Послуги з капітального ремонту дверей (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 653 544,00 UAH
UA-2019-07-05-000356-a de1807cb975842acadc60236557bee55
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 липня 2019 15:02
Очікувана вартість: 3 653 544,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109 602,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг з капітального ремонту дверей, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з капітального ремонту дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг з капітального ремонту дверей, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата за работу
Дата подання: 10 липня 2019 10:33
Дата відповіді: 17 липня 2019 07:30
Добрый день. Предоплата на материалы доводчики лаки грунты и остальные расходные материалы будет ? Или семь месяцев мы должны работать без зарплаты и при этом покупать расходные материалы за свои деньги?
Відповідь: Перед оголошенням відкритих торгів було проведено моніторинг ринку на даний вид послуг та отримано комерційні пропозиції від організацій, які не вимагали надання передплати на матеріали та послуги. Тому торги було оголошено з умовою оплати по факту надання послуг протягом 30 банківських днів після підписання акту наданих послуг. Враховуючи вищезазначене зміни в ТД вноситься не будуть.
Оплата за работу
Дата подання: 10 липня 2019 10:37
Дата відповіді: 17 липня 2019 07:31
Добрый день. Предоплата на материалы доводчики лаки грунты и остальные расходные материалы будет ? Или семь месяцев мы должны работать без зарплаты и при этом покупать расходные материалы за свои деньги?
Відповідь: Перед оголошенням відкритих торгів було проведено моніторинг ринку на даний вид послуг та отримано комерційні пропозиції від організацій, які не вимагали надання передплати на матеріали та послуги. Тому торги було оголошено з умовою оплати по факту надання послуг протягом 30 банківських днів після підписання акту наданих послуг. Враховуючи вищезазначене зміни в ТД вноситься не будуть.
Оплата
Дата подання: 10 липня 2019 10:44
Дата відповіді: 17 липня 2019 07:31
После монтажа одной группы дверей можите проводить расчет в сумме 100% за проделанную работу
Відповідь: Оплата за надані послуги буде проводитися після підписання акту наданих послуг по кожній окремій вхідній групі, протягом 30 банківських днів.
Оплата
Дата подання: 11 липня 2019 14:43
Дата відповіді: 17 липня 2019 07:31
Добрый день. Возможно ли изменить условия оплаты дополнением к договору? Предоплата 25% от общей стоимости, расчет по каждой позиции 100% после установке и подписании акта выполненных работ?
Відповідь: Змінювати умови оплати шляхом підписання додаткової угоди до договору не передбачається. Оплата за надані послуги буде проводитися після підписання акту наданих послуг по кожній окремій вхідній групі, протягом 30 банківських днів.
Реставрация дверей
Дата подання: 12 липня 2019 10:04
Дата відповіді: 17 липня 2019 07:31
Добрый день Уважаемая тендерная комиссия. Меня зовут Дудник Олег Николаевич 0674473726 Учитывая объем работы которую необходимо сделать в договоре очень маленький срок для реставрации дверей. Возможно ли уменьшить количество дверей до 12 штук центральная входная группа до 31.12.2019 года. Следующие двери делать в 2020 году. Для качественной и скоростной работы по реставрации дверей необходим аванс в сумме от 25 до 50% для закупки доводчиков накладок на двери лакокрасочных материалов шпаклевок и т. д. Возможно ли доплата за установленные двери по каждому отдельному входу? согласно акту выполненных работ. Возможно ли уменьшить сумму банковской гарантии или убрать банковскую гарантию? Приглашаю тендерную комиссию на производство для оценки возможности стационарного полноценного производства с количеством сотрудников для реставрации дверей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перед оголошенням відкритих торгів було проведено моніторинг ринку на даний вид послуг та отримано комерційні пропозиції від організацій, які мають можливість виконати даний об’єм робіт до кінця поточного року та не вимагали надання передплати на матеріали та послуги. Оплата за надані послуги буде проводитися після підписання акту наданих послуг по кожній окремій вхідній групі, протягом 30 банківських днів. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” Замовник має право вимагати від усіх учасників у складі тендерних пропозицій внесення тендерного забезпечення тендерної пропозиції, що надається у вигляді банківської гарантії. Метою такого забезпечення є гарантування Замовнику прийнятного захисту від «недобросовісних» учасників.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АСОР ГРУП 3 609 996,00
UAH з ПДВ
3 573 377,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "КРЕАТБУД ІНЖИНІРІНГ" 3 609 571,00
UAH з ПДВ
3 609 571,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДУДНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 3 646 000,00
UAH з ПДВ
3 646 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Ракурс С 3 652 800,00
UAH з ПДВ
3 652 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2019 17:47
sign.p7s
24 липня 2019 17:45
Цінова пропозиція2.pdf
24 липня 2019 17:45
Цінова пропозиція1.pdf
24 липня 2019 17:45
фото дверей.rar
24 липня 2019 17:45
Протокол 2.pdf
24 липня 2019 17:45
Протокол 1.pdf
24 липня 2019 17:45
Наказ.pdf
24 липня 2019 17:45
Dovirenist Savchenko.zip
24 липня 2019 17:45
Bankivska Licenzia.zip
24 липня 2019 17:45
Банківська гарантія.zip
24 липня 2019 17:45
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
24 липня 2019 17:45
Dovidka pro nazvu.zip
24 липня 2019 17:45
Кошторис.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 12:35
Відгук.pdf
24 липня 2019 12:35
Довідка досвід.pdf
24 липня 2019 12:35
Опис послуг.pdf
24 липня 2019 12:35
Свідотцтво ПДВ.pdf
24 липня 2019 12:35
Погодження договору.pdf
24 липня 2019 12:35
Кваліфікація.pdf
24 липня 2019 12:35
Цінова.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АСОР ГРУП
#42658787
Переможець 3 573 377,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АСОР ГРУП
#42658787
3 573 377,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2019 17:19
Договір ремонт дверей.pdf укладений
19 серпня 2019 17:19

Актуальні тендери

До пошуку