Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
375 757,00 UAH
UA-2019-07-05-000359-a e935d709d0a24f1fad7ed4a9577ff429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протиняк Маряна Ігорівна

+380676738490 osvitabor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бориславської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144714
Місцезнаходження: 82300, Україна , Львівська обл., місто Борислав, вулиця Шевченка,42
Контактна особа: Протиняк Маряна Ігорівна
+380676738490
osvitabor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:49
Очікувана вартість: 375 757,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 757,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 найменувань
Мультимедійне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 13:21
ТД-Мультимед.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 липня 2019 11:14
Дата відповіді: 10 липня 2019 08:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
Подання еквівалентів допускається, оцінка виключно по ціні (від найменшої до найбільшої)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000097 ● 86cb1510730d41d2b27ad1a822cf65b1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-05-000359-a 05.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо виявлених порушень, повідомляємо, що відповідно до Листа МЕРТ 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 "Щодо змін, внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490", зазначено, що функції електронних майданчиків не були виправлені, і таким чином, форми документів не відповідають вимогам зазначеного Наказу. Таким чином, замоником оприлюднено джерело фінансування в оголошенні в пункті "додаткова інформація" Щодо умов договору, повідомляємо, що тендерною документацією передбачена можливість узгодженого внесення змін до договору, а загальні санкції залишились в стандартному вигляді. Також інформуємо, що звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі.

2020-05-25 08:56:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 360 330,00
UAH з ПДВ
346 239,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА 365 676,00
UAH з ПДВ
346 242,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 368 760,00
UAH з ПДВ
360 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 13:49
Електронний підпис
19 липня 2019 13:47
Цінова пропозиція.pdf
19 липня 2019 13:47
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 липня 2019 13:47
Порівняльна таблиця.pdf
19 липня 2019 13:47
лист-згода.pdf

Публічні документи

21 липня 2019 13:16
Електронний підпис
21 липня 2019 13:15
Витяг.pdf
21 липня 2019 13:15
Виписка.pdf
21 липня 2019 13:15
Паспорт.pdf
21 липня 2019 13:15
ІПН.pdf
21 липня 2019 13:15
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 12:24
Електронний підпис
19 липня 2019 12:19
28.ГРИФ НА ПЗ.pdf
19 липня 2019 12:19
20.ДОГОВІР ДОДАТОК 3.pdf
19 липня 2019 12:19
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
19 липня 2019 12:19
17.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
19 липня 2019 12:19
6.НАКАЗ.pdf
19 липня 2019 12:19
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ЛИТЕР"

ФОП МОЇСЕЄНКО ТЕТЯНА ВІТАЛІЇВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
Переможець 346 239,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "ЛИТЕР"
#24720880
346 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 21:58
Договір укладений
16 серпня 2019 21:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 346 239,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 706,50 UAH)