Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція (код за НК 024:2019: 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (вінсепт експрес); 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів (аніосепт актив))
Очікувана вартість
21 800,00 UAH
UA-2019-07-05-000755-c ● 2b095491df994b1ba7e6656a3f29a9f1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 14019167 |
Місцезнаходження: | 42400, Україна , Сумська обл., смт Краснопілля, вул. Сумська, буд. 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Погрібна +380542773383 sokdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2019 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 21 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,83% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Вінсепт експрес -70 л ( 30 шт. по 1,0л та 8 шт. по 5,0 л) ; аніосепт актив – 10 кг (2 шт по 5 кг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
24450000-3 Агрохімічна продукція (код за НК 024:2019: 47631 Засіб дезінфікуючий для медичних виробів (вінсепт експрес); 38713 Дезінфікуючі засоби, для хірургічних інструментів (аніосепт актив))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40020, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Ковпака,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 вересня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 11:26 |
договір (вінсепт експрес, аніосепт актив).doc |
05 липня 2019 11:26 |
Оголошення - (вінсепт експрес, аніосепт актив).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000755-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 16 липня 2019 13:56
Вимога
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Щодо терміну придатності. Це як ви вирішили? Ми що поставку товару з невідповідним терміном зробили? Ми надали сертифікат для ознайомлення. Не факт, що поставка буде зроьлена саме цієї партії. А щодо відповідністі терміну придатності вам написали, що гарантуємо, що постачання товару буде зроблене згідно вимог документації, це стосується і терміну придатності! Погано вивчаєте надані документи!
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Щодо терміну придатності. Це як ви вирішили? Ми що поставку товару з невідповідним терміном зробили? Ми надали сертифікат для ознайомлення. Не факт, що поставка буде зроьлена саме цієї партії. А щодо відповідністі терміну придатності вам написали, що гарантуємо, що постачання товару буде зроблене згідно вимог документації, це стосується і терміну придатності! Погано вивчаєте надані документи!
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 15:47
Шановний Учаснику, повідомляємо про те, що рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» скасовуватися не буде, оскільки прийняте з врахуванням всіх без винятку вимог та умов закупівлі.
Засіб дезінфекційний «Еконорм DEZ РП», запропонований Вами передбачає в своєму складі вміст діючих та допоміжних речовин, мас.%:
55,0 % - спирт ізопропіловий та 0,15 % - алкілдиметилбензиламоній хлорид, в той час, як в тендерній документації передбачалася закупівля продукції на основі лише спиртів. До того ж, Ви пропонуєте пакування засобу лише по 5,0л., хоча Замовником було вказано: «пластиковий флакон 1,0 л з курковим розпилювачем та пластикова каністра 5,0 л».
Тож, вищезазначене є підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Стосовно засобу «Бланідас еко - стерил»: ми не вирішуємо питання щодо терміну придатності (як Ви стверджуєте), а лише аналізуємо надану Вами документацію, що, до речі, підтверджує якість запропонованого Вами товару. Ви мали змогу надати документацію на товар, залишковий термін придатності якого на момент постачання складав би не менше 80% від загального терміну його зберігання, але не зробили цього.
Також хочемо Вам зазначити, якщо у Вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України - Ваш обов’язок.
Засіб дезінфекційний «Еконорм DEZ РП», запропонований Вами передбачає в своєму складі вміст діючих та допоміжних речовин, мас.%:
55,0 % - спирт ізопропіловий та 0,15 % - алкілдиметилбензиламоній хлорид, в той час, як в тендерній документації передбачалася закупівля продукції на основі лише спиртів. До того ж, Ви пропонуєте пакування засобу лише по 5,0л., хоча Замовником було вказано: «пластиковий флакон 1,0 л з курковим розпилювачем та пластикова каністра 5,0 л».
Тож, вищезазначене є підставою для відхилення Вашої пропозиції.
Стосовно засобу «Бланідас еко - стерил»: ми не вирішуємо питання щодо терміну придатності (як Ви стверджуєте), а лише аналізуємо надану Вами документацію, що, до речі, підтверджує якість запропонованого Вами товару. Ви мали змогу надати документацію на товар, залишковий термін придатності якого на момент постачання складав би не менше 80% від загального терміну його зберігання, але не зробили цього.
Також хочемо Вам зазначити, якщо у Вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України - Ваш обов’язок.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000755-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 23 липня 2019 11:51
упереджене рішення
оскарження рішення
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2019 15:57
Відмова: тендерна пропозиція Учасника відхилена з підстав невідповідності технічним вимогам предмету закупівлі.
Шановний Учаснику, доводимо до Вашого відома, що після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Що й було нами зроблено.
Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений документацією, то даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тобто, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам документації.
Отже, товар що закуповується повинен повністю відповідати якісним характеристикам, що визначені документацією. А так, як пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає вимогам документації, Замовник торгів зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію.
Шановний Учаснику! Дуже сумно, що Постачальник, з яким ми співпрацювали раніше, вважає фахівців нашого закладу некваліфікованими лише через відмову у конкретній закупівлі. Тож, при відмові іншим Учасникам і визнанні Вас переможцем у попередніх торгах наша кваліфікація Вас влаштовувала?! Сумно, що Ви заплямовуєте свою репутацію, беручи приклад з Учасників, що намагаються принижувати, залякувати та чинити тиск на прийняття рішень Замовником!
Рішення про відхилення залишається без змін.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Шановний Учаснику, доводимо до Вашого відома, що після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації. Що й було нами зроблено.
Якщо Учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений документацією, то даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тобто, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам документації.
Отже, товар що закуповується повинен повністю відповідати якісним характеристикам, що визначені документацією. А так, як пропозиція ТОВ «ІМЕД» не відповідає вимогам документації, Замовник торгів зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію.
Шановний Учаснику! Дуже сумно, що Постачальник, з яким ми співпрацювали раніше, вважає фахівців нашого закладу некваліфікованими лише через відмову у конкретній закупівлі. Тож, при відмові іншим Учасникам і визнанні Вас переможцем у попередніх торгах наша кваліфікація Вас влаштовувала?! Сумно, що Ви заплямовуєте свою репутацію, беручи приклад з Учасників, що намагаються принижувати, залякувати та чинити тиск на прийняття рішень Замовником!
Рішення про відхилення залишається без змін.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2019 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
15 660,00
UAH з ПДВ
|
13 824,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
19 566,00
UAH з ПДВ
|
13 826,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
20 532,00
UAH з ПДВ
|
20 532,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
13 824,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2019 13:45
|
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
13 826,04
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 13:48
|
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " #23291827 |
Переможець |
20 532,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2019 14:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 54.pdf | укладений |
26 липня 2019 11:40
|