Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000974-c 94f84d0c036b44b5884bbc18702ecbe4
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Косова

+380660317428 opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського благоустрою виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 34926981
Вебсайт: http://dmb.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Косова
+380660317428
opentrade.blagodep@kievcity.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 12:07
Початок аукціону: 16 липня 2019 14:23
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, Київська область, Київ, Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  09 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:18
Дата відповіді: 08 липня 2019 11:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: тендерна документація.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-000974-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 24 липня 2019 15:03
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Шановні замовник!
Прохання уважно ознайомиться з документацією яку ми вам надали разом з комерційною пропозицією і звернути вашу увагу на два файли, які підтверджують і доводять, що причина по якої ви нас дискваліфікували , необгрунтована.
А саме :
Авторизаційний лист від офіційного партнера.jpg та

Наявність авторизованих гарантійних та післягарантійних сервісних центрів у м. Києві_N.pdf

Також повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність, повиннi керуватися принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

Беручи до уваги наявність у Учасника ФОП Удовiн I.М."» усіх необхідних документів, та вiдповiдностi техничним вимогам закупiвлi, вважаємо рішення Замовника помилковим та вимагаємо перегляду ним ухваленого рішення про дискваліфікацію. Також, звертаємо увагу Замовника , що закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".

У випадку прийняття негативного рішення по скарзі залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету, правоохоронних та контролюючих органів для розгляду справи у порядку, передбаченому Кримінальним процесуальним кодексом України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 липня 2019 16:54
У авторизаційному листі від офіційного партнера ООО "КОМЕЛ" имеет стандартную сервісную поддержку але в пункте 6 Додатку 2 до тендерної документації
"6.Учасник (постачальник) повинен проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку:
- закріпити сервісного спеціаліста;
- терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин;
- проводити протягом одного робочого дня усунення дефектів.
7. Учасник (постачальник) повинен здійснювати гарантійне обслуговування комп’ютерної техніки, що є предметом закупівлі, за власний рахунок на протязі всього гарантійного строку."
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000974-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 24 липня 2019 17:17
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Шановний Замовник , ми своєю комерційною пропозицією, надали Замовнику свою згоду на виконання умов вашої документації а саме: "Учасник (постачальник) повинен Проводити Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку: - закріпити сервісного спеціаліста; - терміново (протягом 3-х годин ) зреагувати на виклик для безкоштовна ремонту з необхідною заміною запчастин; - Проводити в продовж одного робочі дні Усунення дефектів. 7. Учасник (постачальник) повинен Здійснювати Гарантійне обслуговування комп'ютерної техніки, що є предмет закупівлі, за власний рахунок на протязі Всього гарантійного строку. "
Статус фізичної особи - підприємця - це юридичний статус,
який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю,
а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик
господарською діяльністю, що здійснюється суб'єктами
господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і
соціальних результатів та одержання прибутку.
тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону)
Тобто, мы не повиннi мати свiй власний вій власний сервiсний центр а всі підтверджуючі документи, згідно з якими ми спроможнi виконувати гарантійне обслуговування, ми вам надали.Вимога повернути нас на кваліфікацію і затвердити в якості переможців даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 10:02
Ця вимога про існування власного Центру Технічної Підтримки клієнтів (сервісного центру) на території міста Києва (із зазначенням адреси та робочого номеру телефону), що працює в робочі дні з 9.00 до 18.00 з можливістю реєструвати звернення, ні містить обмеження у конкуренції та не призводить до дискримінації учасників. А є необхідністю Замовника який знаходиться у місті Києві.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000974-c.b3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 25 липня 2019 11:59
Порушення Замоваником ЗУ "Про Публічні закупівлі"
Шановний Замовник, повідомляємо, що вимога Власного сервiсного центру у мiстi Київ є прямим порушенням Постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639, чинного законодавства та безпідставно обмежує коло учасників. Наголошуємо, що відповідно до ч.3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Оскільки ви свідомо ігноруєте порушення Закону України , ми направляємо вимогу у електроному та письмовому вигляді в наступні інстанції: Державна аудиторська служба України - 04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
Департамент захисту економіки Національної поліції України - 01061, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
Національне антикорупційне бюро України - 03035, м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Рахункова палата України - 01601, м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7
Копия скарги буде надана вам в электронному виглядi.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000974-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3304108999
Дата подання: 26 липня 2019 12:13
Скарга
Лист у вкладенні, прохання ознайомиться і дати обґрунтовану відповідь на цю і попередню скаргу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 14:42
У авторизаційному листі від офіційного партнера ООО "КОМЕЛ" имеет стандартную сервісную поддержку але в пункте 6 Додатку 2 до тендерної документації "6.Учасник (постачальник) повинен проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку: - закріпити сервісного спеціаліста; - терміново (протягом 3-х годин) зреагувати на виклик для безкоштовного ремонту з необхідною заміною запчастин; - проводити протягом одного робочого дня усунення дефектів. 7. Учасник (постачальник) повинен здійснювати гарантійне обслуговування комп’ютерної техніки, що є предметом закупівлі, за власний рахунок на протязі всього гарантійного строку."
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Документи подані скаржником

26 липня 2019 12:13
Скарга.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ" 186 600,00
UAH з ПДВ
186 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 197 640,00
UAH з ПДВ
197 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 12:54
Електронний підпис
17 липня 2019 12:53
Пропозицiя(оновлена).pdf
15 липня 2019 12:05
Електронний підпис
15 липня 2019 12:04
Про захист довкiлля_N.pdf
15 липня 2019 12:04
Лист-згода_N.pdf
15 липня 2019 12:04
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
15 липня 2019 12:04
Додаток 4 Лист - згода.pdf
15 липня 2019 12:04
Витяг з реэстру_N.pdf
15 липня 2019 12:04
аналог. дог. ноут.(2).PDF
15 липня 2019 12:04
HP ноутбуки СЕС.pdf
15 липня 2019 12:04
dok_tender_Udovin.pdf
15 липня 2019 12:04
Пропозицiя.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 11:55
Гигиена all до 2021.pdf
15 липня 2019 11:55
Microsoft Partner Network.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "УДОВІН ІЛЛЯ МИКОЛАЙОВИЧ"
#3304108999
Відхилено 186 600,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 14:02
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 197 640,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 14:04

Документи

24 липня 2019 14:02
Електронний підпис
24 липня 2019 14:01
протокол 7.PDF

Документи

24 липня 2019 14:04
Електронний підпис
24 липня 2019 14:03
протокол 7.PDF

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: відхилення всіх учасників
Документи:
25 липня 2019 13:58
протокол 7.PDF
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій