Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144522 |
Місцезнаходження: | 82127, Україна , Львівська обл., Дрогобицький район, с. Лішня, вул. І.Франка,2 |
Контактна особа: |
Куцик Ярослав Миронович +380324410793 grupa.obs.drog@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2019 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 15:33 |
Очікувана вартість: | 6 227 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 274,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 31000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 09:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 09:24 |
ТД - Реконструкція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до п. 3. Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, замовником вимагалось подання зокрема:
«3.2. Завірена учасником копія договору (або договорів) на виконання аналогічних робіт без додатків.
3.3. Завірені учасником копії позитивних листів-відгуків по вищезазначеним угодам про виконання аналогічних договорів, з інформацією про номер і дату договорів, що виконувались та на підставі яких видається відповідний відгук».
Так учасником подано договір №100 від 11.05.2018 р., укладений із відділом освіти Дрогобицької РДА. Проте, у відгуку, який надано відділом освіти Дрогобицької РДА відсутня інформація про виконання договору №100 від 11.05.2018 р. Інформація про виконання даного договору вказана у відгуку від Літинської сільської ради, як не являлась стороною договору, тобто не була замовником по такому договору. Оскільки даний договір укладено саме з ВО Дрогобицької РДА, а не з Літинською сільською радою
2. Відповідно до п. 2. Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником вимагалось подання: «2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників». Всупереч зазначеній вимозі учасником у поданій довідці не вказано досвід чи стаж водія та слюсаря.
3. Учасник ПП ,,РІН ПЛЮС’’ в ціні пропозиції визначив вартість люд/години, яка відповідає середньому розряду 3,8 у будівництві, виходячи з середнього рівня зарплати - 11 700 грн, що значно перевищує рівень граничного розміру зарплати затверджений органами місцевого самоврядування (у Дрогобицькому районі середній рівень зарплати складає 10500грн.). Перевищення середнього рівня зарплати суперечить п. 6.1.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’, оскільки тим самим учасником неправомірно завищено ціну пропозиції при визначенні прямих витрат на стадії складання ціни пропозиції учасника тендеру.
4. У складі ціни пропозиції претендента включені будівельні машини і механізми, які відсутні у наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Так зокрема, учасником не підтверджено наявності: СН202-970 Кран переносний, вантажопiдйомнiсть 1 т; СН202-1245 Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 40 т; СН203-1080 Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т; СН216-402 машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5м, хоча дана техніка передбачена у кошторисних розрахунках ціни проопзиції. Претендент мав здійснити заміну будівельних машин і механізмів, що передбачено п 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’, які повинні виконуватись при визначені вартості будівництва за державні кошти. (Детальне роз’яснення по цьому питанню опубліковано у Збірнику офіційних документів та роз’яснень ЦІНОУТВОРЕННЯ У БУДІВНИЦТВІ №4 за квітень 2019р стор-52-58)
5. Розмір кошторисного прибутку та адміністративно-господарських витрат в ціні пропозиції претендента визначено не за класом наслідків;
6. В ціні пропозиції вартість мінераловатного утеплювача претендент визначив у завищеному розмірі 3 280,72 грн без ПДВ. Для орієнтованого аналізу згідно усереднених цін на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні станом на 01.03.2019 вартість мінераловатного утеплювача становить 2 800 грн з ПДВ. (опубліковано Ціноутворення у будівництві №4/2019р стор. 64).
Враховуючи вищевказане,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати своє рішення визначення переможцем учасника ПП ,,РІН ПЛЮС’’ у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю.
2. Розглянути пропозицію учасника ПП ,,РІН ПЛЮС’’ у відповідності до норм чинного законодавства.
Ми також таким листом звернулись до правоохоронних органів СБУ та Прокуратури у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»
1) В тендерній пропозиції учасника розміщено відгук щодо позитивного виконання угоди, як від відділу освіти Дрогобицької РДА, так і від Літинської сільської ради.
2) Щодо наявності працівників, зазначаємо, що зазначені вами працівники будуть залучатись відповідно до цивільно-правової угоди, а отже, вони не є працівниками, що постійно працюють в штаті підприємства, в розумінні тендерної документації.
Щодо пунктів 3-6 скарги, повідомляємо, що зазначені вимоги, не були передбачені тендерною документацією.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-31-000014 ● 2f5a0b22f8f5407cbedca26d0e1a961c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2019 09:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2019 № 183
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2019 № 183
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-05-000041-a 05.07.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РІН ПЛЮС" #42008143 |
Переможець |
5 189 800,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:39
|
зображення_viber_2021-01-05_12-42-25.jpg | зміни до договору |
05 січня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 08:07
|
Дод.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 08:06
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 16:51
|
ДодРихтичі.jpeg | зміни до договору |
07 липня 2020 16:48
|
ДодРихтичі.pdf | зміни до договору |
07 липня 2020 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 16:25
|
ДодРихтичі.pdf | зміни до договору |
03 липня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 18:22
|
dodatok.pdf | зміни до договору |
04 червня 2020 18:19
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2020 18:15
|
ДодРихтичі.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2020 18:09
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:12
|
dod_rykht.jpg | зміни до договору |
15 серпня 2019 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 15:36
|
dod_rykht.jpg | зміни до договору |
14 серпня 2019 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2019 07:03
|
Договір | укладений |
07 серпня 2019 07:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна помилково оприлюдненого додатку. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення реквізитів замовника |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 170 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |