Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, принтери в комплекті
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000743-b 673b2bfe4c744bba81c2cb59229439f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколовська Наталія Вікторівна

380997662705
380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центральна міська лікарня м. Кіровограда"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Вебсайт: http://kz-cml.wix.com/likarnya
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кіровоград, Дворцова, 45/35
Контактна особа: Соколовська Наталія Вікторівна
380997662705,380983470068
Nata_Sokolov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 12:15
Очікувана вартість: 378 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 890,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп’ютери, принтери в комплекті
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комплект
Персональні комп’ютери, принтери в комплекті (Джерело фінансування закупівлі - спеціальний фонд міського бюджету (бюджет розвитку)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кіровоград, вул. Дворцова, 45/35.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару шляхом оплати Замовником фактично поставленого товару згідно накладної в 30-ти денний термін з дня поставки. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 12:59
оголошення.pdf
05 липня 2019 12:57
Додаток 3 проект договору.doc
05 липня 2019 12:57
ТД компьютер на тендер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 06 липня 2019 11:01
Дата відповіді: 08 липня 2019 14:39
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимоги до операційної системи, визначені в Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме: «Операційна система - Операційна система Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian Pro, 64-bit, Ukr, OEM версія». Крім того, пунктом 2 зазначеного додатку встановлена вимога надання гарантійного листа про те, що запропоноване програмне забезпечення є ліцензійним і його поставка буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Дана вимога передбачає оригінальність продукту. Під час отримання товару, у разі необхідності, буде здійснена перевірка ПК на відповідність технічним вимогам, в тому числі звернення до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням відповідності програмного ліцензійного забезпечення. Тому необхідності вносити запропоновані Вами зміни в оголошення немає потреби.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:13
Дата відповіді: 08 липня 2019 14:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам. 2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Уточнення
Дата подання: 09 липня 2019 15:49
Дата відповіді: 09 липня 2019 16:05
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Постачальник повинен забезпечити доставку; розвантаження; підключення та налагодження товару
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-000743-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 29 липня 2019 12:44
Вимога дискваліфікації ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ " ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в тендерній закупівлі за № UA-2019-07-05-000743-b, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація не відповідає вимогам Замовника, а саме:
– Замовником у Додатку № 2 Тендерної документації вимагалося: «…надати сканкопію додатку № 2 в роздрукованому вигляді за підписом та печаткою» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відсутній завізований Додаток № 2 ТД, що не відповідає вимогам замовника;
– Замовником у Додатку № 1 Тендерної документації вимагалося: «… надати копію: довіреності/доручення, у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів» – у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" відсутні довіреність/доручення, а також відсутнє законодавчо обгрунтоване письмове пояснення щодо їх ненадання, що не відповідає вимогам замовника;

Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 922-VIII, ТОВ «ЮДІТРЕЙД», як учасник торгів має право подати обґрунтовану скаргу. Частина 3 вказаної статті встановлює, що у разі отримання замовником звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, замовник має право на добровільній основі вжити належних заходів, у тому числі з призупиненням процедури закупівлі, для врегулювання питань зазначених у зверненні.
Вимога у вкладенні
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2019 10:31
Шановний Учасник!

Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є здійснення відкритих торгів, в яких має змогу прийняти участь будь-який учасник, який відповідає критеріям для поставки товару та має наявність відповідних документів, дозволів. Відповідно до Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Відповідно до п.12 ч.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону та відповідає всім критеріям.
Згідно з ч.3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до абзацу другого ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Отже, відповідною нормою надано право подавати вимоги лише учаснику, тендерна пропозиція якого відхилена або якщо його не визнано переможцем за результатами оцінки та розгляду його пропозиції.
Ваша тендерна пропозиція не розглядалась та не була відхилена. Отже, Ви не є суб’єктом подання вимоги в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
З приводу ненадання учасником закупівлі ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» додатку №2 повідомляємо Вам, що зазначений додаток «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина)* надано в складі тендерної пропозиції учаника із назвою електронного документа «Відповідність кваліфікаційним критеріям» та містить всю необхідну інформацію, передбачену вимогами тендерної документації замовника.
Щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» довіреності/доручення, зазначаємо, що відповідно до п.п.1.2. п.п.2 тендерної документації подання цього документу вимагається у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим документом що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Повноваження посадової особи ТОВ "Діавестенд комплексні рішення" визначені протоколом зборів засновників (учасників) про призначення директора та наказом про його призначення або про вступ на посаду, які надані в складі пропозиції. Також повноваження службовій особі - директору надаються згідно п.п.7 Статуту, який теж наданий в складі пропозиції Учасника.
Враховуючи вищезазначене, встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Діавестенд комплексні рішення" відповідає вимогам тендерної документації та відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника.
Також вважаємо за необхідне наголосити, що Замовник не мав права відхилити більш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу призвело б грубе порушення прав учасника аукціону.
Дякуємо за участь у торгах, сподіваємось на наступну співпрацю.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 372 462,00
UAH з ПДВ
372 462,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 376 987,02
UAH з ПДВ
376 987,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 16:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 372 462,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 11:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
372 462,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:30
звіт про виконання договору діавестенд.pdf укладений
02 січня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 11:13
Договір № 165-3110.PDF укладений
12 серпня 2019 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 372 462,00
UAH (в тому числі ПДВ 62 077,00 UAH)