Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове з умістом жиру не менше ніж 72,5 мас. %
Очікувана вартість
282 600,00 UAH
UA-2019-07-05-000813-c ● 0d1eb6b2c8da493cb26ac6f8a65807bb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Миколайович Дубенко +380487365055 oduvsprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 11:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2019 11:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2019 11:34 |
Початок аукціону: | 24 липня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 282 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 826,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8478 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограм
Масло вершкове з умістом жиру не менше ніж 72,5 мас. %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, провулок Сабанський, будинок 4; 21-й км Старокиївської дороги, будинок 42-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
400 кілограм
Масло вершкове з умістом жиру не менше ніж 72,5 мас. %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73032, Україна, Одеська область, місто Херсон, вулиця Фонвізіна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 11:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 11:37 |
Тендерна документація.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000813-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 12 липня 2019 13:42
Вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги кваліфікації учасників
Вимагаємо скасувати дискримінаційні вимоги кваліфікації учасників-
1) п.5.1.3. «Розділ 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиціїї»----
« Документ Держпродспоживслужби про обстеження складу, виданий в 2019 році (не більше місячної давнини, відносно кінцевої дати подання пропозицій) про відсутність порушень санітарного законодавства, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються».
2) Роз’яснення - Згідно Закону України " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів "(від 23.12.1997 № 771/97-ВР) , Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»({Із змінами, внесеними згідно із Законом № 2530-VIII від 06.09.2018, ВВР, 2018, № 41, ст.320}) та "Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини,продукції тваринного та рослинного походження" на кожному підприємстві-виробнику молочної продукції «Держпродспоживслужбою» затверджується графік досліджень продукції на показники безпеки та здійснення планових заходів державного контролю .
Періодичність планових заходів державного контролю – не частіше 1 разу на півроку.
Наприкад, на нашому підприєстві-виробнику молочної продукції ,в графіку планових заходів державного контролю на 2019 рік із застосуванням актів державного контролю-- травень та листопад 2019 року.
3) Пропонуємо змінити формулювання цього пункту на таке ----« Документ Держпродспоживслужби про обстеження складу, виданий в 2019 році (не більше ніж 180 днів , відносно кінцевої дати подання пропозицій) про відсутність порушень санітарного законодавства, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються».
P.S. На наш погляд такий критерій ,дозволяє Замовнику маніпулювати ,порушуючи Законодавство та основні принципи закупівель: -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. А Ваш пункт только создает имидж прописи тендера под одного учасника,с соответствующими выводами.
Розгорнути
Згорнути
1) п.5.1.3. «Розділ 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиціїї»----
« Документ Держпродспоживслужби про обстеження складу, виданий в 2019 році (не більше місячної давнини, відносно кінцевої дати подання пропозицій) про відсутність порушень санітарного законодавства, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються».
2) Роз’яснення - Згідно Закону України " Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів "(від 23.12.1997 № 771/97-ВР) , Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин»({Із змінами, внесеними згідно із Законом № 2530-VIII від 06.09.2018, ВВР, 2018, № 41, ст.320}) та "Обов'язкового мінімального переліку досліджень сировини,продукції тваринного та рослинного походження" на кожному підприємстві-виробнику молочної продукції «Держпродспоживслужбою» затверджується графік досліджень продукції на показники безпеки та здійснення планових заходів державного контролю .
Періодичність планових заходів державного контролю – не частіше 1 разу на півроку.
Наприкад, на нашому підприєстві-виробнику молочної продукції ,в графіку планових заходів державного контролю на 2019 рік із застосуванням актів державного контролю-- травень та листопад 2019 року.
3) Пропонуємо змінити формулювання цього пункту на таке ----« Документ Держпродспоживслужби про обстеження складу, виданий в 2019 році (не більше ніж 180 днів , відносно кінцевої дати подання пропозицій) про відсутність порушень санітарного законодавства, з інформацією про можливість збереження на складі Учасника продуктів харчування, які закуповуються».
P.S. На наш погляд такий критерій ,дозволяє Замовнику маніпулювати ,порушуючи Законодавство та основні принципи закупівель: -максимальна економія та ефективність; -відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; -недискримінація учасників; -об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; -запобігання корупційним діям і зловживанням. А Ваш пункт только создает имидж прописи тендера под одного учасника,с соответствующими выводами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 17:49
Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, щодо закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло (Масло вершкове з умістом жиру не менше ніж 72,5 мас. %) відхилено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 липня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна |
186 400,00
UAH з ПДВ
|
186 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
273 024,00
UAH з ПДВ
|
273 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" |
279 888,00
UAH з ПДВ
|
279 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна #2912713725 |
Відхилено |
186 400,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 17:12
|
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Переможець |
273 024,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 12:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 10:05
|
Протокол.pdf | укладений |
24 грудня 2019 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 09:36
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2019 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2019 11:01
|
555-19.pdf | укладений |
13 серпня 2019 11:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 555/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |