Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервер
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000693-a ● 82a0bfe8e0ec42d997690ba41d740b1f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04060772 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3 |
Контактна особа: |
Віннічук Інна Володимирівна +380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2019 17:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2019 17:12 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 12:42 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 17:08 |
ТД сервер2019(2).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 10:29
Дата відповіді: 09 липня 2019 16:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент), ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає розгляду питання щодо оподаткуванню з боку замовника
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає розгляду питання щодо оподаткуванню з боку замовника
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000693-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 08 липня 2019 11:59
дискримінаційні вимоги
Шановний замовник!
Просимо внести зміни і прибрати з вашої документації дискримінаційні вимоги!
У вас написано
та наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну у м. Хмельницькому
Ця вимога є дискримінацією по місцю розташування і значно звужує список учасників. Це є прямим порушенням закону. Крім того наявність сервісу в вашому місті не дає ніякої гарантії швидкості виконання і якості сервісного обслуговування, наявності необхідних специалістів, замість розташування ви повинні позначити терміни реакції і виконання гарантійного ремонту.
Просимо прибрати цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни і прибрати з вашої документації дискримінаційні вимоги!
У вас написано
та наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну у м. Хмельницькому
Ця вимога є дискримінацією по місцю розташування і значно звужує список учасників. Це є прямим порушенням закону. Крім того наявність сервісу в вашому місті не дає ніякої гарантії швидкості виконання і якості сервісного обслуговування, наявності необхідних специалістів, замість розташування ви повинні позначити терміни реакції і виконання гарантійного ремонту.
Просимо прибрати цю вимогу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2019 15:45
Добрий день! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що засіданням тендерного комітету від 10.07.2019 року було розглянуто питання щодо доцільності внесення змін у тендерну документацію. Необхідно зазначити, що ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено перелік інформації, яку має містити тендерна документація. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника за межами міста місцезнаходження Замовника може призвести до додаткових витрат часу та як наслідок до збоїв в загальній системі комп’ютерної мережі. Вважаємо, що вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким сервісним центром, представництвом, представником, розташованим в межах міста.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-05-000693-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 12 липня 2019 16:14
внести зміни
Шановний замовник!
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, стаття 3 визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наявність, за вашими словами, будь-якого сервісного центру у вашому місті ніяк не може гарантувати якісного сервісу саме по серверному обладнанню, швидких термінів реакції і заміни в разі гарантії. Сервер може пролежати в цьому сервісі в вашому місті 2 тижні, без вирішення проблеми, а допустимо сервіс з Києва вирішить проблему за 1-2 дня. Велика частина сервісних центрів знаходиться в Києві і склади по серверних компонентів так само знаходяться в Києві, ви повинні це розуміти.
Ви можете вказати умови сервісу, що транспортування за рахунок постачальника, терміни, наприклад, NBD з виїздом інженера і т.д . Але прив'язка до місця розташування це пряме порушення закону. Можна сказати, що це є корупційною складовою, яка вкрай обмежує кількість потенційних учасників та заважає економити бюджетні кошти. В інтернеті ви зможете знайти безліч рішень АМКУ з цього приводу, де АМКУ стає на бік постачальників і змушує замовників прибирати вимоги по сервісним центрам у вашому місті з документації.
Просимо вас дотримуватися норм закону і прибрати це вимоги, радимо розписати докладніше терміни і якість сервісу, це буде значно краще.
Розгорнути
Згорнути
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, стаття 3 визначає, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Наявність, за вашими словами, будь-якого сервісного центру у вашому місті ніяк не може гарантувати якісного сервісу саме по серверному обладнанню, швидких термінів реакції і заміни в разі гарантії. Сервер може пролежати в цьому сервісі в вашому місті 2 тижні, без вирішення проблеми, а допустимо сервіс з Києва вирішить проблему за 1-2 дня. Велика частина сервісних центрів знаходиться в Києві і склади по серверних компонентів так само знаходяться в Києві, ви повинні це розуміти.
Ви можете вказати умови сервісу, що транспортування за рахунок постачальника, терміни, наприклад, NBD з виїздом інженера і т.д . Але прив'язка до місця розташування це пряме порушення закону. Можна сказати, що це є корупційною складовою, яка вкрай обмежує кількість потенційних учасників та заважає економити бюджетні кошти. В інтернеті ви зможете знайти безліч рішень АМКУ з цього приводу, де АМКУ стає на бік постачальників і змушує замовників прибирати вимоги по сервісним центрам у вашому місті з документації.
Просимо вас дотримуватися норм закону і прибрати це вимоги, радимо розписати докладніше терміни і якість сервісу, це буде значно краще.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2019 15:51
Повторно повідомляємо Вас, що відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Розташування сервісного (-их) центру (-ів), представництва, представника за межами міста місцезнаходження Замовника може призвести до додаткових витрат часу та як наслідок до збоїв в загальній системі комп’ютерної мережі. Вважаємо, що вимога не носить дискримінаційного характеру, оскільки будь-який учасник незалежно від місцезнаходження, має змогу укласти відповідну угоду з будь-яким сервісним центром, представництвом, представником, розташованим в межах міста.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
206 694,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 09:27
|
Договір | укладений |
20 серпня 2019 09:24
|