Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
910,00 UAH
UA-2019-07-05-001546-c 38546b256ea0492f90ddb94ab8b47446
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Чорна

+380638569159 sm_voz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% поставки товару на протязі 20 банківських днів з моменту поставки товару.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штука
Сечоприймач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців 82а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно договору. Вид предмета закупівлі- товар. Джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету. Умови оплати договору -оплата здійснюється у розмірі 100% поставки товару на протязі 20 банківських днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

05 липня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:21
Рішення № 196.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСХОР ТРЕЙД"
#41755462
Переможець 910,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 14:28
Договір ст.1.pdf укладений
05 липня 2019 14:26
Договір ст.2.pdf укладений
05 липня 2019 14:26
Договір ст.3.pdf укладений
05 липня 2019 14:26
Договір ст.4.pdf укладений
05 липня 2019 14:26
Договір ст.5.pdf укладений
05 липня 2019 14:26
Специфікація.pdf укладений
05 липня 2019 14:26