Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вішалки-плічики(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
631 620,00 UAH
UA-2019-07-05-001106-c ● 694273ccf61948398c607d3d10e89eec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 14:27 |
Очікувана вартість: | 631 620,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Вішалки-плічики з попереченою - 55 000 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Вішалки-плічики з попереченою - 55 000 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 шт
Вішалки-плічки з попереченою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 12:42 |
ТД_397-19_Вішалки-плічики.doc | |
05 липня 2019 12:42 |
оголошення.doc | |
05 липня 2019 12:42 |
договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-001106-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:42477591
Дата подання: 31 липня 2019 18:19
Оскарження щодо діскваліфікації
Просимо розглянути вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2019 16:44
Пропозиція учасника ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником надано пропозицію, яка містить бланк виробника № 349 від 20.07.2019 про представництво в якому не зазначено гарантій якості та терміну дії повноважень, що не відповідає умовам пп. 3.1 п.3 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано дані на товар в колонці «супровідні документи на товар» не зазначено декларації про відповідність, як документу наданого в пропозиції на підтвердження відповідності, що не відповідає умовам додатку 4 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка містить цінову пропозицію, дані на товар, відповідно до яких до постачання запропоновано «вішалка-плечики» виробника МПП фірма МЕД та надано декларацію про відповідність на виріб «Вішалки-плечикипластмасовіМЕД-067» без зазначення виробника продукції.
З огляду на викладене пропозиція не містить сертифікату відповідності або декларації про відповідність на запропоновану до постачання продукцію «вішалка-плечики» виробника МПП фірма МЕД, що не відповідає умовам п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, відповідно якої уповноважена особа учасника є директор, проте пропозиція не містить протоколу на призначення директором, що не відповідає умовам п. 1.2 додатку 2 тендерної документації.
В зв’язку з чим відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі»
Додаткого повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Учасником надано пропозицію, яка містить бланк виробника № 349 від 20.07.2019 про представництво в якому не зазначено гарантій якості та терміну дії повноважень, що не відповідає умовам пп. 3.1 п.3 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано дані на товар в колонці «супровідні документи на товар» не зазначено декларації про відповідність, як документу наданого в пропозиції на підтвердження відповідності, що не відповідає умовам додатку 4 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка містить цінову пропозицію, дані на товар, відповідно до яких до постачання запропоновано «вішалка-плечики» виробника МПП фірма МЕД та надано декларацію про відповідність на виріб «Вішалки-плечикипластмасовіМЕД-067» без зазначення виробника продукції.
З огляду на викладене пропозиція не містить сертифікату відповідності або декларації про відповідність на запропоновану до постачання продукцію «вішалка-плечики» виробника МПП фірма МЕД, що не відповідає умовам п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, відповідно якої уповноважена особа учасника є директор, проте пропозиція не містить протоколу на призначення директором, що не відповідає умовам п. 1.2 додатку 2 тендерної документації.
В зв’язку з чим відхилена як така що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі»
Додаткого повідомляємо, що тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково інформуємо, що процедура оскарження передбачена відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ УКР-ЛАК |
603 900,00
UAH з ПДВ
|
580 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» |
613 800,00
UAH з ПДВ
|
584 098,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Октіон Страйк" |
630 300,00
UAH з ПДВ
|
584 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Буд Логістик |
620 390,00
UAH з ПДВ
|
613 801,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Каплін Андрій Павлович |
631 400,00
UAH з ПДВ
|
631 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКР-ЛАК #40088892 |
Відхилено |
580 800,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 17:28
|
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» #42477591 |
Відхилено |
584 098,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 17:29
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Октіон Страйк" #40060987 |
Переможець |
584 100,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 17:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:49
|
Звіт.doc | укладений |
03 січня 2020 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 17:54
|
УЗ-ЦЛ-19572-Ю від 14.08.2019.pdf | укладений |
15 серпня 2019 17:53
|