Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Журнали, реєстри, книги
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001385-c ● 10040f6fcfd44334bbb066e7566dbe3f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Любецький психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189914 |
Місцезнаходження: | 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1 |
Контактна особа: |
Олександр Солохненко +380506847215 lpinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 13:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 29 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Код за ДК 021:2015-22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали, реєстри, книги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17589 штука
Журнали, реєстри, книги (згідно додатку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 липня 2019
—
19 липня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 13:51 |
проект договору журнали, бланки.doc | |
05 липня 2019 13:51 |
документація журнали ,бланки..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 05 липня 2019 15:00
Доброго дня! Надайте, будь-ласка технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. Прикріпіть скан-копії зразків продукції. Формат, тип паперу, одно- чи двосторонній друк (індивідуальне замовлення виготовити без зразків неможливо)
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 08 липня 2019 16:25
п.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 - який формат бланку, на якому папері друкується (газетний, офсетний білий, офісний 80г/м), одно- чи двосторонній друк??
п.38 який формат бланку
п.39 яка обкладинка, який формат, який папір, скільки аркушів містить
п.42 який формат бланку, який папір, одно- чи двосторонній друк
п.45,46 яка обкладинка, який формат, який папір, скільки аркушів містить
п.54 яка обкладинка, який формат, який папір????
Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Чому Замовник не дає відповіді на запитання?
Дата подання: 08 липня 2019 17:30
Чому Замовник не дає відповіді на запитання?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-001385-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 05 липня 2019 15:07
Дискримінаційні умови та корупційна складова
Полевик Анатолій Григорович, голова комісії, заступник директора інтернату організовує закупівлю під певного постачальника, а саме ФОП Добрицька Любов Володимирівна, закупівля містить корупційну складову.
3.4. Строк поставки товарів: з 17.07.2019 року по 19.07.2019 року (жодна друкарня не може виготовити індивідуальне замовлення за такий термін).
Переможець пропозиції, надає вище вказаний перелік документів, відповідно до п.9 який повинен бути доставлений Замовнику протягом двох днів з дня аукціону . В разі не надання документів в указані строки ця пропозиція буде відхилена. (З жодного міста України неможливо доставити документи за такий короткий термін).
4) надання гарантійного листа про доставку товару транспортом Постачальника в терміни визначені в оголошенні , розвантажувальні роботи здійснюються силами та за рахунок Постачальника за адресою: вул. Квітнева,1, Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, 15040 (дискримінує учасників з інших міст України, які роблять доставку товарів за допомогою послуг логістичних компаній).
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі: код за ДК 021:2015-22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали, реєстри, книги) виписано без конкретизації по кожному пункту (формат, тип паперу, одно чи двосторонній друк, відсутні сканкопії зразків продукції (індивідуальне замовлення виготовити без зразків неможливо).
Підписання договору проводиться за адресою Замовника, після попередньої домовленості про день та час підписання: вул. Квітнева,1, Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, 15040; каб. Директора інтернату, даний пункт повністю дискримінаційний по відношенню до учасників з інших міст України.
Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду на кваліфікацію документи оформлені не належним чином згідно з кваліфікаційними вимогами , не залежно від ціни , яку пропонує учасник. Пропозиція повинна відповідати ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону (виправлені пропозиції після аукціону до розгляду не приймаються). Після аукціону учасником завжди надається цінова пропозиція за результатами аукціону, з цінами та сумою, яка є остаточною після торгів!
Вимагаємо привести документацію закупівлі у відповідність до чинного законодавства України! Прибрати всі дискримінаційні вимоги, які порушують рівність прав учасників!
Розгорнути
Згорнути
3.4. Строк поставки товарів: з 17.07.2019 року по 19.07.2019 року (жодна друкарня не може виготовити індивідуальне замовлення за такий термін).
Переможець пропозиції, надає вище вказаний перелік документів, відповідно до п.9 який повинен бути доставлений Замовнику протягом двох днів з дня аукціону . В разі не надання документів в указані строки ця пропозиція буде відхилена. (З жодного міста України неможливо доставити документи за такий короткий термін).
4) надання гарантійного листа про доставку товару транспортом Постачальника в терміни визначені в оголошенні , розвантажувальні роботи здійснюються силами та за рахунок Постачальника за адресою: вул. Квітнева,1, Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, 15040 (дискримінує учасників з інших міст України, які роблять доставку товарів за допомогою послуг логістичних компаній).
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі: код за ДК 021:2015-22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали, реєстри, книги) виписано без конкретизації по кожному пункту (формат, тип паперу, одно чи двосторонній друк, відсутні сканкопії зразків продукції (індивідуальне замовлення виготовити без зразків неможливо).
Підписання договору проводиться за адресою Замовника, після попередньої домовленості про день та час підписання: вул. Квітнева,1, Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, 15040; каб. Директора інтернату, даний пункт повністю дискримінаційний по відношенню до учасників з інших міст України.
Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду на кваліфікацію документи оформлені не належним чином згідно з кваліфікаційними вимогами , не залежно від ціни , яку пропонує учасник. Пропозиція повинна відповідати ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону (виправлені пропозиції після аукціону до розгляду не приймаються). Після аукціону учасником завжди надається цінова пропозиція за результатами аукціону, з цінами та сумою, яка є остаточною після торгів!
Вимагаємо привести документацію закупівлі у відповідність до чинного законодавства України! Прибрати всі дискримінаційні вимоги, які порушують рівність прав учасників!
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Волошко Марина Олександрівна #2901023766 |
Переможець |
19 516,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір ФОП Волошко.pdf | укладений |
19 липня 2019 07:50
|