Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Міні АТС на базі Samsung OfficeServ7400 або еквівалент
Очікувана вартість
264 062,22 UAH
UA-2019-07-05-000993-c ● ccd043ee21de41fe876195457032b2b4
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Вінницька обласна Рада" |
Код ЄДРПОУ: | 00022438 |
Вебсайт: | http://vinrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Тендерний комітет Вінницької обласної Ради +380969637222,+380974773462 prozoro_oblrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2019 12:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 липня 2019 12:13 |
Початок аукціону: | 01 серпня 2019 15:21 |
Очікувана вартість: | 264 062,22 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 640,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32540000-0: Комутаційні щити
Міні АТС на базі Samsung OfficeServ7400 або еквівалент, встановлення, налаштування і програмування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Міні АТС на базі Samsung OfficeServ7400 або еквівалент, встановлення, налаштування і програмування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2019
—
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 32543000-1 — Телефонні комутатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2019 15:54 |
Протокол 21.doc |
09 липня 2019 15:48 |
АТС-16 для тендера-2.docx |
05 липня 2019 12:15 |
Вимоги_кваліфікації.doc |
05 липня 2019 12:15 |
dogovir_prozorro_2019.doc |
09 липня 2019 15:54 |
Протокол 21.doc
|
||
09 липня 2019 15:48 |
АТС-16 для тендера-2.docx
|
||
05 липня 2019 12:15 |
Вимоги_кваліфікації.doc
|
||
05 липня 2019 12:15 |
dogovir_prozorro_2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:18
Дата відповіді: 08 липня 2019 16:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ми не являємося платниками ПДВ і можемо розглядати пропозиції від всіх
Тільки той товар який визначений нашими спеціалістами. Для повної інформації зателефонуйте за номером який зазначений в технічній документації
Тільки той товар який визначений нашими спеціалістами. Для повної інформації зателефонуйте за номером який зазначений в технічній документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000993-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ", Код ЄДРПОУ:38604348
Дата подання: 05 липня 2019 14:53
Технічна документація містить порушення вимог Закону України про публічні закупівлі
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги та складена з порушенням вимог пункту 2.3 статті 22 Закону України про публічні закупівлі (далі – Закону)
2. Тендерна документація повинна містити:
……
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Відповідно до пункту 2.3 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні вимоги тендерної документації не містить вираз «еквівалент».
Також у переліку пуско-монтажних послуг щодо встановлення Міні-АТС не зазначено детального опису витратних матеріалів, у тому числі їх технічних та якісних характеристик.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2. Тендерна документація повинна містити:
……
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
Відповідно до пункту 2.3 статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні вимоги тендерної документації не містить вираз «еквівалент».
Також у переліку пуско-монтажних послуг щодо встановлення Міні-АТС не зазначено детального опису витратних матеріалів, у тому числі їх технічних та якісних характеристик.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України про публічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2019 15:56
внесені зміни в тендерну документацію
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000993-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАТЕК СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41530968
Дата подання: 09 серпня 2019 17:45
вимога відмінити кваліфікацію.
Відмінити кваліфікацію учасника, т.я. пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації замовника:
1. В вимогах кваліфікації вказано:
"Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати в електронному вигляді (.doc або .pdf) наступні документи:
копію сертифікату відповідності (у випадку якщо Товар підлягає обов’язковій сертифікації на території України згідно з чинним законодавством України) або сертифікату (паспортом) якості чи іншого документу, який підтверджує якість Товару."
Учасник надав лист щодо того, що предмет закупівлі не підлягає обов‘язковій сертифікації.
Але Замовник вимагав підтвердження якості («..чи іншого документу, який підтверджує якість Товару.»), що є обов‘язковим згідно чинного законодавства України:
1.1. Вимоги щодо обов‘язкового підтвердження якості та відповідності регулюються Законом України «Про телекомунікації» 1280-IV
https://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1280-15
так стаття 24 Закону вимагає:
Стаття 24. Умови застосування технічних засобів телекомунікацій
"1. Умовами застосування технічних засобів телекомунікацій є їх відповідність стандартам і технічним регламентам. Технічні засоби телекомунікацій повинні мати виданий у встановленому законодавством порядку документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій."
Тобто, Технічні засоби телекомунікацій, якість яких не підтверджена документом підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій не може бути застосовані як засоби телекомунікацій.
1.2. Учасник в своєму листі-роз‘яснені посилається на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.18р. № 3433-06/1382-07 «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», але вказаний лист не є нормативно-правовим актом, він має лише роз‘яснювальний, інформаційний характер і не встановлює правових норм, що вказано в прикінцевому абзаці цього листа.
Також листом не стверджується, що саме сертифікація, та підтвердження якості не є обов‘язковою.
Тому фактично учасник не виконав вказану вимогу Замовника і його кваліфікація підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
1. В вимогах кваліфікації вказано:
"Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати в електронному вигляді (.doc або .pdf) наступні документи:
копію сертифікату відповідності (у випадку якщо Товар підлягає обов’язковій сертифікації на території України згідно з чинним законодавством України) або сертифікату (паспортом) якості чи іншого документу, який підтверджує якість Товару."
Учасник надав лист щодо того, що предмет закупівлі не підлягає обов‘язковій сертифікації.
Але Замовник вимагав підтвердження якості («..чи іншого документу, який підтверджує якість Товару.»), що є обов‘язковим згідно чинного законодавства України:
1.1. Вимоги щодо обов‘язкового підтвердження якості та відповідності регулюються Законом України «Про телекомунікації» 1280-IV
https://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1280-15
так стаття 24 Закону вимагає:
Стаття 24. Умови застосування технічних засобів телекомунікацій
"1. Умовами застосування технічних засобів телекомунікацій є їх відповідність стандартам і технічним регламентам. Технічні засоби телекомунікацій повинні мати виданий у встановленому законодавством порядку документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій."
Тобто, Технічні засоби телекомунікацій, якість яких не підтверджена документом підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій не може бути застосовані як засоби телекомунікацій.
1.2. Учасник в своєму листі-роз‘яснені посилається на лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.18р. № 3433-06/1382-07 «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», але вказаний лист не є нормативно-правовим актом, він має лише роз‘яснювальний, інформаційний характер і не встановлює правових норм, що вказано в прикінцевому абзаці цього листа.
Також листом не стверджується, що саме сертифікація, та підтвердження якості не є обов‘язковою.
Тому фактично учасник не виконав вказану вимогу Замовника і його кваліфікація підлягає скасуванню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 10:12
ТОВ "Інфотел Ком"юнікейшнз" надав сертифікати на свою продукцію
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000993-c.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "НАТЕК СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41530968
Дата подання: 12 серпня 2019 13:53
вимога відмінити кваліфікацію.
виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 серпня 2019 15:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ" |
255 981,60
UAH з ПДВ
|
219 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Тріак" |
259 777,00
UAH з ПДВ
|
219 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАТЕК СЕРВІС" |
258 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНФОТЕЛ КОМ’ЮНІКЕЙШНЗ" #38604348 |
Переможець |
219 770,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор телефония.pdf | укладений |
28 серпня 2019 12:47
|