Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервер
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000693-a 82a0bfe8e0ec42d997690ba41d740b1f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichyk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:12
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:12
Початок аукціону: 23 липня 2019 12:42
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 17:08
ТД сервер2019(2).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 10:29
Дата відповіді: 09 липня 2019 16:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає розгляду питання щодо оподаткуванню з боку замовника

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-000693-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 08 липня 2019 11:59
дискримінаційні вимоги
Шановний замовник!

Просимо внести зміни і прибрати з вашої документації дискримінаційні вимоги!

У вас написано

та наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну у м. Хмельницькому

Ця вимога є дискримінацією по місцю розташування і значно звужує список учасників. Це є прямим порушенням закону. Крім того наявність сервісу в вашому місті не дає ніякої гарантії швидкості виконання і якості сервісного обслуговування, наявності необхідних специалістів, замість розташування ви повинні позначити терміни реакції і виконання гарантійного ремонту.

Просимо прибрати цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2019 15:45
Добрий день! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що засіданням тендерного комітету від 10.07.2019 року було розглянуто питання щодо доцільності внесення змін у тендерну документацію. Необхідно зазначити, що ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік інформації, яку має містити тендерна документація. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника за межами міста місцезнаходження Замовника може призвести до додаткових витрат часу та як наслідок до збоїв в загальній системі комп’ютерної мережі. Вважаємо, що вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким сервісним центром, представництвом, представником, розташованим в межах міста.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000693-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 12 липня 2019 16:14
внести зміни
Шановний замовник!

Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, стаття 3 визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Наявність, за вашими словами, будь-якого сервісного центру у вашому місті ніяк не може гарантувати якісного сервісу саме по серверному обладнанню, швидких термінів реакції і заміни в разі гарантії. Сервер може пролежати в цьому сервісі в вашому місті 2 тижні, без вирішення проблеми, а допустимо сервіс з Києва вирішить проблему за 1-2 дня. Велика частина сервісних центрів знаходиться в Києві і склади по серверних компонентів так само знаходяться в Києві, ви повинні це розуміти.

Ви можете вказати умови сервісу, що транспортування за рахунок постачальника, терміни, наприклад, NBD з виїздом інженера і т.д . Але прив'язка до місця розташування це пряме порушення закону. Можна сказати, що це є корупційною складовою, яка вкрай обмежує кількість потенційних учасників та заважає економити бюджетні кошти. В інтернеті ви зможете знайти безліч рішень АМКУ з цього приводу, де АМКУ стає на бік постачальників і змушує замовників прибирати вимоги по сервісним центрам у вашому місті з документації.

Просимо вас дотримуватися норм закону і прибрати це вимоги, радимо розписати докладніше терміни і якість сервісу, це буде значно краще.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 15:51
Повторно повідомляємо Вас, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника за межами міста місцезнаходження Замовника може призвести до додаткових витрат часу та як наслідок до збоїв в загальній системі комп’ютерної мережі. Вважаємо, що вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким сервісним центром, представництвом, представником, розташованим в межах міста.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 206 694,00
UAH з ПДВ
206 694,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІТІУС ПРО" 229 850,00
UAH з ПДВ
229 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 17:55
Цінова пропозиція.pdf
01 серпня 2019 17:55
Рудавський_МВС_04.07,2019.pdf
21 липня 2019 14:01
Пропозиція.rar

Публічні документи

22 липня 2019 15:35
ст.17.pdf
22 липня 2019 15:35
ст.16.pdf
22 липня 2019 15:35
Протокол №2 с.3.pdf
22 липня 2019 15:35
Протокол №2 с.2.pdf
22 липня 2019 15:35
Протокол №2 с.1.pdf
22 липня 2019 15:35
ПРОПОЗИЦІЯ (4).pdf
22 липня 2019 15:35
Наказ на директора.pdf
22 липня 2019 15:35
Довідка про санкції.pdf
22 липня 2019 15:35
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2019 15:35
Аналог. договір №3.pdf
22 липня 2019 15:35
001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "СІТІУС ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 206 694,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 10:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
206 694,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:28
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:27
Договір укладений
20 серпня 2019 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 206 694,00
UAH (в тому числі ПДВ 34 449,00 UAH)