Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4
Очікувана вартість
33 000,00 UAH
UA-2019-07-05-001253-b bceb2902ca654b038643f20c8318c389
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоніжко Марина Олександрівна

380442575060 upszn_it@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37414016
Місцезнаходження: 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Контактна особа: Білоніжко Марина Олександрівна
380442575060
upszn_it@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 11:03
Очікувана вартість: 33 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір офісний формату А4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Папір офісний формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ломоносова, 5 корпус 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 10:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001253-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОЮГ", Код ЄДРПОУ:23863399
Дата подання: 12 липня 2019 17:38
Загальні умови здійснення закупівель
Шановний замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасник закупівлі ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", у складі своєї пропозиції надав сертифікат якості на папір Golden Star Premium, який викладений виключно англійською мовою. Згідно ст. 15 ЗУ «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У зв'язку з вище зазначеним, пропозиція ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" не відповідає загальним умовам здійснення закупівель відповідно до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 11:37
Замовник розглянувши вашу вимогу зазначає, що у ст. 15 ЗУ «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Дана стаття стосується підготовки тендерної документації замовником.
У своїй технічній документації до закупівлі замовник має право вимагати надання перекладу всіх документів, наданих у складі пропозиції до закупівлі. Але замовник у технічній документації до закупівлі не вказав, що від учасника вимагається надання перекладу всіх документів наданих у складі пропозиції до закупівлі, а не лише тих, які готуються безпосередньо учасником. Тому надання сертифікату якості на папір Golden Star Premium, який викладений виключно англійською мовою, у складі пропозиції не є порушенням чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Замовник розглянувши вашу вимогу зазначає, що у ст. 15 ЗУ «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Дана стаття стосується підготовки тендерної документації замовником.
У своїй технічній документації до закупівлі замовник має право вимагати надання перекладу всіх документів, наданих у складі пропозиції до закупівлі. Але замовник у технічній документації до закупівлі не вказав, що від учасника вимагається надання перекладу всіх документів наданих у складі пропозиції до закупівлі, а не лише тих, які готуються безпосередньо учасником. Тому надання сертифікату якості на папір Golden Star Premium, який викладений виключно англійською мовою, у складі пропозиції не є порушенням чинного законодавства.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 22 644,00
UAH з ПДВ
22 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КПМ ТРЕЙД" 32 400,00
UAH з ПДВ
22 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 23 274,00
UAH з ПДВ
23 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 15:37
Електронний підпис
09 липня 2019 15:37
згода з договором.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 12:55
Електронний підпис
09 липня 2019 12:53
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2019 12:53
Berga Speed.pdf
09 липня 2019 12:53
Витяг платника ПДВ.pdf
09 липня 2019 12:53
Виписка КПМ ТРЕЙД.PDF

Публічні документи

09 липня 2019 15:44
Цінова пропозиція.pdf
09 липня 2019 15:44
УСТАВНЫЕ.7z
09 липня 2019 15:44
Технічні вимоги.pdf
09 липня 2019 15:44
Проект договору.pdf
09 липня 2019 15:44
IQ Economy + 500 л., Словакия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "КПМ ТРЕЙД"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 22 479,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
22 479,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір папір.pdf укладений
25 липня 2019 12:29