Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прилеглої території)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-07-05-000459-a 09bfa625bafd4cdda47106e08363a18b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вакулович Олексій Олексійович

+380505811345 dfs.zakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 39393632
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Волошина, 52
Контактна особа: Вакулович Олексій Олексійович
+380505811345
dfs.zakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 14:33
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 14:33
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:37
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прилеглої території). Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Августина Волошина, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з прибирання (послуги з прибирання приміщень та прилеглої території). Оплата за Послуги, надані Виконавцем, здійснюється Замовником щомісячно за фактично надані у попередньому місяці Послуги по 10 (десяте) число місяця, наступного за місяцем, за який здійснюється розрахунок на підставі отриманого від Виконавця Акту наданих Послуг шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:29
Тендерна докуменція прибирання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-000459-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА", Код ЄДРПОУ:41558082
Дата подання: 26 липня 2019 10:18
Відхилення
Протоколом 38 від 23.07.2019 пропозицію ТОВ "Охоронна компанія" Ваша Варта" було дискваліфіковано, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації замовника. Вважаємо причину відхилення не достатньо аргументованою, та просимо надати більш розгорнуту відповідь, з посиланням на конкретні пункти невідповідності.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 липня 2019 16:40
На підставі пп. 4 п. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-V111 (із змінами та доповненнями) – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації замовника, а саме:
- згідно із Розділом 3 п.1 тендерної документації та Додатку 2 потенційні учасники закупівлі повинні надати документально підтверджену інформацію про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у формі довідки у довільній формі, оформленої на бланку підприємства (із зазначенням вихідного номеру та дати реєстрації) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання договорів в період 2016-2018 р. (не менше 2-х договорів з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації), з доданням копій підтверджуючих документів (договорів, рекомендаційних листів, відгуків контрагентів) та документів про виконання. Вимога щодо виконання договорів (не укладення) також передбачена частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-V111 (із змінами та доповненнями). Однак учасником торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» вказана вимога не дотримана. Згідно із завантаженими на електронному майданчику учасником документами, зокрема довідкою про виконання аналогічних договорів, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» було укладено два договори з аналогічним предметом закупівлі, договір з Мирноградським міським центром зайнятості № 33 від 31.05.2019 року та Авдіївським міським центром зайнятості без номеру від 01.07.2019 року. Строк дії договорів – до 31.12.2019 року. Тому на сьогоднішній день представлені учасником торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» укладені договори ніяким чином не підтверджують викладений кваліфікаційний критерій щодо виконання аналогічних договорів, оскільки укладений договір відповідно до Цивільного кодексу України не свідчить про його виконання та не може вважатися виконаними допоки факт виконання не підтверджений відповідними документами, а в нашому випадку, актами наданих послуг;
- згідно із пунктом 2 Додатку 2 потенційні учасники закупівлі повинні надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників учасника, однак учасником торгів ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «ВАША ВАРТА» в складі наданої тендерної документації була подана довідка в якій було зазначено тільки про наявність працівників відповідної кваліфікації, без конкретної розшифровки щодо їх кількості, кваліфікації, тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА" 515 000,00
UAH з ПДВ
515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОЛІТА" 539 750,00
UAH з ПДВ
539 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАЛАШЕВА НІКА СТЕПАНІВНА 549 000,00
UAH з ПДВ
549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2019 11:12
Електронний підпис
21 липня 2019 10:49
Лист-згода.PDF
21 липня 2019 10:49
Захист_довкілля.PDF
21 липня 2019 10:49
Пояснення.PDF
21 липня 2019 10:49
Наказ заступник.pdf
21 липня 2019 10:49
Довіреність.pdf
21 липня 2019 10:49
Відомості з ЄДР.pdf
21 липня 2019 10:49
Витяг ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2019 10:49
Витяг єд.податок.pdf
21 липня 2019 10:49
Виписка ЄДР.pdf
21 липня 2019 10:49
Наказ.pdf
21 липня 2019 10:49
Протокол.pdf
21 липня 2019 10:49
Статут.pdf
21 липня 2019 10:49
Тендерна__пропозиція.PDF

Публічні документи

02 серпня 2019 19:22
Тендерна_пропозиція.pdf
20 липня 2019 16:41
kvalifikfccia.pdf
20 липня 2019 16:41
kvalifikacia.pdf
20 липня 2019 16:41
cinovapropozucia.pdf
20 липня 2019 16:41
specufikacia.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 19:27
vityahEP.pdf
19 липня 2019 19:27
vityah.pdf
19 липня 2019 19:27
vipiska.pdf
19 липня 2019 19:27
pasp.pdf
19 липня 2019 19:27
doky_kvalif.pdf
19 липня 2019 19:27
cin.prop.pdf
19 липня 2019 19:27
doky_techn.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОЛІТА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАЛАШЕВА НІКА СТЕПАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ВАША ВАРТА"
#41558082
Відхилено 515 000,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 17:37
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОЛІТА"
#31266772
Переможець 539 750,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОЛІТА"
#31266772
539 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 10:20
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 10:28
Дод3 Лоліта.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:27
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 10:19
Дод2 Лоліта.pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:16
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 11:40
Додаткова Лоліта 147.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 11:51
договір 147 укладений
09 серпня 2019 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із реорганізацією ГУ ДФС України в Закарпатській області зміна сторони договору
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Втрата чинності додаткової угоди №1 з моменту укладення. Сума договору та кількість наданих послуг після укладення додаткової угоди не змінилися. Джерело фінансування-державний бюджет.
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору у відповідності з пунктами 11.1,11.2. угоди. Сума договору після внесення змін 508907,20 грн. Кількість наданих послуг не змінюється. Ідентифікатор закупівлі UA-2019-07-05-000459-a
Номер договору про закупівлю: 147
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 508 907,20
UAH