Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини даху та утеплення фасаду Рихтицької СЗШ І-ІІІ ст. в с.Рихтичі Дрогобицького району Львівської області
Очікувана вартість
6 227 430,00 UAH
UA-2019-07-05-000041-a 8bb59dae2f8e465ab1923d4ef5653b16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцик Ярослав Миронович

+380324410793 grupa.obs.drog@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Дрогобицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144522
Місцезнаходження: 82127, Україна , Львівська обл., Дрогобицький район, с. Лішня, вул. І.Франка,2
Контактна особа: Куцик Ярослав Миронович
+380324410793
grupa.obs.drog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2019 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 15:33
Очікувана вартість: 6 227 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 274,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі - державні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини даху та утеплення фасаду Рихтицької СЗШ І-ІІІ ст. в с.Рихтичі Дрогобицького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82151, Україна, Львівська область, Дрогобицький р-н, с. Рихтичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 09:24
ТД - Реконструкція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-05-000041-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД", Код ЄДРПОУ:37197537
Дата подання: 04 серпня 2019 23:37
Вимога скасувати неправомірне рішення
25.07.2019р. Замовником було прийняте неправомірне рішення про визначення переможцем закупівлі ПП ,,РІН ПЛЮС’’. Замовник залишив поза увагою ряд недоліків тендерної пропозиції цього учасника, внаслідок необ’єктивної оцінки, а саме:
1. Відповідно до п. 3. Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, замовником вимагалось подання зокрема:
«3.2. Завірена учасником копія договору (або договорів) на виконання аналогічних робіт без додатків.
3.3. Завірені учасником копії позитивних листів-відгуків по вищезазначеним угодам про виконання аналогічних договорів, з інформацією про номер і дату договорів, що виконувались та на підставі яких видається відповідний відгук».
Так учасником подано договір №100 від 11.05.2018 р., укладений із відділом освіти Дрогобицької РДА. Проте, у відгуку, який надано відділом освіти Дрогобицької РДА відсутня інформація про виконання договору №100 від 11.05.2018 р. Інформація про виконання даного договору вказана у відгуку від Літинської сільської ради, як не являлась стороною договору, тобто не була замовником по такому договору. Оскільки даний договір укладено саме з ВО Дрогобицької РДА, а не з Літинською сільською радою
2. Відповідно до п. 2. Додатку 1 Тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовником вимагалось подання: «2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації, необхідних для виконання зазначених робіт: про загальну кількість працівників, посада кожного з працівників, що буде залучатись до виконання зазначених робіт, відомості про освіту та досвід (чи стаж) кожного з таких працівників». Всупереч зазначеній вимозі учасником у поданій довідці не вказано досвід чи стаж водія та слюсаря.
3. Учасник ПП ,,РІН ПЛЮС’’ в ціні пропозиції визначив вартість люд/години, яка відповідає середньому розряду 3,8 у будівництві, виходячи з середнього рівня зарплати - 11 700 грн, що значно перевищує рівень граничного розміру зарплати затверджений органами місцевого самоврядування (у Дрогобицькому районі середній рівень зарплати складає 10500грн.). Перевищення середнього рівня зарплати суперечить п. 6.1.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’, оскільки тим самим учасником неправомірно завищено ціну пропозиції при визначенні прямих витрат на стадії складання ціни пропозиції учасника тендеру.
4. У складі ціни пропозиції претендента включені будівельні машини і механізми, які відсутні у наданій ним довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Так зокрема, учасником не підтверджено наявності: СН202-970 Кран переносний, вантажопiдйомнiсть 1 т; СН202-1245 Крани на гусеничному ходу, вантажопiдйомнiсть 40 т; СН203-1080 Пiдiймачi щогловi будiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т; СН216-402 машини бурильно-крановi на автомобiлi, глибина бурiння 3,5м, хоча дана техніка передбачена у кошторисних розрахунках ціни проопзиції. Претендент мав здійснити заміну будівельних машин і механізмів, що передбачено п 6.2.1.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 ,,НАСТАНОВА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ВИТРАТ У ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА’’, які повинні виконуватись при визначені вартості будівництва за державні кошти. (Детальне роз’яснення по цьому питанню опубліковано у Збірнику офіційних документів та роз’яснень ЦІНОУТВОРЕННЯ У БУДІВНИЦТВІ №4 за квітень 2019р стор-52-58)

5. Розмір кошторисного прибутку та адміністративно-господарських витрат в ціні пропозиції претендента визначено не за класом наслідків;
6. В ціні пропозиції вартість мінераловатного утеплювача претендент визначив у завищеному розмірі 3 280,72 грн без ПДВ. Для орієнтованого аналізу згідно усереднених цін на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції в Україні станом на 01.03.2019 вартість мінераловатного утеплювача становить 2 800 грн з ПДВ. (опубліковано Ціноутворення у будівництві №4/2019р стор. 64).
Враховуючи вищевказане,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати своє рішення визначення переможцем учасника ПП ,,РІН ПЛЮС’’ у зв’язку з його незаконністю та необґрунтованістю.
2. Розглянути пропозицію учасника ПП ,,РІН ПЛЮС’’ у відповідності до норм чинного законодавства.
Ми також таким листом звернулись до правоохоронних органів СБУ та Прокуратури у зв’язку з необ’єктивністю оцінювання Замовником тендерних пропозицій та незаконністю рішень Замовника. Також нами буде порушено питання перед Державною аудиторською службою України про проведення перевірки у Замовника з метою фіксування порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності. Директор ПП «СЧН ЖИТЛО-БУД»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 серпня 2019 06:53
Повідомляємо щодо ваших зауважень до пропозиції переможця. наступне:
1) В тендерній пропозиції учасника розміщено відгук щодо позитивного виконання угоди, як від відділу освіти Дрогобицької РДА, так і від Літинської сільської ради.
2) Щодо наявності працівників, зазначаємо, що зазначені вами працівники будуть залучатись відповідно до цивільно-правової угоди, а отже, вони не є працівниками, що постійно працюють в штаті підприємства, в розумінні тендерної документації.
Щодо пунктів 3-6 скарги, повідомляємо, що зазначені вимоги, не були передбачені тендерною документацією.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-31-000014 ● 2f5a0b22f8f5407cbedca26d0e1a961c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 листопада 2019 09:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.10.2019 № 183

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2019 № 183
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-05-000041-a 05.07.2019. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України № 922

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РІН ПЛЮС" 5 404 595,00
UAH з ПДВ
5 189 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 5 999 999,54
UAH з ПДВ
5 189 879,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 15:38
Електронний підпис
19 липня 2019 15:37
401_СД_ССР_5.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_ССР_4.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_СВР.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_ОПР.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
19 липня 2019 15:37
401_СД_ВОБ.rtf
19 липня 2019 15:37
401.ims
19 липня 2019 15:37
пропозиція.PDF
19 липня 2019 15:37
календарний план.PDF
19 липня 2019 15:37
дод.4 довідка.PDF
19 липня 2019 15:37
дод.1п.2 працівники.PDF
19 липня 2019 15:37
довідки.PDF

Публічні документи

21 липня 2019 15:38
Електронний підпис
21 липня 2019 15:36
дефектний акт.pdf
21 липня 2019 15:36
зведений і договірна.pdf
21 липня 2019 15:36
календарний графік.pdf
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ИВР.doc
21 липня 2019 15:36
70п.imd
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ЛС1_2-1-3.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ЛС1_2-1-2.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ЛС1_2-1-1.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ВРЛС_2-1-2.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ВРЛС_2-1-3.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ОС_2-1.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ССР.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ОПРОС_2-1.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ДФ_2-1-1.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ДЦ.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ДФ_2-1-2.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ДЦ ПЗ.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ДФ_2-1-3.doc
21 липня 2019 15:36
r_67_ДЦ_ДЦ РД.doc
21 липня 2019 15:36
Технічні вимоги.pdf
21 липня 2019 15:36
Диплом Петрусяк.jpg
21 липня 2019 15:36
Диплом Петрушак.jpg
21 липня 2019 15:36
Диплом Чад.pdf
21 липня 2019 15:36
Диплом Качинський.jpg
21 липня 2019 15:36
Технагляд Петрушак.jpg
21 липня 2019 15:36
Диплом Мацокін.pdf
21 липня 2019 15:36
Відгук Бабино.jpg
21 липня 2019 15:36
Штатний розпис.pdf
21 липня 2019 15:36
Довiдка_працiвники.pdf
21 липня 2019 15:36
Пропозиція.pdf
21 липня 2019 15:36
Статут СЧН.pdf
21 липня 2019 15:36
Витяг з ЄДР завір.pdf
21 липня 2019 15:36
Ліцензія.pdf
21 липня 2019 15:36
Ст.17.pdf
21 липня 2019 15:36
Про акціонерів.pdf
21 липня 2019 15:36
Довідка статистика.pdf
21 липня 2019 15:36
Дозвіл.pdf
21 липня 2019 15:36
Рішення засновника.jpg
21 липня 2019 15:36
Витяг з ЄДР.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РІН ПЛЮС"

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РІН ПЛЮС"
#42008143
Переможець 5 189 800,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РІН ПЛЮС"
#42008143
5 189 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 14:39
зображення_viber_2021-01-05_12-42-25.jpg зміни до договору
05 січня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:07
Дод.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 08:06
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 16:51
ДодРихтичі.jpeg зміни до договору
07 липня 2020 16:48
ДодРихтичі.pdf зміни до договору
07 липня 2020 16:48
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:25
ДодРихтичі.pdf зміни до договору
03 липня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 18:22
dodatok.pdf зміни до договору
04 червня 2020 18:19
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 18:15
ДодРихтичі.pdf зміни до договору
10 лютого 2020 18:09
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 12:12
dod_rykht.jpg зміни до договору
15 серпня 2019 11:54
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 15:36
dod_rykht.jpg зміни до договору
14 серпня 2019 15:33
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 07:03
Договір укладений
07 серпня 2019 07:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна помилково оприлюдненого додатку.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 170
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML