Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Липинського у м. Львові
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000570-a 821e7c734c504eeaac921d2c6cfe39e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорош Надія Володимирівна

+380673109851 supply.lvivsvitlo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Львівсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03348577
Місцезнаходження: 79068, Україна , Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8
Контактна особа: Дорош Надія Володимирівна
+380673109851
supply.lvivsvitlo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2019 15:36
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2019 15:36
Початок аукціону: 02 вересня 2019 11:21
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Липинського у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Липинського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 серпня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:15
ТД_Липинс_кого2019ТЗН (1).docx
23 серпня 2019 13:46
змыни.pdf
23 серпня 2019 13:46
3 Липинськ Техзавдання - роботи тендер.doc
23 серпня 2019 13:46
Проект договору Липинського 05072019 (2).docx
20 серпня 2019 16:07
PDF328.pdf
16 серпня 2019 15:23
зміни липин.pdf
12 липня 2019 15:41
Зміни.pdf
23 серпня 2019 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 серпня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2019 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 липня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2019 14:15
ТД_Липинс_кого2019ТЗН (1).docx
23 серпня 2019 13:46
ТДЛипинського2019.doc
20 серпня 2019 16:07
ТД_Липинс_кого2019ТЗН.docx
16 серпня 2019 15:23
ТД_Липинс_кого2019 АМКУ.docx
12 липня 2019 15:41
ТД_Липинс_кого2019 (2) зі змінами.docx
05 липня 2019 15:33
ТД_Липинс_кого2019.docx
23 серпня 2019 13:46
змыни.pdf
23 серпня 2019 13:46
3 Липинськ Техзавдання - роботи тендер.doc
20 серпня 2019 16:07
Липинськ Техзавдання р.doc
16 серпня 2019 15:23
ТЗ Липинського 2019.docx
12 липня 2019 15:41
ТЗ Липинського 2019.docx
06 липня 2019 14:30
ТЗ.doc
05 липня 2019 15:33
ТД_Липинс_кого2019.docx
23 серпня 2019 13:46
Проект договору Липинського 05072019 (2).docx
20 серпня 2019 16:07
Проект договору Липинського 05072019.docx
16 серпня 2019 15:23
Проект договору Липинського 05072019.docx
12 липня 2019 15:41
Проект договору Липинського 05072019.docx
05 липня 2019 15:32
Проект договору Липинського 05072019.docx
20 серпня 2019 16:07
PDF328.pdf
16 серпня 2019 15:23
зміни липин.pdf
12 липня 2019 15:41
Зміни.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутність необхідної інформації
Дата подання: 05 липня 2019 17:39
Дата відповіді: 08 липня 2019 08:22
Доброго лня. Відсутня інформація (ТЗ) щодо обсягів робіт, натомість ТД розміщено 2 рази.
Відповідь: доброго дня ТЗ розміщено
вимоги замовника
Дата подання: 08 липня 2019 17:09
Дата відповіді: 11 липня 2019 16:14
Доброго дня. Яким документом керується Замовник, вимагаючи від переможця "розрахунок заробітної плати не більше 6963.61 грн", про що зазначено в п.6 Додатку 1 Технічного завдання?
Відповідь: Замовник пройшов експертизу проектно -кошторисної документації на даний об’єкт з заробітною платою 6963.61 грн.
Технічне завдання
Дата подання: 09 липня 2019 00:27
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:23
У документації наявна вимога: "надати підтверджуючу інформацію про закупівлю світлодіодів та драйверів у виробника чи дистриб’ютора в Україні". Який саме документ повинен бути поданий для підтвердження вищезазначеної вимоги?
Відповідь: У ТД в табл. (супроводжуючі документи) в кінці написано - Паспорт блоку живлення (драйверу).
Технічне завдання.
Дата подання: 09 липня 2019 00:31
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:25
У документації наявна наступна вимога: "надати зразки запропонованої продукції для підтвердження відповідності технічним вимогам замовника". Коли саме потрібно надати зразки, якщо до кінцевого терміну пропозицій це неможливо зробити, а після завершення аукціону учасник зобов'язаний подати лише документи по ст. 17?
Відповідь: Щодо надання зразків запропонованої продукції для підтвердження відповідності технічним вимогам замовника, коли буде визначений переможець після публікації повідомлення про укладання угоди, в терміни які дає ЗУ на підписання угоди, Замовник хоче бачити від Переможця взірці світильників, які пропонує Учасник
протиріччя у вимогах ТД
Дата подання: 09 липня 2019 12:16
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:26
Доброго дня. Внесіть ясність, а при необхідності - уточнення в свою ТД. Чи потрібно учасникам надавати документи, які зазначено в Додатку 1 ТД?. Адже, в частині 6 розділу 3 ТД зазначено, що «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі, установлено замовником у Технічному завданні Додатку 1». Далі зазначено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником», і там же встановлено, що " ТАКИМ ДОКУМЕНТОМ є ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ учасника на виконання своїх зобов’язань щодо закупівлі . Гарантійний лист надається за формою згідно Додатку 3. До гарантійного листа Учасник обов’язково додає також Технічне завдання (Додаток 1)». Тобто, в ТД ВІДСУТНЯ конкретна окрема вимога щодо надання в СКЛАДІ тендерної пропозиції документів, які підтверджують вимоги, встановлені в Додатку №1. В той же час в Додатку №1 містяться цілий ряд вимог до учасників : завантажити, прикріпити, надати і т.п. цілий ряд документів. В зв'язку з цим протиріччям виникає ПИТАННЯ: чи достатньо учаснику надати тільки такий Гарантійний лист та підписане ним Технічне завдання (Додаток 1) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . Потрібно надати все що вимагається додатками ТД
Уточнення Техвимог
Дата подання: 09 липня 2019 12:24
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:27
В кінці Додатку №1 зазначено:*У разі застосування еквіваленту матеріалів, визначених у додатку 1 (Технічне завдання), Учасники повинні чітко зазначати найменування матеріалів (тип, марка і т.і.) та надати в складі пропозиції порівняльну таблицю (у довільній формі) із зазначенням основних технічних характеристик запропонованого еквіваленту в порівнянні із зазначеними Замовником у п. 7 додатку 1 технічними характеристиками та документ(ти) виробника, що підтверджує зазначені основні технічних характеристик запропонованого еквіваленту (паспорт виробника, технічна інформація виробника тощо) та світлотехнічний розрахунок у випадку застосування еквіваленту світильників. До чого тут посилання на пункт 7 цього Додатку ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник у п.7 вказав світильник світлодіодний з можливістю монтажу зовнішнього роз’єму NEMA 7 pin (для використання с-ми керування WI-FI), які завантажує Учасник в порівняльній таблиці «Світлодіодні світильники для зовнішнього освітлення» на даний об’єкт.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 липня 2019 15:10
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:29
П.27 таблиці технічних характеристик світильників стосовно обов’язкової наявності європейського сертифікату відповідності продукції ( так званого сертифіката СЕ) суперечить чинному законодавству України, не відповідає основним засадам і принципам європейської підходу в питаннях технічного регулювання, є дискримінаційним по відношенню до національних товаровиробників. А саме: У п.36 технічних характеристик світильників вказано, що світильник повинен відповідати вимогам: ДСТУ EN 60598-1:2017; ДСТУ EN 60598-2-3:2014; ДСТУ EN 55015:2017; ДСТУ EN 61547:2016; ДСТУ EN 61000-3-2:2016; ДСТУ EN 61000-3-3:2017; а в п.48 - технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1067 та технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. Дані національні нормативні документи є гармонізованими з відповідними документами ЄС. А саме: EN 60598-1:2015, EN 60598-2-3:2003/A1:2011, EN 55015:2013, EN 61547:2009, EN 61000-3-2:2014, EN 61000-3-3:2013, Директивою 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги, Директивою 2014/30/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно електромагнітної сумісності. Для підтвердження цієї відповідності у п.48 справедливо вимагається надання декларацій про відповідність, так, як це вимагають законодавства в сфері технічного регулювання і ЄС, і України. Але крім цього у п.26 вимагається наявність сертифікату відповідності ( мабуть мається на увазі сертифікат відповідності виданий національним органом сертифікації на відповідність державним нормативним документам на ДОБРОВІЛЬНИХ засадах, оскільки дані вироби відсутні в Переліку продукції, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні). А от вимога, прописана в п.27, щодо сертифіката СЕ є вже надмірною, надуманою, дискримінаційною по відношенню до національних товаровиробників і дискредитаційною по відношенню до національної системи з оцінки відповідності, яка крім вкладання необґрунтованих значних коштів ( причому не в економіку України) не має ніякої доцільності, а також суперечить основним європейським принципам: на виробників не повинен накладатися надмірний адміністративний тягар; вимоги не повинні негативно впливати на промислову конкуренцію. Прохання вилучити п.27 з таблиці, що міститься в Додатку 1.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.22 п.3 ЗУ тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, Замовник скористався своїм правом і провів аналіз виробників світильників в розрізі їх надійної роботи, були проаналізовані результати роботи світильників, що встановлені та експлуатуються на об’єктах Замовника, проведений аналіз країн виробників зазначеної продукції. Базуючись на висновках, зроблених з проведеного аналізу, зменшення випадків гарантійної заміни світильників за рахунок надійності їх роботи та, відповідно, для зменшення витрат Замовника на проведення робіт з поточного, технічного ремонту та утримання в належному стані вуличного (зовнішнього) освітлення, демонтажу, підтримці вітчизняного виробника - Замовником було прийнято рішення, щодо внесення в технічні вимоги до предмету закупівлі Світильники та освітлювальна арматура (Світильники) вимогу , щодо надання сертифікату країни Європейського союзу (ЄС)». Замовник вважає, що вищенаведена вимога не є дискримінаційною та не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Так як знак CЄ (з фр. Сonformite Еuropeen - європейська відповідність) вказує на відповідність товарів вимогам директив ЄС Нового підходу, які встановлюють загальні вимоги і правила підтвердження відповідності для деяких груп продукції. СЄ маркування обов'язкове для всіх товарів, які надходять на європейський ринок, що потрапляють під директиви ЄС. Знак СЄ - знак безпеки, який свідчить про те, що виріб відповідає європейським стандартам ЕN, включаючи екологію, охорону здоров'я і безпеку праці. Це декларація про те, що виробник бере на себе всю відповідальність за невідповідність виробу вимогам директив за принципами Нового і Глобального підходу.
уточнення вимог ТД
Дата подання: 10 липня 2019 16:42
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:30
В п.13 та п.15 Технічного завдання зазначено, що «Закладна для монтажу опори» та «Опора одноріжкова (з одноріжковим кронштейном)» - матеріал поставки Замовника. Чи вірно це вказано? Як тоді пояснити вимогу п.8.6 Проекту договору, в якому від Підрядника вимагається надати сертифікат ISO на оцинкування опор? Адже, придбання опор покладено на Замовника? Прошу надати роз’яснення або внести зміни та узгодити вимоги різних частин Вашої ТД, які містять протиріччя.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені у ТД
ЩОДО ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ
Дата подання: 11 липня 2019 12:14
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:42
Наше підприємство планує взяти участь в процедурі, але на етапі розрахунків ми визначили деяаку неточність. Згідно розрахунків, світильників потужністю 106 ВТ недостатньо, щоб отримати нормовані рівні освітленості. Тобто ТЗ неможливо реалізувати одним світильників, як зазначено в тендерній документації. В тендерній документації вказані два розміри проїжджої частини з обмеженнями висоти установки світильників. А тип світильника тільки один, і основні вимоги до нього-потужність і габарити. За фактом перетинів дороги кілька і вони не відповідають ТЗ. Крім того, габаритні розміри світильника не мають ніякого значення, якщо вони не забезпечують нормам освітленості. Це свідомо дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного, вимагаємо виключити вимоги щодо розмірів світильника та внести зміни до тендерної документації та технічного завдання виходячи із фактичних показників об’єкту будівництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В ТЗ вказана кількість світильників світлодіодних з можливістю монтажу зовнішнього роз”єму NEMA 7 pin (для використання керування WI-FI), а потужність на світильники, які будуть використовуватись на данному об’єкті вказана у тендерній документації в додатку 1 в табл. п.30.
Щодо сертифікатів
Дата подання: 11 липня 2019 12:49
Дата відповіді: 12 липня 2019 15:44
Доброго дня. Чим обумовлена вимога надання сертифікату СЕ та ISO 9001, зазначена в технічному завданні? Звертаємо Вашу увагу на те, що Сертифікат СЄ (EC Certificate of Conformity) потрібно по ряду Директив Союзу і модульним схемами. Виходячи з того, що Україна не є членом Європейського союзу, а закупівля проводиться за законами та на території України, дана вимога не є обгрунтованою та повинна бути виключена із тендерної документації оскільки є дискримінаційною. Стосовно сертифікату ISO 9001, який значиться обов'язковим до надання згідно ТЗ, не зазначено, хто повинен бути власником даного сертифікату - підрядник (учасник) чи виробник продукції. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутись із скаргою до антимонопольного комітету України. Сподіваємося на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику наявність сертифікату ISO 9001 , який вимагається ТД Додатком 1, табл. «.супроводжуючі документи» чітко вказано сертифікат від виробника.
Відповідно до ст.22 п.3 «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. ТД може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково . Згідно ч. 2, 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «….посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»«…іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити». Вимога щодо наявності у Учасника сертифікату на систему управління якістю, відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління якістю». Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність товару, відповідають обов’язковим вимогам норм. документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість товару, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісної поставки товару, тому не вважаю дану вимогу дискримінаційною. Крім того, вимога щодо наявності хоча б одного з перелічених сертифікатів ISO 9001 значно розширює коло можливих Учасників. Відповідно до вищевикладеного, вважаємо, що встановлені тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства, а отже, Ваші вимоги щодо видалення відповідної інформації з тендерної документації є необґрунтованими і задоволенню не підлягають
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-05-000570-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал", Код ЄДРПОУ:37752996
Дата подання: 16 липня 2019 19:28
Скарга щодо невідповідності тендерної документації
СКАРГА Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ЛКП "Львівсвітло" було розміщено оголошення про проведення відкритих торгів на зкупівлю : Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Липинського у м. Львові відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45450000-6 –інші завершальні будівельні роботи ) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-05-000570-a). Товариство з обмеженою відповідальністю «Самбірський радіозавод «Сигнал» є реальним учасником ринку вуличного освітлення з використанням сучасних енергозберігаючих технологій, має досвід у виконанні аналогічних робіт, тому виявило бажання взяти участь у даному тендері. Під час підготовки тендерної пропозиції, ознайомившись з опублікованою тендерною документацією (далі – ТД) нами встановлено, що Замовником допущено помилки, протиріччя та вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству, тим самим обмежують конкуренцію та унеможливлюють підготовку тендерної пропозиції. Скориставшись нашим правом, відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) ми звертались до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Загалом нами, разом з іншими учасниками через електронну систему закупівель (далі – Система) було надано ряд запитань технічного характеру, що свідчить про наявні невідповідності ТД. На запитання Замовник надає некоректні відповіді, які не носять змістовного наповнення, або просто відписується, щоб зняти із закупівлі статус «наявні питання без відповіді». В порушення вимог та норм Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація складена таким чином та містить таки вимоги, що обмежують участь у процедурі закупівлі не тільки Скаржника, а і значної кількості виконавців заявлених робіт, тобто є дискримінаційними, що підтверджується наведеними в скарзі прикладами. Допущені Замовником значна кількість свідомих або несвідомих помилок, невиправлених «описок», розбіжностей, неправомірних вимог в своїй ТД та ненадання необхідної інформації щодо предмету закупівлі, фактично унеможливлюють належну підготовку тендерної пропозиції та порушує наше законне право взяти участь в цій закупівлі. Адже неналежна тендерна пропозиція тягне за собою ризик її відхилення через її неповноту, невідповідність чи неточність. Керуючись вищенаведеним, вважаємо вимоги тендерної документації протиправними та дискримінаційними. Замовником порушено принципи закупівель та законодавство у сфері публічних, а тому є всі підстави для прийняття рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. Повний текст скарги – в прикріпленому файлі "Скарга на № UA-2019-07-05-000570-a".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 липня 2019 18:57
Рішення від 19.07.2019 № 9750.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 18:56
Про перенесення UA-2019-07-05-000570-a.c1 + запит ЗАМОВНИКУ.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2019 20:36
рішення від 06.08.2019 № 10752.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 11:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник виконав рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 16 серпня 2019 15:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 9 052 376,40
UAH з ПДВ
9 052 376,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" 9 817 056,17
UAH з ПДВ
9 799 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛК Енерголюкс 10 347 276,30
UAH з ПДВ
9 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2019 15:06
Електронний підпис
13 вересня 2019 14:06
Документи переможця
30 серпня 2019 13:50
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:48
еквівалент.pdf
30 серпня 2019 13:48
лист-відгук.pdf
30 серпня 2019 13:48
23. Декларація.pdf
30 серпня 2019 13:48
19. Сертифікат ISO.pdf
30 серпня 2019 13:48
18. Паспорт світильники.pdf
30 серпня 2019 13:48
17. LED SLHW P 105W 4000K 03 ies.rar
30 серпня 2019 13:48
Гарантія1.rar
30 серпня 2019 13:48
14. Графік виконання.pdf
30 серпня 2019 13:48
13. Договірна ціна.pdf
30 серпня 2019 13:48
12. Ліцензія декларація.pdf
30 серпня 2019 13:47
2. Довідки.pdf
30 серпня 2019 13:47
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 15:14
Електронний підпис
30 серпня 2019 13:42
LED SLHW P 105W 4000K 03 ies.rar
30 серпня 2019 13:42
Лист відгук СТК.pdf
30 серпня 2019 13:42
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 13:42
ДЦ +кал.графік.pdf
30 серпня 2019 13:42
Листи на вимогу ТД (11).pdf
30 серпня 2019 13:42
Довідка МТБ.pdf
30 серпня 2019 13:42
Довідка працівники.pdf
30 серпня 2019 13:42
Довідка субпідряд.pdf
30 серпня 2019 13:42
Довідка досвід.pdf
30 серпня 2019 13:42
Лист _відгук (світ).pdf
30 серпня 2019 13:42
Драйвер Xi_LP_100W паспорт.pdf
30 серпня 2019 13:42
Техпаспорт світильник.pdf
30 серпня 2019 13:42
ІСО копія.pdf
30 серпня 2019 13:42
Відгук парк Знесіння.PDF
30 серпня 2019 13:42
Проект дог.+додатки.pdf
30 серпня 2019 13:42
Дозволи Сигнал копії.pdf
30 серпня 2019 13:42
Свідоцтво ПДВ ориг..pdf
30 серпня 2019 13:42
наказ про печатку.pdf
30 серпня 2019 13:42
Статут копія 12.2018.pdf

Публічні документи

30 серпня 2019 12:17
Електронний підпис
30 серпня 2019 12:15
Цінова пропозиція.pdf
30 серпня 2019 12:15
технічна частина 2.pdf
30 серпня 2019 12:15
технічна частина 1.pdf
30 серпня 2019 12:15
ПОВНОВАЖЕННЯ.pdf
30 серпня 2019 12:15
еквівалент.pdf
30 серпня 2019 12:15
Довіреність МІБ 78 11.pdf
30 серпня 2019 12:15
Довідки.pdf
30 серпня 2019 12:15
Гарантія 20.18-GT.113-9.pdf
30 серпня 2019 12:14
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 серпня 2019 12:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
30 серпня 2019 12:14
IES.rar
30 серпня 2019 12:14
bdcu.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВілКом Монтаж

Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"

ТОВ ЛК Енерголюкс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Переможець 9 052 376,40
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 15:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
9 052 376,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 16:44
звіт про виконання договору укладений
11 серпня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 15:37
календарний план ВКМ.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:30
додаткова угода 3ВКМ.pdf зміни до договору
26 червня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 17:15
ду13Т.pdf зміни до договору
31 березня 2020 17:13
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:01
дуЛипинського (2).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:56
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 14:56
дуЛипинського (2).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:54
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 17:38
договірна ціна укладений
30 вересня 2019 17:36
KMBT_215_03735.pdf укладений
30 вересня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 ч.4 п.4 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 13/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 ч.4 п.4 ЗУ
Номер договору про закупівлю: 13/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 п.4 ч.4
Номер договору про закупівлю: 13/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 п.4 ч.4
Номер договору про закупівлю: 13/Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 035 154,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 172 525,78 UAH)