Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт колесо-токарного верстату (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Overhaul of the wheel-turning machine (Source of procurement financing: own funds.)
Очікувана вартість
5 580 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001273-c 2fabc9eea99f419586d5b76d0c14da91
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Nichik Elena provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 липня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 5 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55800 UAH
Publication date: 05 липня 2019 13:28
Enquiries until: 30 липня 2019 18:00
Complaints submission until: до 05 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 серпня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 5 580 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 800 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants. Nichik Elena Nikolaevna - Head of the Technical Department of the "Passenger Company" Branch JSC "Ukrzaliznytsia", 21 Simon Petliura Street, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-73-51, e-mail is missing.
Type of purchase subject: service. Quantity of goods or amount of work or services rendered. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019) Terms of payment of the contract (the procedure for making settlements). At least 30 banking days from the date of signing the act of acceptance-transfer of the services rendered, but not earlier than the registration of the tax invoice. Source of procurement financing: own funds.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Капітальний ремонт колесо-токарного верстату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Overhaul of the wheel-turning machine
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дня підписання акту прийому-передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 09:34
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 09:34
ТД_398-19_з закр.даними.doc
02 серпня 2019 09:34
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 09:34
ТД_398-19_нова редакція.doc
05 липня 2019 13:26
Оголошення_ на англ.мові.doc
05 липня 2019 13:26
Оголошення_.doc
05 липня 2019 13:26
Договір ремонт верстату ПКВЧД-10(Гребінка).doc
02 серпня 2019 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 09:34
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 09:34
ТД_398-19_з закр.даними.doc
02 серпня 2019 09:34
Перелік змін.docx
02 серпня 2019 09:34
ТД_398-19_нова редакція.doc
05 липня 2019 13:26
ТД_398-19_Капітальний ремонт колесо-токарного верстату.doc
05 липня 2019 13:26
Оголошення_ на англ.мові.doc
05 липня 2019 13:26
Оголошення_.doc
05 липня 2019 13:26
Договір ремонт верстату ПКВЧД-10(Гребінка).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001273-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:00222999
Дата подання: 16 липня 2019 09:34
Що до строків виконання робіт
5 липня 2019 року ФІЛІЄЮ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-05-001273-c) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836М.10.
В результаті аналізу тендерної документації (надалі – ТД) до вказаної закупівлі, вбачається, що деякі з умов, що встановлені Замовником, унеможливлюють спроможність учасників взяти участь у цьому тендері.

У ТД вказаної закупівлі, Замовник встановив строк виконання робіт чи надання послуг, а також строк дії договору: протягом 2019 року до 31.12.2019 р. Відповідна умова закріплена в Розділі 1 «Загальні положення» п. 1.4.4. ТД, Технічному завданні та в проекті договору. Також в проекті договору та Технічному завданні (Додаток №1 до ТД) встановлено умову щодо терміну надання послуг: у строк не більше п’яти місяців з моменту укладання договору, але не пізніше 27.12.2019 року.
Беручи до уваги, що аукціон за даними торгами відбудеться 10.09.2019. і укладання договору буде можливе не раніше ніж 01.10.2019 року – на виконання робіт за цією закупівлею залишиться менше 3-х місяців.
Встановлені Замовником вимоги позбавляють учасника можливості прийняти участь у закупівлі.

Повідомляємо, що виходячи з характеру послуг, що закуповуються, даного часу недостатньо для виконання зазначених послуг адже вказані роботи потрібно виконувати за наступною схемою:

1. Розбирання верстата мод. 1836М.10 та виконання дефектації для розробки робочого проекту на виконання послуг – що займає близько 1 місяця;
2. Розробка робочого проекту на виконання послуг – приблизно 0,5 місяця;
3. Виготовлення деталей і придбання комплектуючих на підставі розробленого проекту – близько 1,5 місяця;
4. Виконання ремонту верстата мод. 1836М.10 з установкою виготовлених деталей і придбаних комплектуючих – близько 2 місяця;
5. Виконання пусконалагоджувальних робіт – приблизно 1 місяць.

Керуючись статтею 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», на підставі вищевикладеного просимо Вас:
1. Внести зміни до ТД, проекту договору та Технічного завдання (Додаток 1 до ТД), встановивши строк надання послуг, строк дії договору та термін виконання робіт – 6 місяців з моменту укладення Договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 09:35
Дана закупівля передбачена планом закупівель на 2019 рік, збільшення терміну виконання робіт до 6 місяців приведе до того, що роботи будуть закінчені в 2020 році. В Укрзалізниці не передбачено перенесення фінансування з поточного року на наступний, тому роботи які будуть завершені в наступному році оплачені не будуть.
Розділом 7 Закону України «Про державні закупівлі» передбачена можливість продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин. Однак приймати рішення про продовження строку дії договору з перенесенням такого строку на наступний рік потрібно здійснювати за фактично наявними обставинами (у разі їх виникнення) з переможцем закупівлі після укладання договору.
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2019-07-05-001273-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41730081
Дата подання: 25 липня 2019 10:57
Щодо оскарження вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід лише у штаті Учасника
Потенційним учасником (далі по тексту – Скаржник, Учасник) була проаналізована тендерна документація (далі по тексту – ТД) закупівлі послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836М.10 (UA2019-07-05-001273-c) було виявлено дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників, які дають перевагу окремим суб’єктам господарської діяльності, а інших – позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі.
Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв цієї закупівлі у Додатку № 2 п. 4.2.1 до ТД Замовник встановив вимогу про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – шляхом подання довідки (за підписом учасника, завірена печаткою, у разі наявності) у довільній формі, про наявність у штаті Учасника не менше 2-х слюсарів-ремонтників (або аналогічних працівників), які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату.
Звертаємо вашу увагу, що вимога щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме ЛИШЕ У ШТАТІ Учасника є необгрунтованою. Скаржник вважає зазначену вимогу дискримінаційною, адже у зв’язку зі встановленою вимогою обмежується коло суб'єктів, які можуть брати участь у закупівлі та безпосередньо права Скаржника.
Невідомо, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме ЛИШЕ У ШТАТІ Учасника може впливати на його змогу виконати роботи за цією закупівлею.
До тендерної пропозиції Скаржник збирається подати аналогічний договір (з відповідними актом, що засвідчує виконання робіт та позитивним відгуком контрагента) за яким роботи проводились працівниками, що були залучені на підставі цивільно-правових договорів, що вже свідчить підтвердженням того, що Учасник має змогу виконати роботи за цією закупівлею з працівниками, що залучені на підставі цивільно-правових договорів.
Згідно з переліку послуг, які повинні надаватись Замовнику відповідно до ТД, незрозуміло, чому працівник, який виконує роботу на підставі цивільно-правового договору не зможе виконати вказані послуги.
Також варто звернути увагу, що відповідно до трудового законодавства України працівник, який перебуває у штаті Учасника має можливість звільнитись з роботи, взяти лікарняний, піти у відпустку тощо. В той же час, умови, які встановлюються у цивільно-правових договорах, перш за все зобов’язують, а також стимулюють таких працівників виконати роботу вчасно, якісно та до кінцевого результату. Звертаємо особливу увагу та наголошуємо на тому, що саме внаслідок зазначеної вище вимоги Замовника суттєво обмежуються наші права і можливість участі у цьому тендері.
У зв’язку з викладеним, на підставі ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо викласти пункт 4.2.1 Додатку № 2 до ТД у такій редакції:
«4.2.1. Документи щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника:
Довідка (за підписом учасника, завірена печаткою, у разі наявності) у довільній формі, про наявність в Учасника не менше 2-х слюсарів-ремонтників (штатних або залучених на підставі цивільно-правових договорів) або аналогічних працівників (штатних або залучених на підставі цивільно-правових договорів), які будуть безпосередньо задіяні при наданні послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 09:37
Колесо-токарний верстат моделі 1836М.10 є найскладнішим обладнанням, яке використовується у кінцевого одержувача послуг Замовника. При цьому кожен з виробничих підрозділів Замовника (в тому числі і кінцевий одержувач послуг) мають в своєму складі персонал з обслуговування та поточного ремонту обладнання (в тому числі і верстатного парку). Однак жоден з штатних працівників Замовника не має достатньої кваліфікації для виконання ремонту обладнання, складність якого співрозмірна з верстатом моделі 1836М.10.
Додаток 1 до тендерної документації містить технічне завдання з капітального ремонту верстату, яким передбачено ремонт великої кількості складових верстату, які є специфічними та потребують значеного досвіду під час виконання їх ремонту. Для виконання робіт, які передбачені тендерною документацією необхідні глибокі знання конструкторської документації саме цього верстату, досвід з ремонту обладнання подібної складності.
На думку Замовника, враховуючи попередній досвід придбання аналогічних послуг, виконати роботи, передбачені тендерною документацією, неможливо без наявності працівників з досвідом, що досягається лише багаторічною працею, яка пов’язана з ремонтом аналогічного специфічного обладнання.
Замовник не заперечує проти залучення Учасником, у разі перемоги, позаштатних працівників, кваліфікації яких Учасник довіряє, та гарантує якість послуг, наданих цими працівниками. Однак головну роль під час ремонту обладнання такої складності повинні складати професійні працівники, що мають достатній досвід, який набувається через багаторічну працю. Лише позаштатними працівниками досягти належної якості під час ремонту складного обладнання неможливо.
Замовник не обмежує Учасників в тому, якої саме специфіки кваліфікація їх працівників. Окрім слюсарів-ремонтників Учасники можуть вказати інші споріднені професії: слюсарі, ремонтники, техніки-ремонтники, слюсарі-електрики тощо.
Замовник не вимагає наявності у Учасників інженерно-технічного персоналу, оскільки вважає, що досвід безпосереднього виконання робіт є приорітетним під час виконання ремонту обладнання складності, подібної до складності верстату моделі 1836М.10.
Відповідно до абзацу 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право встановити до Учасників закупівлі кваліфікаційний критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Головним підтвердженням досвіду роботи є стаж роботи на протязі певного періоду, який достатній для набуття відповідної кваліфікації.
У зв’язку з вищевикладеним Замовник наполягає на підтвердженні Учасником наявності в його штаті кваліфікованих працівників-ремонтників достатньої кваліфікації. Додаткове повідомлення Учасником в довідці, яка передбачена п.4.2.1. тендерної документації, про наявність інших працівників, які будуть залучені під час наданні послуг, в тому числі і позаштатних, буде вважатися Замовником додатковим підтвердженням спроможності Учасника гарантувати якість наданих послуг
Зміни до тендерної документації вноситись не будуть.

Документи подані скаржником

16 липня 2019 09:34
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-05-001273-c.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:00222999
Дата подання: 09 вересня 2019 11:22
Оскарження неправомірної дискваліфікацій ПрАТ «КЗВВ»
Приватне акціонерне товариство «Краматорський завод важкого верстатобудування» (далі – ПрАТ «КЗВВ», Скаржник) бере участь у відкритих торгах, предмет закупівлі – Капітальний ремонт колесо-токарного верстату моделі 1836М.10, що проводяться Філією «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник), згідно з оголошенням оприлюдненим на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua № UA-2019-07-05-001273-c. Протоколом № 59-42/09/19 від 03.09.2019 р. Замовник провів розгляд тендерної пропозиції Скаржника на етапі прекваліфікації на відповідність вимогам тендерної документації. За результатом розгляду, Замовник прийняв рішення про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КЗВВ» та дискваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника. ПрАТ «КЗВВ» не погоджується з прийнятим Замовником рішенням та вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Згідно з Протоколом № 59-42/09/19 від 03.09.2019 р. тендерну пропозицію Скаржника було відхилено на підставі такого: - Учасником надано пропозицію, яка містить забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії № 980/19/327 з посиланням на редакцію не чинної тендерної документації, а саме затвердженої рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця»«_04_»_липня_2019_р., що не відповідає умовам аб.3 п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації.». ПрАТ «КЗВВ» не може погодитися з рішенням Замовника щодо дискваліфікації своєї пропозиції та вважає його таким, що суперечить законодавству та прямо порушує права Скаржника. Відповідно до п. 3.3. Розділу «2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації визначено: «Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії, а саме: – банківської гарантії або страхової гарантії. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639/». На виконання вимог тендерної документації, ПрАТ «КЗВВ» надало забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 30.07.2019 за № 980/19/327. Вважаємо, що надане забезпечення повністю відповідає вимогам, які встановив Замовник у тендерній документації з огляду на таке. 05.07.2019 Замовником було опубліковано оголошення щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату моделі 1836М.10. 02.08.2019 Замовником було внесено зміни до тендерної документації (надалі – ТД) та змінено одне речення таким чином: «Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2019-07-05-001273-c, а саме: п.4.1. «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» цифри «05.08.2019 18:00» замінити на «09.08.2019 18:00».». Жодних змін до розділів, пов’язаних із тендерним забезпеченням Замовником не вносилося. Фактично було просто продовжено строк для подання тендерних пропозицій та формально внесено зміни до тендерної документації. 08.08.2019 ПрАТ «КЗВВ» подало(завантажило) свою тендерну пропозицію для участі у вказаній закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії № 980/19/327, яке було подано ПрАТ «КЗВВ», містить посилання на ТД, яка затверджена рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» від «04» липня 2019 р. В той час як нова редакція ТД датується від «01» серпня 2019 р. Замовник своє рішення про дискваліфікацію Скаржника мотивував тим, що посилання ПрАТ «КЗВВ» у забезпеченні тендерної пропозиції на ТД, яка затверджена рішенням тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» «04» липня 2019р. не відповідає умовам аб.3 п. 3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» тендерної документації.». Звертаємо увагу колегії, що Замовник у своєму рішенні не конкретизував яку саме з вимог зазначеного вище Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах (надалі – Положення) було порушено Скаржником. За припущенням Скаржника підставою для дискваліфікації був наведений нижче пункт Положення, зокрема Розділ III. «Порядок надання гарантій банком-гарантом», п. 26. «Гарантія повинна містити такі реквізити:» «8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;». Вважаємо, що надане Скаржником тендерне забезпечення повністю відповідає вимогам Положення з огляду на таке. При заповнені вказаного документу Скаржник керувався таким: Відповідно до абз. 2, ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. З сукупного аналізу цієї норми можливо зробити висновок, що перша редакція ТД є саме початковою та вона не втрачає свою чинність за виключенням тієї частини, яка змінюється Замовником. В нашому випадку, зміни вносилися тільки у графу: кінцевий строк для подання тендерних пропозицій. Саме з початкової редакції ТД, яка є чинною за виключенням тієї частини, у якій Замовник вніс зміни до ТД, між Замовником та Скаржником виникли базові відносини. Саме після опублікування в системі публічних закупівель початкової редакції ТД вказаної закупівлі, ПрАТ «КЗВВ» почав готувати тендерну пропозицію. Зазначаємо, що тендерна пропозиція ПрАТ «КЗВВ» для цієї закупівлі була готова для подачі в електронну систему публічних закупівель ще на той момент, коли кінцевим строком подання тендерної пропозиції було 05.08.2019 18:00. Про це свідчить забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії № 980/19/327, яке датується 30.07.2019. Маючи великий досвід участі у публічних закупівлях, Скаржник розумів той факт, що Замовник може змінити строки подання тендерних пропозицій, тому передбачивши це, запросив у обслуговуючої банківської установи встановити строк дії тендерного забезпечення до 12 грудня 2019 року, для того, щоб строк її дії був не менше ніж 125 днів з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно). Таким чином, Скаржник чітко усвідомлював, що навіть при зміні строку подання тендерних пропозицій, забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії № 980/19/327 буде відповідати вимогам законодавства та Замовника, у ТД. Спираючись на вказані факти, стверджуємо, що Скаржник виконав усі вимоги Замовника, які були вказані Замовником тендерній документації. Крім того, звертаємо увагу Колегії, що у жодному розділі ТД Замовника, що стосується порядку надання забезпечення тендерної пропозиції (зокрема п. 3.3 ТД та Додатку № 6), не було встановлено вимог щодо «посилання на редакцію чинної тендерної документації», як на обов’язкову умову, яка повинна бути дотримана у тексті гарантії. Тобто, Скаржником не було внесено зміни до банківської гарантії, оскільки реквізит щодо посилання на останню редакцію ТД не вимагався самою ж документацією Замовника та додатками до неї. Твердження Замовника про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам ТД через посилання на редакцію не чинної тендерної документації не може братися до уваги та оцінюватися Замовником, оскільки останнім не ставилися жодні вимоги до посилання «на редакцію нової тендерної документації». Подання банківської гарантії з посиланням на початкову редакцію ТД було зумовлене тим, що саме з цієї редакції між Замовником та Скаржником виникли базові відносини, про які йде мова у Положенні, а отже тендерна пропозиція Скаржника у цій частині відповідала тендерній документації Замовника і це не могло бути підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції ПрАТ «КЗВВ». Крім того у Законі України «Про публічні закупівлі» не вказано, що при внесенні змін до тендерної документації початкова редакція тендерної документації втрачає свою силу. Зазначено лише те, що нова редакція ДОДАТКОВО публікується до первинної документації. Відтак, Скаржником при підготовці банківської гарантії та усієї тендерної пропозиції були дотримані всі умови та вимоги, які встановлені законодавством України та які вимагалися Замовником у тексті ТД. Отже, відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «КЗВВ» на підставі вищевказаних порушень є неправомірними діями Замовника, які прямо порушують права Скаржника на недискримінаційний підхід під час оцінки тендерних пропозицій. Прийняте рішення Замовника порушує право ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування» на добросовісну конкуренцію серед учасників та неупереджену оцінку нашої тендерної пропозиції, а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 3, 18, 22, 27, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення у процедурі закупівлі. 3. Визнати протокол засідання тендерного комітету Філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 59-42/09/19 від 03.09.2019 р. у процедурі закупівлі № UA-2019-06-10-002617-b незаконним та таким, що порушує права учасника закупівлі - ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування». 4. Зобов’язати Замовника - Філію «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» скасувати своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування». 5. Зобов’язати Замовника - Філію «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» переглянути своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Краматорський завод важкого верстатобудування». Додатки до скарги: 1. Платіжне доручення № 449885263 від 05 вересня 2019 р. на перерахування плати за подання скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
рішення від 12.09.2019 № 12799.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 19:37

Документи подані скаржником

09 вересня 2019 11:22
Скарга АМКУ 09.09.19г.pdf
09 вересня 2019 11:22
КЗВВ ПП5000 05092019.pdf

Документи Органу Оскарження

12 вересня 2019 19:37
рішення від 12.09.2019 № 12799.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 04 вересня 2019
UA-2019-07-05-001273-c2fabc9eea99f419586d5b76d0c14da91
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТУЛ+" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДІАТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 вересня 2019 07:59
129-19 Протокол.docx
04 вересня 2019 07:59
відхилення 1.docx
04 вересня 2019 07:59
Електронний підпис

Публічні документи

30 липня 2019 12:30
Цінова пропозиція.pdf
30 липня 2019 12:30
Устав.pdf
30 липня 2019 12:30
Лист подяка 1 1.pdf
30 липня 2019 12:30
Лист згода.pdf
30 липня 2019 12:30
Довідка з банку.pdf
30 липня 2019 12:30
Відгук 2.pdf
30 липня 2019 12:30
Виписка з ЄДР.pdf

Документи

04 вересня 2019 07:59
129-19 Протокол.docx
04 вересня 2019 07:59
відхилення 1.docx
04 вересня 2019 07:59
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2019 08:00
129-19 Протокол.docx
04 вересня 2019 08:00
відхилення 1.docx
04 вересня 2019 08:00
Електронний підпис

Публічні документи

08 серпня 2019 09:59
Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2019 09:59
Статут.pdf
08 серпня 2019 09:59
Протокол НС.pdf
08 серпня 2019 09:59
Протокол набсовета 2.pdf
08 серпня 2019 09:59
Приказ_Загудаев.pdf
08 серпня 2019 09:59
Технічне завдання.pdf
08 серпня 2019 09:59
Лист-відгук 3.pdf
08 серпня 2019 09:59
Лист-відгук 2.pdf
08 серпня 2019 09:59
Лист-відгук 1.pdf
08 серпня 2019 09:59
Договор Киев- Пас..pdf
08 серпня 2019 09:59
Договор Верховцево.pdf
08 серпня 2019 09:59
Договір ПГЗК.pdf
08 серпня 2019 09:59
Верховцево_Акт.pdf
08 серпня 2019 09:59
акт ПГЗК.pdf
08 серпня 2019 09:59
Акт ВД К-П.pdf
08 серпня 2019 09:59
Лист-відгук 4.pdf

Документи

04 вересня 2019 08:00
129-19 Протокол.docx
04 вересня 2019 08:00
відхилення 1.docx
04 вересня 2019 08:00
ПОВ відміна.docx
04 вересня 2019 08:00
Електронний підпис

Публічні документи

09 серпня 2019 15:20
4. Стаття 17 довідка.pdf
09 серпня 2019 15:20
11. Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2019 15:20
Гарантия 11980.PDF.p7s
09 серпня 2019 15:20
Гарантия 11980.PDF (1).p7s
09 серпня 2019 15:20
Гарантия 11980.PDF
09 серпня 2019 15:20
18. Аналогічний договір.pdf
09 серпня 2019 15:20
17. Відгук.pdf
09 серпня 2019 15:20
16. Акт.pdf
09 серпня 2019 15:20
15. Статут.pdf
09 серпня 2019 15:20
13. Наказ.pdf
09 серпня 2019 15:20
8. Персонал.дані.pdf
09 серпня 2019 15:20
7. Санкції.pdf
09 серпня 2019 15:20
6. відомості.pdf
09 серпня 2019 15:20
5. Довідка працівники.pdf
09 серпня 2019 15:20
3. згода умови.pdf
09 серпня 2019 15:20
2. опис послуг.pdf
09 серпня 2019 15:20
1. заходи захист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РІАЛ ІНВЕСТ УКРАЇНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРТУЛ+"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ"

ТОВ "ДІАТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАТРЕЙД" 5 580 000,00
UAH з ПДВ
5 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 15:20
4. Стаття 17 довідка.pdf
09 серпня 2019 15:20
11. Цінова пропозиція.pdf
09 серпня 2019 15:20
Гарантия 11980.PDF.p7s
09 серпня 2019 15:20
Гарантия 11980.PDF (1).p7s
09 серпня 2019 15:20
Гарантия 11980.PDF
09 серпня 2019 15:20
18. Аналогічний договір.pdf
09 серпня 2019 15:20
17. Відгук.pdf
09 серпня 2019 15:20
16. Акт.pdf
09 серпня 2019 15:20
15. Статут.pdf
09 серпня 2019 15:20
13. Наказ.pdf
09 серпня 2019 15:20
8. Персонал.дані.pdf
09 серпня 2019 15:20
7. Санкції.pdf
09 серпня 2019 15:20
6. відомості.pdf
09 серпня 2019 15:20
5. Довідка працівники.pdf
09 серпня 2019 15:20
3. згода умови.pdf
09 серпня 2019 15:20
2. опис послуг.pdf
09 серпня 2019 15:20
1. заходи захист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій