Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

засіб миючий для поверхонь, засіб миючий рідкий для миття посуду, засіб чистящий порошкоподібний та пральний порошок
Очікувана вартість
339 201,00 UAH
UA-2019-07-05-000747-b b87a93eb6ea84d659724a0ace1169dd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:58
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 13:49
Очікувана вартість: 339 201,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 696,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2466 банки
Засіб миючий для поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО № 25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копстинського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2466 банки
засіб миючий рідкий для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО № 25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копстинського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
2466 уп
Засіб чистящий порошкоподібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО № 25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копстинського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
509 уп
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 21, м. Львів, вул. Грабовського, 3; ЗДО № 25, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 26; ЗДО №29, м. Львів, вул. Чайковського, 22; ЗДО №32, м. Львів, вул. Коцюбинського, 21а; ЗДО №38, м. Львів, вул. Уласа Самчука, 21; ЗДО №41, м. Львів, вул. Тарнавського, 100а; ЗДО № 43, м. Львів, вул. Кирила і Мефодія, 11; ЗДО №109, м. Львів, вул. Рутковича, 14, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124 та м. Львів, вул. Копстинського, 14, ЗДО № 18, м. Львів, Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ЗДО № 188, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ЗДО № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 12:58
ТД миючі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сфери застосування
Дата подання: 08 липня 2019 13:04
Дата відповіді: 11 липня 2019 18:06
Доброго дня. Якщо у висновках СЕС на всі позиції буде вписаний дозвіл на використання у побуті, цього буде достатньо? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 26 тендерної документації учасник зобов'язаний надати копію документа, що засвідчує якість товарів зазначених в технічному завданні. Відтак, якщо у висновках СЕС на всі позиції буде вписаний дозвіл на використання у побуті, цього буде достатньо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович 193 978,20
UAH з ПДВ
182 667,90
UAH з ПДВ
Документи
Львівські ресурси ТзОВ 213 243,12
UAH з ПДВ
182 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП"" 196 281,00
UAH з ПДВ
183 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 220 167,78
UAH з ПДВ
183 337,74
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 268 640,40
UAH з ПДВ
268 640,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 317 656,80
UAH з ПДВ
315 284,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 320 595,06
UAH з ПДВ
317 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД" 339 200,56
UAH з ПДВ
339 200,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 17:25
Тех вимоги.pdf
19 липня 2019 17:24
Паспорт директора.pdf
19 липня 2019 17:24
Обробка персон даних.pdf
19 липня 2019 17:24
Матеріально тех база.pdf
19 липня 2019 17:24
Кваліфік працівник.pdf
19 липня 2019 17:24
Захист довкілля.pdf
19 липня 2019 17:24
Договір дод 2.pdf
19 липня 2019 17:24
Довідка про заборг.pdf
19 липня 2019 17:24
Дані ЄДР.pdf
19 липня 2019 17:24
арифм. помилок.pdf
19 липня 2019 17:24
IMG-f9c9c8d7b4fa5c0b4dbeadf8019f18ef-V.jpg
19 липня 2019 17:24
IMG-9281ec0dfde71d22dc49d599e00a2f2b-V.jpg
19 липня 2019 17:24
IMG-520616a8eb0fc738d9765e52d17d8d26-V.jpg
19 липня 2019 17:24
IMG-4be581b759f20af39995fdafd760b972-V.jpg
19 липня 2019 17:24
IMG-2d6a13a104cd1374623f0ff2d0f8c070-V.jpg
19 липня 2019 17:24
ДЕКЛАРАЦІЯ КЛОВІН.PDF
19 липня 2019 17:24
Декларация посуда.PDF
19 липня 2019 17:24
Тендерна Пропозиція.pdf
19 липня 2019 17:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 23:12
Електронний підпис
19 липня 2019 23:10
Статут оригінал.PDF
19 липня 2019 23:10
статут (1).pdf
19 липня 2019 23:10
лист згода помилки.PDF
19 липня 2019 23:10
док якісні.PDF
19 липня 2019 23:10
додаток 4 ст 17.PDF

Публічні документи

19 липня 2019 18:54
Електронний підпис
19 липня 2019 18:49
IMG_0003.jpg
19 липня 2019 18:49
IMG_0002.jpg
19 липня 2019 18:49
IMG_0001.jpg
19 липня 2019 18:49
Сертифiкат 2018.jpg
19 липня 2019 18:49
порошок 10 кг.jpg
19 липня 2019 18:49
додаток СМС И ЖМС (1).jpg
19 липня 2019 18:49
цп.pdf
19 липня 2019 18:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 липня 2019 18:49
сама для чистки.pdf
19 липня 2019 18:49
Протокол.pdf
19 липня 2019 18:49
Наказ.pdf
19 липня 2019 18:49
єдиний податок.pdf
19 липня 2019 18:49
довідка з банку.pdf
19 липня 2019 18:49
Довідка ЄДРПОУ.pdf
19 липня 2019 18:49
відгук.PDF
19 липня 2019 18:49
Витяг ПДВ Ромус.pdf
19 липня 2019 18:49
витяг 11.07.2019.pdf
19 липня 2019 18:49
Виписка.pdf
19 липня 2019 18:49
5.Додаток 4.pdf
19 липня 2019 18:49
3.Довідка щодо сайту.pdf
19 липня 2019 18:48
22.ТВ.pdf
19 липня 2019 18:48
15.Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 20:41
Електронний підпис
19 липня 2019 20:28
Електронний підпис
19 липня 2019 20:15
Якість 2.pdf
19 липня 2019 19:08
41. Статут.pdf
19 липня 2019 19:08
35. Паспорт та ІПН.pdf
19 липня 2019 19:08
25. Відомості.pdf
19 липня 2019 19:08
39. Рішення №30-01.pdf
19 липня 2019 19:08
22. Виписка ЄДР.pdf
19 липня 2019 19:08
24. Витяг ПДВ.pdf
19 липня 2019 19:08
40. ст. 17.pdf
19 липня 2019 19:08
29. Лист фіз особи.pdf
19 липня 2019 19:08
33. Опис 1.pdf
19 липня 2019 19:08
30. лист-гарантія ст.17.pdf
19 липня 2019 19:08
34. Опис 2.pdf
19 липня 2019 19:08
37. Протокол №2-П.pdf
19 липня 2019 19:08
32. Наказ №2-Н.pdf
19 липня 2019 19:08
38. Протокол №3-П.pdf
19 липня 2019 19:08
36. Протокол №1-П.pdf
19 липня 2019 19:08
31. Наказ №1-Н.pdf
19 липня 2019 19:07
23. Витяг 19.07.2019.pdf
19 липня 2019 18:39
8. Довідка ст. 17.pdf
19 липня 2019 17:58
Електронний підпис
19 липня 2019 17:18
Електронний підпис
19 липня 2019 17:17
6. Проект договору.pdf
19 липня 2019 16:26
Електронний підпис
19 липня 2019 16:23
19. Статут.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Опис 3.pdf
19 липня 2019 16:23
3. Лист відгук 1.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Рішення №30-01.pdf
19 липня 2019 16:23
16. Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 липня 2019 16:23
8. Довідка ст. 17.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Опис 2.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Опис 1.pdf
19 липня 2019 16:23
18. Витяг ПДВ.pdf
19 липня 2019 16:23
6. Проект договору.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Протокол №2-П.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Наказ№ 2-Н.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Протокол №1-П.pdf
19 липня 2019 16:23
19. Наказ № 1-Н.pdf
19 липня 2019 16:23
4. Довідка санкції.pdf
19 липня 2019 16:23
Довідка.pdf
19 липня 2019 16:23
ТЗ.pdf
19 липня 2019 16:23
Інформація.pdf
19 липня 2019 16:23
Документи якості.pdf
19 липня 2019 16:23
Гарантійний лист 2.pdf
19 липня 2019 16:23
Довкілля.pdf
19 липня 2019 16:23
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 20:43
Електронний підпис
19 липня 2019 19:44
Сертифікати якості.pdf
19 липня 2019 19:44
Тендерна пропозиція.pdf
19 липня 2019 19:44
Рішення.pdf
19 липня 2019 19:44
Опис.pdf
19 липня 2019 19:44
Копія Статуту.pdf
19 липня 2019 19:44
Копії висновків ДСЕЕ.pdf
19 липня 2019 19:43
Висновок СЕС посуд.pdf
19 липня 2019 19:43
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

20 липня 2019 13:12
Електронний підпис
20 липня 2019 12:55
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2019 12:55
Документи якості.pdf
20 липня 2019 12:55
Лист відгук.pdf
20 липня 2019 12:55
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 16:05
Висновок Proff.pdf
19 липня 2019 16:05
Технічні вимоги.pdf
19 липня 2019 16:05
Экосертифікат.pdf
19 липня 2019 16:05
Сертификаты часть 2.pdf
19 липня 2019 16:05
Декларація.pdf
19 липня 2019 16:05
ТУ У 24.5 -36218702-0012012.pdf
19 липня 2019 16:05
ТУ У 20.4 -36218702-02-2013.pdf
19 липня 2019 16:05
Гарантійний лист ЗП.pdf
19 липня 2019 16:05
Єкологічна політика.pdf
19 липня 2019 16:05
Довкілля.pdf
19 липня 2019 16:05
Договор Винница.pdf
19 липня 2019 16:05
довідка Анал.договір.pdf
19 липня 2019 16:05
ИНН.pdf
19 липня 2019 16:05
№16-17.pdf
19 липня 2019 16:05
№14-15.pdf
19 липня 2019 16:05
№12-13.pdf
19 липня 2019 16:05
№10-11.pdf
19 липня 2019 16:05
№8-9.pdf
19 липня 2019 16:05
№6-7.pdf
19 липня 2019 16:05
№4-5.pdf
19 липня 2019 16:05
№2-3.pdf
19 липня 2019 16:05
№1.pdf
19 липня 2019 16:05
Довідка Приват банк.pdf
19 липня 2019 16:05
опис.pdf
19 липня 2019 16:05
Статут №10.pdf
19 липня 2019 16:05
Статистика.pdf
19 липня 2019 16:05
Протокол №10.pdf
19 липня 2019 16:05
Протокол №9.pdf
19 липня 2019 16:05
Протокол №2 зборів.pdf
19 липня 2019 16:05
Протокол №1.pdf
19 липня 2019 16:05
Витяг.rtf
19 липня 2019 16:05
Витяг НДС.pdf
19 липня 2019 16:05
Виписка реєстрації.pdf
19 липня 2019 16:05
Договір.pdf
19 липня 2019 16:05
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нікітін Андрій Сергійович

Львівські ресурси ТзОВ

ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП""

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ Гренландія

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "СИРЕНА ПЛЮС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
Переможець 182 667,90
UAH з ПДВ
26 липня 2019 15:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нікітін Андрій Сергійович
#2935507298
182 667,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:19
Електронний підпис укладений
08 серпня 2019 12:59
Договір укладений
08 серпня 2019 12:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 182 667,90
UAH (в тому числі ПДВ 30 444,65 UAH)