Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кисень медичний газоподібний
Очікувана вартість
236 500,00 UAH
UA-2019-07-05-000442-a a2696e910b8a4d8085a010bc6885da21
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вандоляк Зоряна Анатоліївна

+380382675096 kmprce@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Хмельницький міський перинатальний центр" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02004746
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Хотовицького, буд.6
Контактна особа: Вандоляк Зоряна Анатоліївна
+380382675096
kmprce@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 11:31
Очікувана вартість: 236 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази


в балонах по 40 л., 6,5 м3 ( кошти місцевого бюджета)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5500 м.куб
Кисень медичний газоподібний в балонах по 40 л., 6,5 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29016, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Хотовицького,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кисень медичний газоподібний Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 16:02
Протокол змін.pdf
10 липня 2019 16:02
Тендерна документація - змінена.doc
10 липня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2019 16:02
Протокол змін.pdf
10 липня 2019 16:02
Тендерна документація - змінена.doc
05 липня 2019 14:22
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000047 ● 61f894ae8c384e0cacc5baece2df2a49
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 16:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З від 09.07.2019 № 28

м. Хмельницький


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.07.2019 №28
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2019-07-05-000442-a 05.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені у ході моніторингу порушення виправлені та взяті до уваги при проведені наступних процедур закупівель.

2019-07-11 13:17:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Проскурівтехгаз ЛХЗ" 233 530,00
UAH з ПДВ
233 530,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень" 235 950,00
UAH з ПДВ
235 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 16:36
Scan-2019-07-25_16-31-06.jpg
25 липня 2019 16:36
Scan-2019-07-25_16-30-42.jpg
21 липня 2019 14:39
Договір 3 лист.jpg
21 липня 2019 14:39
Договір 2 лист.jpg
21 липня 2019 14:39
Договір 1 лист.jpg
21 липня 2019 14:39
Договір 4 лист.jpg
21 липня 2019 14:39
Договір 5 лист.jpg
21 липня 2019 14:39
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2019 14:39
Довідка з ЕДРПОУ.jpg
21 липня 2019 14:39
лист авторриз. ЛХЗ.JPG
21 липня 2019 14:39
Довідка про МТБ.jpg

Публічні документи

19 липня 2019 13:21
0 технічні ХПЦ.rar
19 липня 2019 13:21
0 кваліфікація ХПЦ.rar
19 липня 2019 13:21
1 пропозиція.pdf
19 липня 2019 13:21
0 відповідність ХПЦ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністью "Проскурівтехгаз ЛХЗ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма "Львівкисень"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністью "Проскурівтехгаз ЛХЗ"
#31472126
Переможець 233 530,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 10:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністью "Проскурівтехгаз ЛХЗ"
#31472126
233 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 17:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:29
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:28
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 10:09
Додаткова угода.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 09:58
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 15:16
Договір.pdf зміни до договору
12 серпня 2019 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору на 54 136.50 грн.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дію договору продовжити на 20% суми зазначеної у договорі - 33946.77 грн, з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 213 340,27
UAH (в тому числі ПДВ 14 933,82 UAH)