Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Журнали, реєстри, книги
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001385-c 10040f6fcfd44334bbb066e7566dbe3f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Солохненко

+380506847215 lpinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Олександр Солохненко
+380506847215
lpinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 липня 2019 14:09
Очікувана вартість: 29 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Код за ДК 021:2015-22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали, реєстри, книги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17589 штука
Журнали, реєстри, книги (згідно додатку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 липня 2019  —  19 липня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 13:51
проект договору журнали, бланки.doc
05 липня 2019 13:51
документація журнали ,бланки..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 05 липня 2019 15:00
Доброго дня! Надайте, будь-ласка технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі. Прикріпіть скан-копії зразків продукції. Формат, тип паперу, одно- чи двосторонній друк (індивідуальне замовлення виготовити без зразків неможливо)
Відповідь відсутня
Уточнення
Дата подання: 08 липня 2019 16:25
п.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23 - який формат бланку, на якому папері друкується (газетний, офсетний білий, офісний 80г/м), одно- чи двосторонній друк?? п.38 який формат бланку п.39 яка обкладинка, який формат, який папір, скільки аркушів містить п.42 який формат бланку, який папір, одно- чи двосторонній друк п.45,46 яка обкладинка, який формат, який папір, скільки аркушів містить п.54 яка обкладинка, який формат, який папір???? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Чому Замовник не дає відповіді на запитання?
Дата подання: 08 липня 2019 17:30
Чому Замовник не дає відповіді на запитання?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001385-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП Волошко Марина Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2901023766
Дата подання: 05 липня 2019 15:07
Дискримінаційні умови та корупційна складова
Полевик Анатолій Григорович, голова комісії, заступник директора інтернату організовує закупівлю під певного постачальника, а саме ФОП Добрицька Любов Володимирівна, закупівля містить корупційну складову.
3.4. Строк поставки товарів: з 17.07.2019 року по 19.07.2019 року (жодна друкарня не може виготовити індивідуальне замовлення за такий термін).
Переможець пропозиції, надає вище вказаний перелік документів, відповідно до п.9 який повинен бути доставлений Замовнику протягом двох днів з дня аукціону . В разі не надання документів в указані строки ця пропозиція буде відхилена. (З жодного міста України неможливо доставити документи за такий короткий термін).
4) надання гарантійного листа про доставку товару транспортом Постачальника в терміни визначені в оголошенні , розвантажувальні роботи здійснюються силами та за рахунок Постачальника за адресою: вул. Квітнева,1, Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, 15040 (дискримінує учасників з інших міст України, які роблять доставку товарів за допомогою послуг логістичних компаній).
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі: код за ДК 021:2015-22810000-1 паперові чи картонні реєстраційні журнали (журнали, реєстри, книги) виписано без конкретизації по кожному пункту (формат, тип паперу, одно чи двосторонній друк, відсутні сканкопії зразків продукції (індивідуальне замовлення виготовити без зразків неможливо).
Підписання договору проводиться за адресою Замовника, після попередньої домовленості про день та час підписання: вул. Квітнева,1, Чернігівська область, Ріпкинський район, селище Пересаж, 15040; каб. Директора інтернату, даний пункт повністю дискримінаційний по відношенню до учасників з інших міст України.
Замовник залишає за собою право не приймати до розгляду на кваліфікацію документи оформлені не належним чином згідно з кваліфікаційними вимогами , не залежно від ціни , яку пропонує учасник. Пропозиція повинна відповідати ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону (виправлені пропозиції після аукціону до розгляду не приймаються). Після аукціону учасником завжди надається цінова пропозиція за результатами аукціону, з цінами та сумою, яка є остаточною після торгів!
Вимагаємо привести документацію закупівлі у відповідність до чинного законодавства України! Прибрати всі дискримінаційні вимоги, які порушують рівність прав учасників!
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 19 984,00
UAH з ПДВ
19 516,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА 23 829,70
UAH з ПДВ
19 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 14:49
Волошко з ЄДРПОУ.PDF
09 липня 2019 14:49
з ЄДРПОУ.PDF
09 липня 2019 14:49
про учасника.PDF
09 липня 2019 14:49
лист.PDF
09 липня 2019 14:49
аналогічні договора.PDF
09 липня 2019 14:49
про рахунок в банку.PDF
09 липня 2019 14:49
код ВОЛОШКО.PDF
09 липня 2019 14:49
про ліцензію.PDF
09 липня 2019 14:49
про право підпису.PDF
09 липня 2019 14:49
про сертифікацію.PDF
09 липня 2019 14:49
Волошко.PDF
09 липня 2019 14:49
про не платника ПДВ.PDF
09 липня 2019 14:49
Цінова.PDF
09 липня 2019 14:49
Технічні.PDF
09 липня 2019 14:49
Гар лист дост тов.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП ДОБРИЦЬКА ЛЮБОВ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Переможець 19 516,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 08:38

Документи

16 липня 2019 08:37
протокол бланки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2019 08:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
19 516,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2019 08:37
протокол бланки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір ФОП Волошко.pdf укладений
19 липня 2019 07:50