата подання: 10 липня 2019 09:46
Дата відповіді: 10 липня 2019 10:40
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 ЗУ "Про ліцензування видів господарської діяльності" ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Тендерною документацією вимагається надання учасником копії ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів (відповідальності) - СС1 (незначні наслідки). Просимо зазначити який клас наслідків (відповідальності) передбачений по даному об'єкту та відповідно надання яких саме дозвільних документів значиться в ТД. Дякуємо за відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику закупівлі! Відповідно до проектно-кошторисної документації об’єкт «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» відноситься до класу наслідків – СС1. Разом з тим, відповідно до положень тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, при цьому, такий учасник повинен у складі пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформаціїю. Дякуємо за запитання
Щодо паспортів для транспортних засобів та техніки
Дата подання: 10 липня 2019 15:06
Дата відповіді: 12 липня 2019 11:36
Відповідно до Постанови КМУ від 7 вересня 1998 р. N 1388 (редакція від 01.06.2019р.) на зареєстровані в уповноважених органах МВС транспортні засоби видаються свідоцтва про реєстрацію, а також номерні знаки. Згідно абзацу 2 статті 16 Постанови ТЕХНІЧНИЙ ПАСПОРТ та номерні знаки старого зразка діють до їх заміни на свідоцтво про реєстрацію та номерні знаки нового зразка. Уточніть будь ласка, які саме паспорти (для транспортних засобів та техніки), зареєстровані відповідно до чинного законодавства Замовник має на увазі у п. 1 Додатку 1 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику закупівлі! Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а саме транспортних засобів та техніки, Ви повинні надати в складі тендерної пропозиції копії документів про реєстрацію ТЗ(свідоцтва про державну реєстрацію або технічного паспорту) та копії дозволів Держпраці щодо можливості експлуатації транспортних засобів та техніки (згідно Постанови КМУ від 26.20.2011 року №1107). Дякуємо за запитання
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001625-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІОРО", Код ЄДРПОУ:22960999
Дата подання: 01 серпня 2019 15:03
Невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Шановний замовнику!
На підставі ч. 1 ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами ОЦІНКИ його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. При цьому відповідно до ч. 1 ст. 28 ОЦІНКА тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Тобто, пропозиція ТОВ «ДІОРО» була оцінена електронною системою автоматично, а отже дане звернення до замовника з вимогою скасувати рішення засідання тендерного комітету Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (Протокол від 29 липня 2019р.) про визнання переможцем процедури закупівлі ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» є цілком правомірним.
Тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена з наступних причин:
1. ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі пропозиції надає документи, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці № 321 від 19.07.2019р., а саме: Договір підряду № 116 від 19.09.2016р. та додаткову угоду № 3, Договір про закупівлю додаткових робіт № 131 від 21.07.2017р., Договір підряду № 181 від 17.07.2017р., Договір підряду № 323 від 22.12.2017р., а також листи-відгуки від замовників та сертифікати про введення об’єктів в експлуатацію.
При цьому, п. 12 Договору підряду № 116 від 19.09.2016р. передбачена наявність додатків (невід’ємних частин до Договору!), з яких Додаток № 1 – розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт, Додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів. Також, до даного Договору переможець надає додаткову угоду № 3 (без дати підписання), що підтверджує той факт, що до цього Договору наявні як мінімум додаткова угода № 1 та № 2 (які, відповідно до п. 11.17. Договору також є невід’ємними частинами).
Пункт 12 Договору про закупівлю додаткових робіт № 131 від 21.07.2017р., пункт 12 Договору підряду № 181 від 17.07.2017р., пункт 12 Договору підряду № 323 від 22.12.2017р. також передбачають наявність додатків (невід’ємних частин до Договору!), з яких Додаток № 1 – розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, Додаток № 2 – календарний графік виконання робіт, Додаток № 3 – підсумкова відомість ресурсів.
В пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутні додатки до всіх договорів, які переможець надає як аналогічні.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», з думкою та рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з даного питання, ТОВ «ДІОРО» дійшло висновку, що переможець завантажив вищезазначені договори не в повному обсязі, а отже договори не надано, а вимогу тендерної документації не виконано. Додатки, як невід’ємні частини того чи іншого документа, можуть містити важливу інформацію, яка доповнює, змінює чи спростовує викладене в основній частині документа. Та не можна наперед передбачити, що в зазначених додатках може міститься, й об'єктивно й повно оцінити сам документ без надання додатків до нього.
2. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен був надати довідку за наведеною формою у Додатку 1 до ТД.
ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у довідці № 320 від 19.07.2019р. не зазначив інформацію про рівень освіти (колонка 5 таблиці), тоді як відповідно до ч. 23 п. 1 ст. 1 ЗУ «Про освіту» від 05.09.2017р. № 2145-VІІІ рівень освіти - завершений етап освіти, що характеризується рівнем складності освітньої програми, сукупністю компетентностей, які визначені стандартом освіти та відповідають певному рівню Національної рамки кваліфікацій. Пунктом 2 ст. 10 цього ж Закону чітко визначені які саме рівні освіти існують. Незважаючи на це, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» в даній колонці таблиці зазначає про здобуту працівниками освіту та кваліфікацію. Переможець не надав інформацію, яка вимагалась замовником з метою перевірки відповідності учасника кваліфікаційним вимогам.
Окрім того, на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника (зазначених у довідці № 320 від 19.07.2019р.) ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» було надано копії трудових книжок (сторінка із даними працівника та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), частково заповнених російською мовою. При цьому у п. 7 Розділу І ТД значиться про те, що всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасника, складаються українською мовою.
При цьому, у ТД значилось, що документи та довідки, які вимагаються тендерною документацією, видані учаснику держорганами, підприємствами, закладами та організаціями, що мають юридичну силу на території України, мають бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мові, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
У складі пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» наявні документи, що мають неабияке відношення до пропозиції переможця в цілому, викладені іншою мовою, ніж українська, разом з тим, засвідчений переклад таких документів – відсутній.
3. Довідка № 332 від 19.07.2019р. не містить таких відомостей, передбачених Додатком 1 до ТД, як: а) телефон/факс; г) система оподаткування: на загальних умовах або за спрощеною системою оподаткування; д) особу, яку уповноважено на підписання тендерної пропозиції.
Також, у переліку формальних помилок відсутнє посилання про те, що зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника, не призведе до відхилення такої тендерної пропозиції.
4. Тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не містить гарантійного листа про те, що учасник несе всю відповідальність особисто за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції (дана вимога зазначена замовником у п. 1 Розділу ІІІ ТД та у Додатку 1 до ТД). Гарантійним листом № 334 від 19.07.2019р. переможець гарантує лише те, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною.
5. Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен був надати копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (відповідальності) – СС1 з додатком/додатками.
Також, тендерна документація містить посилання: 1) якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації не передбачені чинним законодавством або учасник немає можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності; 2) документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних або учасників фізичних осіб (у т.ч. фізичних осіб-підприємців), не подаються ними у складі тендерної пропозиції, при цьому, такий учасник повинен у складі пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації.
ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі пропозиції надає Ліцензію № 51-Л від 08.11.2017р. на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3).
Тобто, переможцем не надано ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів (відповідальності) – СС1 з додатком/додатками з наявних причин, адже даний документ не передбачений чинним законодавством, при цьому переможець не дотримався вимог ТД та не надав законодавчо обґрунтованих пояснень щодо ненадання такого документу. Також, якщо надану ліцензію можна вважати аналогом документу, який вимагався, то ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» знову порушило вимоги ТД та не надало відповідне пояснення подання аналогу документу.
Зауважуємо, що протоколом засідання тендерного комітету замовника від 29.07.2019р. порушені умови ТД, якими визначено, що рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету, оформлюється протоколом, підписується усіма членами комітету, присутніми на засіданні.
Шановний замовнику, не відхиливши пропозицію ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», Ви порушили вимоги частини першої статті 30 Закону, а також основний принцип здійснення закупівель – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.

Пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» містить очевидні помилки та задля дотримання ЗУ «Про публічні закупівлі» має бути відхилена замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 09:40
Лікувально-профілактичний заклад «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Чернігівської обласної ради» розглянув вашу вимогу щодо надання інформації про пропозиції переможця торгів та повідомляє наступне:
Згідно Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасника надання ним документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Ця вимога також прописана в пункті 5 тендерної документації.
ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції надало ряд договорів підряду по декількох замовниках, які успішно виконані в повному обсязі, про що свідчать сертифікати відповідності закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтвердження його готовності до експлуатації. Крім того, бюджетними закладами-замовниками цих об’єктів надано позитивні листи-відгуки щодо належного виконання зобов’язань підрядною організацією.
Ваше тлумачення, що відсутність всіх копій додатків до договорів є підставою вважати договорів не виконаними, хибне та не відповідає дійсності.
На думку членів тендерного комітету, учасник ДП «УкрсіверБуд» ЗАТ «ДСК» підтвердило наявність в нього досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до вимог тендерної документації, в якості підтвердження наявності у підрядника працівників відповідної кваліфікації, надана Довідка №320 від 19.07.2019 року та завірені належним чином копії трудових книжок працівників, які мають необхідні знання, досвід роботи та знаходяться в тривалих трудових відносинах з адміністрацією підрядника. Форма №320 та всі записи в трудових книжках, щодо прийому на роботу працівників заповнені українською мовою. Ці документи є зрозумілими для членів тендерного комітету. Комітет вважає, що надана інформація є вичерпною і достатньою для прийняття рішення.
Безпідставним є тлумачення вами довідки №332 від 19.07.2019 року. Уважно дослідивши інформацію Форми «Відомості про учасника», видно, що телефон/факс тричі вказано у довідці (на фірмовому бланку та пункті 10), прізвище, посада та e-mail уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та укладання договору двічі вказано в пункті 10, вище згаданої довідки. В тендерній документації надано Витяг за №1725264500400 з реєстру платників податку на додану вартість, який свідчить, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» є платником ПДВ з Індивідуальним податковим номером 300421725263 дата реєстрації 16.11.1998 року. Отже юридична особа є платником податків на загальних умовах. Всі надані документи є вичерпними для підготовки договору підряду.
Тендерний комітет дослідив Гарантійний лист №334 від 19.07.2019 року, в якому учасник гарантує достовірність наданої документації , а також Гарантійний лист №338 від 19.07.2019 року, про те, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» гарантує, що роботи будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведених в Додатку 3 Тендерної документації. Це відповідає Тендерній документації, наданої інформації достатньо для прийняття рішення.
Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», об’єкти за класом наслідків (відповідальності) поділяються на об’єкти з незначними наслідками (СС1), середніми (СС2) та значними (СС3). Об’єкт, що є предметом закупівлі, згідно проектно-кошторисної документації відноситься до СС1 – з незначними наслідками.
ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі пропозиції надало Ліцензію № 51-Л від 08.11.2017 р. на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів , що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Тобто має можливість згідно діючого законодавства здійснювати будівництво, реконструкцію та ремонт більш складних об’єктів. Це було суттєвим аргументом при прийнятті рішення тендерними комітетом.
Враховуючи вище наведене, вважаємо, що переможець не порушив умов тендерної документації, а ваша вимога, щодо відхилення пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» є безпідставною і не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-06-000006 ● 03ac0331efef411ba22b3f4692be7678
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-06
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-06 11:28:58
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

06.08.2019 № 49
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 06.08.2019 № 49

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2019-07-05-001625-c 05.07.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-09 16:39:01

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з «Реконструкції двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-05-001625-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому тендерним комітетом Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради, (далі – Замовник) не відхилено тендерну пропозицію ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації з наступних підстав:
1. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасником ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічних договорів по об’єктах, які зазначені в довідці від 19.07.2019 № 321, а саме:
- договір підряду від 19.09.2016 № 116, з додатковою угодою № 3, договір про закупівлю додаткових робіт від 21.07.2017 № 131, які укладені з Обласним центром реабілітації дітей – інвалідів, лист – відгук від 10.07.2018 №01-04/252, Управління державного архітектурно - будівельного контролю Чернігівської міської ради сертифікат виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації;
- договори підряду від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, які укладені з Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер», лист – відгук від 12.07.2018 №01-12/626, сертифікат Управління державного архітектурно - будівельного контролю Чернігівської міської ради виданий на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації.
Відповідно до пункту 17 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 невід'ємною частиною договору підряду є календарний
графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та
закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених
договором підряду. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутні додатки до договорів від 19.09.2016 № 116, від 21.07.2017 № 131, від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, зокрема додаток № 1 - розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, додаток № 2 - календарний графік виконання робіт, додаток № 3 - підсумкова відомість ресурсів, які відповідно до умов даних договорів є невід’ємною їх частиною.
Крім того, до договору підряду від 19.09.2016 № 116 надано додаткову угоду № 3, в якій відсутня дата її складання. У зв’язку з відсутністю дати складання даної додаткової угоди неможливо визначити дату набуття її чинності, відповідно до вимог статті 631 Цивільного Кодексу України.
Також, слід зазначити, що у листі – відгуку Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» від 12.07.2018 № 01-12/626 відсутні посилання на дату та номер договорів, а лише зазначається про те, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» з жовтня 2017 року по квітень 2018 року виконувало роботи згідно з договором «Будівництво корпусу для лінійного прискорювача диспансеру Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер», що не дає змогу підтвердити виконання договорів підряду від 17.07.2017 №181, від 22.12.2017 № 323, зазначених у довідці.
2. У складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» міститься довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази в якій зазначено, у тому числі, власний транспортний засіб та техніка, для підтвердження наявності якої необхідно було надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та техніки, їх паспортів, зареєстрованих відповідно до чинного законодавства.
Проте, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано копії свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: екскаватор - навантажувач ЭО -2625, самоскид Ford Cargo 3536 D, сівалка УПС 8.
3. Тендерна пропозиція ДП«УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не містить гарантійного листа про те, що учасник несе всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність викладеної в пропозиції інформації, натомість гарантійним листом від 19.07.2019 № 334 гарантує, що інформація, надана ним у довільній формі у складі тендерної пропозиції, є достовірною, відповідно до вимог пункту 8 додатку першого до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-14 10:26:25

Пояснення щодо прийнятого рішення

Враховуючи, що тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» визнана найбільш економічно вигідною, та з метою максимальної економії бюджетних коштів (різниця між тендерними пропозиціями учасників складає майже 500 тис. грн.) тендерним комітетом Центру було прийнято рішення про укладення договору з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК».
ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції надало ряд договорів підряду по декількох замовниках, які успішно виконані в повному обсязі, про що свідчать сертифікати відповідності закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтвердження його готовності до експлуатації. Крім того, бюджетними закладами-замовниками цих об’єктів надано позитивні листи-відгуки щодо належного виконання зобов’язань підрядною організацією. В листі-відгуку, що наданий Обласним центром реабілітації дітей – інвалідів від 10.07.2018 №01-04/252 наявна інформація про номер та дату договору, який виконувався, виконавця робіт ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» та об’єкт робіт.
Метою надання цих документів було підтвердження учасником досвіду виконання аналогічного договору. За рішенням тендерного комітету, інформації, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції достатньо для підтвердження даного досвіду.
В довідці про про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, яку надано ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» в складі тендерної документації зазначено перелік обладнання із 64 позицій. Окрім екскаватора - навантажувача ЭО -2625 в довідці зазначено ще 3 екскаватора: екскаватор Борекс-2201, екскаватор ЕК 18-20, екскаватор АТЕК 999Е, на які надано всі необхідні документи. В довідці зазначена наявність сівалки УПС 8 та самоскида Ford Cargo 3536 D, однак для виконання робіт відповідно до технічного завдання наявність цього обладнання не є необхідною.
Тендерний комітет дослідив Гарантійний лист №334 від 19.07.2019 року, в якому учасник гарантує достовірність наданої документації, а також Гарантійний лист №338 від 19.07.2019 року, про те, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» гарантує, що роботи будуть виконані у відповідності з вимогами про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведених в Додатку 3 Тендерної документації. Це відповідає Тендерній документації.
На підставі цих аргументів тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до п. 8 ст. 7-1 Закону Замовник має право протягом п’яти робочих днів усунути виявлені порушення, та оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про усунення порушення. У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства, відповідно до ст. 31 Закону Замовником прийнято рішення про відміну торгів.

2019-08-16 14:13:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 04 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ЛПЗ Чернігівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, 38510035, Україна, м. Чернігів, вул. Шевченка, 160
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Реконструкція двоповерхової прибудови під відділення екстреної медичної допомоги розташованої за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 160-А з застосуванням енергозберігаючих технологій по комплексній термомодернізації будівлі» (45454000-4 Реконструкція), 18304424.2UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 0cab7dfb248c4888b867e2b933709d8f, 2019-07-05
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 06 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лікувально-профілактичного закладу «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 08.07.2019 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі - ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.07.2019, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, надані 14.08.2019 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник в порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про джерело фінансування закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктами 3, 9 частини першої статті 17 Закону. Крім того, Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктом 2 частини першої статті 17 Закону, проте зазначена інформація розміщена у відкритому державному реєстрі за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 29.07.2019 переможцем процедури закупівлі визначено ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК». Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30.07.2019. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не відповідала вимогам тендерної документації Замовника та, відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону, підлягала відхиленню, з огляду на наступне. За результатами моніторингу встановлено, що учасником ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначеному статтею 16 Закону та пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації. Так, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 19.07.2019 № 321 про виконання аналогічних договорів по об’єктах, а саме: - договір підряду від 19.09.2016 № 116 (з додатковою угодою № 3) та договір про закупівлю додаткових робіт від 21.07.2017 № 131, укладені з Обласним центром реабілітації дітей - інвалідів, лист-відгук від 10.07.2018 №01-04/252; - договори підряду від 17.07.2017 № 181, від 22.12.2017 № 323, укладені з Комунальним лікувально-профілактичним закладом «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» (лист-відгук від 12.07.2018 №01-12/626). Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» відсутні додатки до вищевказаних договорів, зокрема розрахунок договірної ціни та локальні кошториси до неї, календарний графік виконання робіт, підсумкова відомість ресурсів, які відповідно до умов цих договорів є невід’ємною їх частиною. Також, слід зазначити, що у листі-відгуку Комунального лікувально-профілактичного закладу «Чернігівській обласний онкологічний диспансер» від 12.07.2018 № 01-12/626 відсутні посилання на дату та номер договорів, що не дає змогу підтвердити виконання договорів підряду, зазначених в довідці. Крім того, встановлено, що ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» у складі тендерної пропозиції не надано документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», визначеному статтею 16 Закону та пунктом 2 додатку 1 тендерної документації. Так, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» на підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність власних транспортних засобів та техніки. При цьому документальним підтвердженням згідно вимог тендерної документації мають бути копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та техніки, їх паспорти, зареєстровані відповідно до чинного законодавства. Проте, ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано копії свідоцтв про реєстрацію наступних транспортних засобів: екскаватор - навантажувач ЭО -2625, самоскид Ford Cargo 3536 D, сівалка - УПС 8. Вимогами пункту 8 розділу «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника» додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагав гарантійний лист про те, що учасник несе всю відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність викладеної в пропозиції інформації, проте в складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» даний гарантійний лист не надано., 16 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов'язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом відміни процедури закупівлі

2019-08-16 14:45:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК" 18 095 910,00
UAH з ПДВ
17 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Чернігів Буд" 18 290 009,10
UAH з ПДВ
17 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 17 902 494,27
UAH з ПДВ
17 689 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 11:28
sign.p7s
02 серпня 2019 11:26
довідки.pdf
19 липня 2019 16:39
sign.p7s
19 липня 2019 16:38
документи.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 2.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 4.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 6.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 1.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 3.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 5.pdf
19 липня 2019 16:37
документи 7.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 16:03
скан - 0016.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0007.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0011.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0014.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0013.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0006.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0020.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0019.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0009.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0012.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0002.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0017.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0005.jpg
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 липня 2019 16:03
скан - 0015.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0010.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0001.jpg
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-7.rtf
19 липня 2019 16:03
скан - 0018.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0008.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0003.jpg
19 липня 2019 16:03
скан - 0004.jpg
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-5.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-7.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-8.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.rtf
19 липня 2019 16:03
DOC CN18.pdf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-12.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-9.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-8.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ДЦ.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-6.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-13.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-10.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС2_2-1-11.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_7-2-1.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
19 липня 2019 16:03
44_ДЦ_ВРЛС_2-1-4.rtf

Публічні документи

22 липня 2019 08:15
sign.p7s
21 липня 2019 16:39
sign.p7s
21 липня 2019 16:38
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
#30042170
Переможець 17 200 000,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 09:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 09:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "УкрСіверБуд" ЗАТ "ДСК"
#30042170
17 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
16 серпня 2019 14:10
Причина скасування
Закупівля відміняється відповідно до п.1 ст. 31 Закону у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель
Документи
16 серпня 2019 14:10 протокол відміни.pdf
16 серпня 2019 14:10 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку