Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
273 600,00 UAH
UA-2019-07-05-000959-c 46f24b89becc43ef8d930cb296962d77
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Рибченко

+380682188227 gupfu@zt.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 13559341
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. ОЛЬЖИЧА , 7
Контактна особа: Олександр Рибченко
+380682188227
gupfu@zt.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 273 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

05 липня 2019 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 12:04
ТД СКАНЕР НОУТБУК по лотах.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Планшетні сканери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 52 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 528,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 липня 2019 12:07
Закінчення: 23 липня 2019 12:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 шт
Планшетні сканери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, Ольжича, 7
Дата доставки: 16 серпня 2019  —  15 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 5 робочих днів після фактичної поставки всього Товару, на підставі видаткової накладної, в межах затверджених кошторисних призначень за наявності фінансування. Джерело фінансування закупівлі. Бюджет Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:18
Дата відповіді: 09 липня 2019 14:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення про аналоги, еквівалент предмета закупівлі та участі ФОП до електронних торгів UA-2019-07-05-000959-c (Лот 1 планшетні сканери), повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, системного програмного забезпечення та послуг, що містяться у Додатку 1 до тендерної документації, передбачають забезпечення технологічної сумісності із наявним у Замовника програмно-апаратним комплексом та забезпечення його розвитку протягом наступних років. Вимоги до обладнання ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації вимоги є обов’язковими. Учасник повинен підтвердити свої повноваження із постачання товару, шляхом надання листа від виробника планшетних сканерів, в якому підтверджується повна відповідальність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування.
Пропозиція, що відповідатиме цим вимогам, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Фізичні особи-підприємці, які не є платниками ПДВ, учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мають право приймати участь у даній закупівлі на рівних умовах. Учасник, що є неплатником ПДВ, у складі своєї пропозиції повинен надати документи, що підтверджують його податковий статус.
Учасник, не залежно від форми його оподаткування повинен підтвердити свої повноваження щодо постачання товару та джерело походження товару, шляхом надання листа від виробника планшетних сканерів, в якому підтверджується повна відповідальність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що виробник бере на себе відповідальність за надання сервісного обслуговування.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 51 552,00
UAH з ПДВ
46 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 50 976,00
UAH з ПДВ
50 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 52 298,80
UAH з ПДВ
52 298,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2019 18:36
Електронний підпис
21 липня 2019 18:35
довідка код Статуту.pdf
21 липня 2019 18:35
довідка працівники.pdf
21 липня 2019 18:35
довідка санкції.pdf
21 липня 2019 18:35
довідка ст 17.pdf
21 липня 2019 18:35
копія ISO 9001.PDF
21 липня 2019 18:35
копія ISO 14001.PDF
21 липня 2019 18:35
копія витяг ЄДР.PDF
21 липня 2019 18:35
копія витяг ПДВ.PDF
21 липня 2019 18:35
копія наказ.PDF
21 липня 2019 18:35
копія протокол.PDF
21 липня 2019 18:35
копія Статут.PDF
21 липня 2019 18:35
лист Epson авторизація.pdf
21 липня 2019 18:35
пропозиція лот 1.pdf

Публічні документи

25 липня 2019 12:02
Довідка_ДФС.jpg
25 липня 2019 12:02
МВС 04,07,09.pdf
21 липня 2019 23:42
Електронний підпис
21 липня 2019 23:33
Копія Статуту.pdf
21 липня 2019 23:33
Авторизаційний лист.pdf
21 липня 2019 23:33
№92+видаткова_копія.pdf
21 липня 2019 23:33
10. Проект договору.pdf
21 липня 2019 23:33
09. Субпідрядники.pdf
21 липня 2019 23:33
08. Поставка товару.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Відхилено 46 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 17:39
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 50 976,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 17:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 17:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
50 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 липня 2019 17:41
Електронний підпис
24 липня 2019 17:41
Протокол 58.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 18:01
Договір № 167.pdf укладений
07 серпня 2019 18:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 976,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 496,00 UAH)