Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (комп'ютери для реалізації проекту-переможця конкурсу місцевого розвитку "Громадський бюджет" "Комп'ютерний клас - центр інформаційної освіти")
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001612-c 823e38dcf9884f0aba1dea0047360196
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:26
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Комп'ютер для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Перспективна, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
13 штука
Комп'ютер для учня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, вул. Перспективна, 3-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:32
Додаток 5.doc
05 липня 2019 14:32
Додаток 2.doc
05 липня 2019 14:32
Додаток 1.doc
05 липня 2019 14:32
Додаток 3.doc
05 липня 2019 14:32
Додаток 4 Проект договору.doc
05 липня 2019 14:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 06 липня 2019 10:54
Дата відповіді: 09 липня 2019 13:24
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне:
Згідно Додатку № 3 нашої тендерної документації передбачено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: 30210000-4 Машини для обробки даних (комп'ютери для реалізації проекту-переможця конкурсу місцевого розвитку "Громадський бюджет" "Комп'ютерний клас - центр інформаційної освіти"). Кожен учасник процедури закупівлі, у складі його тендерної пропозиції, має надати копії документів, що свідчать про якість товару; для продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації – сертифікати якості.
Запропонований Учасником товар обов’язково повинен у повній мірі відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у цьому додатку вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару усім наведеним у цьому додатку технічним вимогам та характеристикам щодо даного предмету закупівлі.
Отже, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на товари, запропонованих на торги, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Та поряд з тим, за підроблення документів тендерної пропозиції згідно з статтею 358 Кримінального кодексу України учасник торгів несе кримінальну відповідальність. За невиконання договірних зобов’язань учасник - переможець несе відповідальність згідно чинного законодавства України.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:08
Дата відповіді: 09 липня 2019 13:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет відділу освіти Марганецької міської ради повідомляє наступне:
1) Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 126 576,00
UAH з ПДВ
126 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гаущак Едуард Леонтійович 133 464,00
UAH з ПДВ
133 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 09:33
МВС 04,07,09.pdf
21 липня 2019 09:23
Електронний підпис
21 липня 2019 09:18
ДВ Philips монітори.pdf
21 липня 2019 09:18
СЕС Philips.pdf
21 липня 2019 09:18
Microsoft Partner Network.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 16:17
Технiчнi вимоги.pdf
15 липня 2019 16:17
Тендерна пропозиція.pdf
15 липня 2019 16:17
Проект договору.pdf
15 липня 2019 16:17
Гарантійний лист.pdf
15 липня 2019 16:17
Всі_установчі.pdf
15 липня 2019 16:17
Всі довідки.pdf
15 липня 2019 16:17
ВИТЯГ.pdf
15 липня 2019 16:17
Аналогічні.pdf
15 липня 2019 16:17
Cертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Гаущак Едуард Леонтійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 126 576,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
126 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 11:56
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 13:09
1.pdf укладений
08 серпня 2019 13:05
2.pdf укладений
08 серпня 2019 13:05
3.pdf укладений
08 серпня 2019 13:05
4.pdf укладений
08 серпня 2019 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 126 576,00
UAH (в тому числі ПДВ 21 096,00 UAH)