Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 13:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 3 653 544,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 510,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109602 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг з капітального ремонту дверей, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 липня 2019 07:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 липня 2019 07:28 |
ТД_400-19_нова редакція.doc | |
17 липня 2019 07:28 |
Перелік змін.docx | |
17 липня 2019 07:28 |
ТД_400-19_з закр.даними.doc | |
05 липня 2019 13:19 |
Проет договору новий.docx | |
05 липня 2019 13:19 |
Оголошення_.doc |
17 липня 2019 07:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 липня 2019 07:28 |
ТД_400-19_нова редакція.doc
|
|||
17 липня 2019 07:28 |
Перелік змін.docx
|
|||
17 липня 2019 07:28 |
ТД_400-19_з закр.даними.doc
|
|||
05 липня 2019 13:19 |
Проет договору новий.docx
|
|||
05 липня 2019 13:19 |
Оголошення_.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-13-000044 ● 7c1831f8f0f74837a2a5a766962f59c8
- Статус: вирішено ● Дата: 18 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2019 18:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.09.2019 № 266
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
13.09.2019 № 266
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-05-000356-a 05.07.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-24 15:56:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з капітального ремонту дверей» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2019-07-05-000356-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) з розбіжностей, які встановлені між інформацією зазначеній в тендерній пропозиції ТОВ «АСОР ГРУП» (далі – переможець) та додатку 3 до договору від 19.08.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю (далі – додаток 3), укладеного з переможцем, а саме:
- в технічному завданні тендерної пропозиції переможця по позиціям «Демонтаж доводчиків» та «Монтаж дверних доводчиків» зазначено кількість, яка не відповідає кількості зазначеній в додатку 3 за позиції «Петлі та доводчики»;
- в тендерній пропозиції переможця по позиціям «Демонтаж пошкоджених штапиків, штросів та декоративних елементів» та «Виготовлення і монтування штапиків, штросів та декоративних елементів» зазначено кількість, яка не відповідає кількості зазначеній в додатку 3 за позицією «Різьблений погонаж».
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-26 17:17:20
1. Надати відповідь в порядку ч. 5 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Договір від 19.08.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю відповідно до п. 6.1.6. Договору розірвано додатковою угодою № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 від 25.09.2019 укладеною за листом замовника від 16.09.2019. Звіт про виконання договору про закупівлю на підставі розірвання договору додатковою угодою № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 від 25.09.2019 разом з додатковою угодою буде оприлюднений в порядку ст.. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1. Надати відповідь в порядку ч. 5 ст 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Договір від 19.08.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю відповідно до п. 6.1.6. Договору розірвано додатковою угодою № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 від 25.09.2019 укладеною за листом замовника від 16.09.2019.
Звіт про виконання договору про закупівлю на підставі розірвання договору додатковою угодою № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 від 25.09.2019 разом з додатковою угодою буде оприлюднений в порядку ст.. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
В порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «про публічні закупівлі» надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, зокрема в частині зобов’язань: «Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 26.09.2019, Замовником відповідно до додаткової угоди від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 Договір розірвано», а сам: - Звіт про виконання договору про закупівлю оприлюднений 26.09.2019 з інформацією про розірвання договору «Причини розірвання договору: Відповідно до п. 6.1.6. Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір укладений між Замовником та Виконавцем.», оплата за договором 0,00 грн. - Копія додаткової угоди від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1
2019-10-07 20:23:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.07.2019 та 11.07.2019, оприлюднив роз’яснення 17.07.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2019 № 48-28/07/19 ТОВ «АСОР ГРУП» визначено переможцем процедури закупівлі та 19.08.2019 укладено з ним Договір. Моніторингом закупівлі установлено, що умови Договору не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ «АСОР ГРУП» та вимогам тендерної документації. Зокрема, у технічному завданні тендерної документації та тендерній пропозиції переможця вказано проведення монтажу дверних доводчиків у кількості 26 шт. (12 шт. – вхідна група № 1, 6 шт. – вхідна група № 2 та 8 шт. – вхідна група № 3). Проте у додатку 3 до Договору вказано заміну 30 шт. доводчиків та петель (14 шт. – вхідна група № 1, 6 шт. – вхідна група № 2 та 10 шт. – вхідна група № 3). Також у тендерній пропозиції переможця передбачено проведення заміни 282,02 п. м. елементів обрамлення дверей (демонтаж пошкоджених штапиків, штросів та декоративних елементів: 142,08 п. м. – вхідна група № 1, 52,0 п. м. – вхідна група № 2 та 88,0 п. м. – вхідна група № 3). Проте у додатку 3 до Договору вказано 2 444 п. м. (різьблений погонаж: 1 128,0 п. м. – вхідна група № 1, 564,0 п. м. – вхідна група № 2 та 752,0 п. м. – вхідна група № 3). Отже, за результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель 19.08.2019 оприлюднив укладений з ТОВ «АСОР ГРУП» Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця торгів, чим порушив вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Замовник на запит Держаудитслужби надав 26.09.2019 пояснення через електронну систему закупівель, що відповідно до додаткової угоди від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 Договір розірвано.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.07.2019 та 11.07.2019, оприлюднив роз’яснення 17.07.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2019 № 48-28/07/19 ТОВ «АСОР ГРУП» визначено переможцем процедури закупівлі та 19.08.2019 укладено з ним Договір. Моніторингом закупівлі установлено, що умови Договору не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ «АСОР ГРУП» та вимогам тендерної документації. Зокрема, у технічному завданні тендерної документації та тендерній пропозиції переможця вказано проведення монтажу дверних доводчиків у кількості 26 шт. (12 шт. – вхідна група № 1, 6 шт. – вхідна група № 2 та 8 шт. – вхідна група № 3). Проте у додатку 3 до Договору вказано заміну 30 шт. доводчиків та петель (14 шт. – вхідна група № 1, 6 шт. – вхідна група № 2 та 10 шт. – вхідна група № 3). Також у тендерній пропозиції переможця передбачено проведення заміни 282,02 п. м. елементів обрамлення дверей (демонтаж пошкоджених штапиків, штросів та декоративних елементів: 142,08 п. м. – вхідна група № 1, 52,0 п. м. – вхідна група № 2 та 88,0 п. м. – вхідна група № 3). Проте у додатку 3 до Договору вказано 2 444 п. м. (різьблений погонаж: 1 128,0 п. м. – вхідна група № 1, 564,0 п. м. – вхідна група № 2 та 752,0 п. м. – вхідна група № 3). Отже, за результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель 19.08.2019 оприлюднив укладений з ТОВ «АСОР ГРУП» Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця торгів, чим порушив вимоги частини четвертої статті 36 Закону. Відповідно до абзацу другого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Замовник на запит Держаудитслужби надав 26.09.2019 пояснення через електронну систему закупівель, що відповідно до додаткової угоди від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 Договір розірвано.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення в моніторингу усунуто шляхом розірвання договору від 19.08.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю
2019-11-18 10:02:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АСОР ГРУП |
3 609 996,00
UAH з ПДВ
|
3 573 377,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "КРЕАТБУД ІНЖИНІРІНГ" |
3 609 571,00
UAH з ПДВ
|
3 609 571,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДУДНИК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" |
3 646 000,00
UAH з ПДВ
|
3 646 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Ракурс С |
3 652 800,00
UAH з ПДВ
|
3 652 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АСОР ГРУП #42658787 |
Переможець |
3 573 377,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 17:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 17:19
|
звіт про виконання договору.docx | укладений |
26 вересня 2019 17:19
|
Додаткова Угода 19581.pdf | укладений |
26 вересня 2019 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 17:19
|
Договір ремонт дверей.pdf | укладений |
19 серпня 2019 17:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Причини розірвання договору: Відповідно до п. 6.1.6. Договору Сторони дійшли згоди розірвати Договір укладений між Замовником та Виконавцем. |