Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти" |
Код ЄДРПОУ: | 39903322 |
Місцезнаходження: | 56543, Україна , Миколаївська обл., селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11 |
Контактна особа: |
Панов Олег Борисович +380513445200 vozosvitaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2019 15:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2019 15:39 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 13:27 |
Очікувана вартість: | 272 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 362,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2019 16:15 |
Зміни до ТД 3.pdf | |
11 липня 2019 13:01 |
Зміни 2 до ТД.pdf | |
10 липня 2019 11:54 |
Зміни до ТД.pdf | |
05 липня 2019 15:35 |
ТД телевізори.doc |
11 липня 2019 16:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 липня 2019 16:15 |
Зміни до ТД 3.pdf
|
||||||||||||
11 липня 2019 13:01 |
Зміни 2 до ТД.pdf
|
||||||||||||
10 липня 2019 11:54 |
Зміни до ТД.pdf
|
||||||||||||
05 липня 2019 15:35 |
ТД телевізори.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) якщо ви не є платником ПДВ, то ми не додаємо Вам 20 %, але повинни бути довідка, що ви не є платниом ПДВ. Пропозиції всіх учасників розглядаються на рівних умовах.
Вимоги про усунення порушення
Запропонована вами модель не відповідає критеріям технічних вимог документації, так як має загальну потужність динаміків 10 Вт.
Щодо дискваліфікації нашої пропозиції:
1. Зазначаємо, що товар, що запропоновано нами, є кращим за технічними параметрами ніж вимагається тендерною документацією (а саме – роздільна здатність 4K UltraHD замість FullHD), про що можна пересвідчитись за посиланням на офіційний сайт виробника: https://www.lg.com/global/business/information-display/commercial-tv/lg-43UU640C-CIS. Просимо надати розгорнуту відповіді які саме технічні характеристики не відповідають вимогам вказаних у тендерній документації.
2. У тендерній документації а саме (додаток до ТД № 1 таблиця 2 ) не має обов’язковою вимоги надання окремого листа погодження на постачання товару за вказаними адресами. Більш того, в тендерній пропозиції ми висловлюємо згоду з усіма умовами тендерної документації, в т.ч. щодо поставки Товару. А саме Пункт 6 у Тендерній Пропозиції :
6. Запропоновані ціни включають в себе вартість транспортних витрат, а також інших податків і зборів.
Враховуючи викладене вище, не вбачаємо причин для дискваліфікації нашої пропозиції. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.
Більш того, в тендерній пропозиції ми висловлюємо згоду з усіма умовами тендерної документації, в т.ч. щодо поставки Товару. А саме Пункт 6 у Тендерній Пропозиції :
6. Запропоновані ціни включають в себе вартість транспортних витрат, а також інших податків і зборів.
Враховуючи викладене вище, не вбачаємо причин для дискваліфікації нашої пропозиції. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.
Скарги до процедури
Дата подання: 25 липня 2019 12:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-07-000012 ● 42fed693d03346918075871a058d295a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2019 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.08.2019 № 139
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-05-000573-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 05 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-08 13:01:07
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори з кріпленнями)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пропонуємо пояснити причини розбіжностей між інформацією, наведеною в тендерній документації Комунальної установи «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» (далі – Замовник), та оприлюдненою в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а саме:
- місцезнаходження Замовника в пункті 2.2 розділу 1 тендерної документації – 56501, Миколаївська область, Вознесенський район, м. Вознесенськ, пл. Центральна, 1, а в оголошенні – 56543, Україна, Миколаївська область, селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11;
- строк поставки товарів в пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації – серпень-вересень 2019 року, а в оголошенні – від 26 серпня 2019 до 30 вересня 2019;
- умови оплати договору в додатку 4 до тендерної документації (проект договору) п. 4.1 – впродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару, а в оголошенні – впродовж 30 календарних днів після поставки товару?
2. Пропонуємо назвати причини невідображення в електронній системі закупівель нових редакцій тендерної документації у зв’язку з внесенням змін до неї від 10 та 11 липня 2019 року?
3. Після аукціону найбільш економічно вигідною визнана пропозиція ФОП Бабошина Вікторія Володимирівна (далі – Учасник) з остаточною пропозицією 219 600,00 гривень. Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2019 № 16 тендерним комітетом Замовника відхилено пропозицію Учасника як таку, що не відповідає тендерній документації. У зв’язку з цим пропонуємо відповісти, в який спосіб Замовником встановлена невідповідність інформації, наданої Учасником, та яким чином вказаний Вами спосіб узгоджується з вимогами частини сьомої статті 28 Закону?
4. Які саме умови тендерної документації Замовника передбачають надання учасниками торгів документів, що підтверджують їх погодження на постачання товару за адресами, вказаними в таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації (вказати конкретні розділи, пункти, абзаци тощо тендерної документації)?
5. Пропонуємо прокоментувати причини відсутності відповіді на вимогу учасника ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА (код ЄДРПОУ 3283405201) щодо роз’яснень причин відхилення його пропозиції, розміщену в електронній системі закупівель 25.07.2019 за номером UA-2019-07-05-000573-a.b4?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-12 15:28:36
Відповідь на перевірку
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори з кріпленнями)», комунальна установа «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» надає пояснення
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Телевізори з кріпленнями)», комунальна установа «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» повідомляє: Додатковою угодою № 1 від 28.08.2019 року до договору № 45 від «06» серпня 2019 року було розірвано договір № 45 від «06» серпня 2019 року між Комунальною установо «Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К».
2019-09-03 15:19:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-09-03 15:24:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Бабошина Вікторія Володимирівна |
219 600,00
UAH з ПДВ
|
219 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
268 400,00
UAH з ПДВ
|
255 710,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
268 782,00
UAH з ПДВ
|
255 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бабошина Вікторія Володимирівна #2326202267 |
Відхилено |
219 600,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:23
|
|
ФОП ФЕДОТОВА КАТЕРИНА ВАЛЕРІЇВНА #3283405201 |
Відхилено |
240 000,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:25
|
|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Відхилено |
255 710,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
255 720,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2019 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 16:05
|
ДУ на розірвання.jpeg | укладений |
29 серпня 2019 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 14:50
|
45.pdf | укладений |
07 серпня 2019 14:46
|