Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вішалки-плічики(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
631 620,00 UAH
UA-2019-07-05-001106-c 694273ccf61948398c607d3d10e89eec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 14:27
Очікувана вартість: 631 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Вішалки-плічики з попереченою - 55 000 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 шт
Вішалки-плічки з попереченою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 12:42
ТД_397-19_Вішалки-плічики.doc
05 липня 2019 12:42
оголошення.doc
05 липня 2019 12:42
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-001106-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:42477591
Дата подання: 31 липня 2019 18:19
Оскарження щодо діскваліфікації
Просимо розглянути вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:44
Пропозиція учасника ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником надано пропозицію, яка містить бланк виробника № 349 від 20.07.2019 про представництво в якому не зазначено гарантій якості та терміну дії повноважень, що не відповідає умовам пп. 3.1 п.3 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано дані на товар в колонці «супровідні документи на товар» не зазначено декларації про відповідність, як документу наданого в пропозиції на підтвердження відповідності, що не відповідає умовам додатку 4 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка містить цінову пропозицію, дані на товар, відповідно до яких до постачання запропоновано «вішалка-плечики» виробника МПП фірма МЕД та надано декларацію про відповідність на виріб «Вішалки-плечикипластмасовіМЕД-067» без зазначення виробника продукції.
З огляду на викладене пропозиція не містить сертифікату відповідності або декларації про відповідність на запропоновану до постачання продукцію «вішалка-плечики» виробника МПП фірма МЕД, що не відповідає умовам п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, відповідно якої уповноважена особа учасника є директор, проте пропозиція не містить протоколу на призначення директором, що не відповідає умовам п. 1.2 додатку 2 тендерної документації.
В зв’язку з чим відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі»
Додаткого повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

31 липня 2019 18:19
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКР-ЛАК 603 900,00
UAH з ПДВ
580 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» 613 800,00
UAH з ПДВ
584 098,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Октіон Страйк" 630 300,00
UAH з ПДВ
584 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Буд Логістик 620 390,00
UAH з ПДВ
613 801,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Каплін Андрій Павлович 631 400,00
UAH з ПДВ
631 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 12:12
Dovirenist_Ryzhiy.zip
22 липня 2019 12:12
Licence.zip
22 липня 2019 12:12
Гарантия_4606.zip
22 липня 2019 12:12
Технічна частина.rar
22 липня 2019 12:12
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 11:23
Електронний підпис
22 липня 2019 11:20
Лицензия с эцп.pdf
22 липня 2019 11:20
Kovalenko_834-K-H-O эцп.pdf
22 липня 2019 11:20
G0719-5003-GL_tender.pdf
22 липня 2019 11:20
Лист о партнерстве.jpg.zip

Публічні документи

19 липня 2019 11:14
Електронний підпис
19 липня 2019 11:10
133 Договор.pdf.(2).P7S
19 липня 2019 11:10
133 Договор.pdf.(1).P7S
19 липня 2019 11:10
133 Договор.pdf
19 липня 2019 11:10
гарантия.zip
19 липня 2019 11:10
Документи.ZIP
19 липня 2019 11:10
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2019 14:33
свідоцтво.pdf
20 липня 2019 14:33
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКР-ЛАК

ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»

ТОВ "Октіон Страйк"

ТОВ Буд Логістик

ФОП Каплін Андрій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКР-ЛАК
#40088892
Відхилено 580 800,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:28
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА»
#42477591
Відхилено 584 098,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:29
Товариство з обмеженою відповідальністю "Октіон Страйк"
#40060987
Переможець 584 100,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Октіон Страйк"
#40060987
584 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 17:31
Електронний підпис
30 липня 2019 17:31
Протокол н.docx
30 липня 2019 17:31
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:49
Звіт.doc укладений
03 січня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 17:54
УЗ-ЦЛ-19572-Ю від 14.08.2019.pdf укладений
15 серпня 2019 17:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 584 089,38
UAH (в тому числі ПДВ 97 348,23 UAH)