Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колесо суцільнокатане з УЗК
All-rolled wheels
Очікувана вартість
65 592 000,00 UAH
UA-2019-07-04-001988-a b00eb63a7cf34d529a2e3ff5e30e184a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 липня 2019 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 11:19
Очікувана вартість: 65 592 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 327 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1967700 UAH
Publication date: 04 липня 2019 19:01
Enquiries until: 25 жовтня 2019 10:00
Complaints submission until: до 31 жовтня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 листопада 2019 10:00

Information

Estimated total value: 65 592 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 327 960 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
колесо суцільнокатане з УЗК
All-rolled wheels
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
684 шт
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колесо суцільнокатане з УЗК діам.957ступ.175 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1138 шт
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 190 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957ступ. 190 мм
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти АТ "Укрзалізниця" Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:14
2895 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_25.10.2019.docx
18 жовтня 2019 15:44
2895 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_18.10.2019.docx
30 липня 2019 15:32
2895 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_30.07.2019.docx
15 липня 2019 17:14
2895 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_15.07.2019.docx
04 липня 2019 18:58
2895 ТД колесо суцільнокатане.docx
25 жовтня 2019 14:14
Зміни до тендеру_2895_25.10.2019.doc
18 жовтня 2019 15:44
Додаток №9_нова редакція_18.10.2019.docx
04 липня 2019 18:58
Додаток № 9.docx
18 жовтня 2019 15:44
Зміни до тендеру_2895_18.10.2019.doc
30 липня 2019 15:32
Зміни до тендеру_2895_30.07.2019.doc
15 липня 2019 17:14
Зміни до тендеру_2895_15.07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-001988-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 12 липня 2019 09:25
Вимога стосовно внесення змін до умов оплати.
Відповідно до тендерної документації, в розділі 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника», зазначено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити цінову пропозицію на участь за формою, згідно Додатку №3.
В ціновій пропозиції, відповідно до Додатку №3 в примітці зазначені умови оплати, а саме: «кількість днів відтермінування становить не менше 30 банківських днів».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» просить АТ «Укрзалізниця» розглянути можливысть внесення змін до умов оплати, а саме, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів та внести ці зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 17:15
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001988-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 12 липня 2019 09:25
Вимога до очікуваної вартості.
Беручи до уваги зростання попиту на суцільнокатані колеса та ріст їх ринкової вартості, а також повне завантаження виробничих потужностей, просимо АТ «Укрзалізниця» провести повторно моніторинг цін на суцільнокатані колеса, які мають бути виготовленні та поставленні у другому півріччі 2019 року. Очікувана вартість на сьогодні є неактуальною і має бути переглянута в бік підвищення. Просимо АТ «Укрзалізниця» прийняти до уваги вищезазначені аргументи та підвищити очікувану вартість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 15:45
Замовником внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001988-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 15:00
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-04-001988-a предмет закупівлі КОЛЕСО СУЦІЛЬНОКАТАНЕ З УЗК.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.3 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді: банківської гарантії».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 липня 2019 15:48
Статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже тендерна документація Замовника, в якій зазначено вид забезпечення тендерної пропозиції, зокрема у вигляді банківської гарантії, відповідає вимогам чинного законодавства.
Замовник не порушує права учасників стосовно встановлення в тендерної документації вимоги щодо надання банківської гарантії, оскільки не встановлює конкретну банківську установу, учасник на свій розсуд вибирає банківську установу і укладає договір про надання гарантії.
Дані вимоги встановлені Замовником виключно для стимулювання Учасників до виконання взятих на себе зобов’язань з поставки товарів та послуг та не мають під собою жодних дискримінаційних намірів та мотивів.
Враховуючи викладене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам чинного законодавства України та не порушує права учасників у виборі установ.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000024 ● 6f5c1195692f4a5aa79dde195777e781
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 13:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.12.2020 № 67
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 18.12.2020 № 67

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-07-04-001988-a, 04.07.2019, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-04-001988-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 24 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Колесо суцільнокатане з УЗК (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-07-04-001988-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-07-04-001988-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог частини першої статті 23 Закону. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-12-30 16:34:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї встановлено порушення частини першої статті 23 Закону.))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2019
UA-2019-07-04-001988-ab00eb63a7cf34d529a2e3ff5e30e184a
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

04 листопада 2019 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2019 09:17
Гарантійний лист.pdf.p7s
04 листопада 2019 09:17
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 17:04
Протокол Задоя Ю.А..zip
01 листопада 2019 17:04
Наказ 16.zip
01 листопада 2019 17:04
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
01 листопада 2019 17:04
Витяг зі Статуту.zip
01 листопада 2019 17:04
Банківська гарантія.zip
01 листопада 2019 17:04
Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:03
Сертифікат відповідності.pdf
01 листопада 2019 17:03
Копія ГОСТ 10791-2011.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
Копія ГОСТ 10791-2011.pdf
01 листопада 2019 17:03
ДСТУ ГОСТ 10791-2016 (копія).pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
ДСТУ ГОСТ 10791-2016 (копія).pdf
01 листопада 2019 17:03
Договір доручення (копія).pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
Договір доручення (копія).pdf
01 листопада 2019 17:02
Дані на товар.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:02
Дані на товар.pdf
01 листопада 2019 17:02
Відомості про учасника.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:02
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 17:02
Витяг з реестру ПДВ.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:02
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Документи

04 листопада 2019 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 листопада 2019 17:07
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:06
Цінова пропозиція 2.pdf
21 листопада 2019 17:06
Статут.pdf
21 листопада 2019 17:06
Справка МВС.pdf
21 листопада 2019 17:06
Рішення єдиного часника.pdf
21 листопада 2019 17:06
Перелік документів.pdf
21 листопада 2019 17:06
Паспорт Морозов Д.В..pdf
21 листопада 2019 17:06
Лист код доступу.pdf
21 листопада 2019 17:06
Лист згода.pdf
21 листопада 2019 17:05
Довідка з банку.pdf
21 листопада 2019 17:05
Господарська діяльність.pdf
21 листопада 2019 17:05
Відсутність підстав.pdf
21 листопада 2019 17:05
Витяг з єдиного реєстру.pdf
03 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
03 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
03 листопада 2019 12:27
1. Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2019 12:27
Лицензия с эцп.pdf
03 листопада 2019 12:27
Доверенность с ЭЦП.pdf
03 листопада 2019 12:27
G1019-8522-GL_tender.pdf
03 листопада 2019 12:27
22 Освоєння виробництва АКТ.pdf
03 листопада 2019 12:27
20 Статут.pdf
03 листопада 2019 12:27
19. Дані на товар ИУ.pdf
03 листопада 2019 12:27
18 Умовний код виробника.pdf
03 листопада 2019 12:27
17 ДНДЦ продовж..pdf
03 листопада 2019 12:27
14.2 Сертифікат довкілля.pdf
03 листопада 2019 12:27
14.1. Екологічна політика.pdf
03 листопада 2019 12:27
13.2 Сертифікат якості 175.pdf
03 листопада 2019 12:27
13.1 Сертифікат якості 190.pdf
03 листопада 2019 12:27
12 ДСТУ 10791-2016.pdf
03 листопада 2019 12:27
11.3 Свідоцтво НДКТІ.pdf
03 листопада 2019 12:27
10. Довкілля.pdf
03 листопада 2019 12:27
8. Досвід.pdf
03 листопада 2019 12:27
4.2 Рішення єдиного часника.pdf
03 листопада 2019 12:27
3. Довідка про юр.особу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 65 548 272,00
UAH з ПДВ
65 548 272,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 65 592 000,00
UAH з ПДВ
65 592 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 17:07
Електронний підпис
21 листопада 2019 17:06
Цінова пропозиція 2.pdf
21 листопада 2019 17:06
Статут.pdf
21 листопада 2019 17:06
Справка МВС.pdf
21 листопада 2019 17:06
Рішення єдиного часника.pdf
21 листопада 2019 17:06
Перелік документів.pdf
21 листопада 2019 17:06
Паспорт Морозов Д.В..pdf
21 листопада 2019 17:06
Лист код доступу.pdf
21 листопада 2019 17:06
Лист згода.pdf
21 листопада 2019 17:05
Довідка з банку.pdf
21 листопада 2019 17:05
Господарська діяльність.pdf
21 листопада 2019 17:05
Відсутність підстав.pdf
21 листопада 2019 17:05
Витяг з єдиного реєстру.pdf
03 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
03 листопада 2019 12:28
Електронний підпис
03 листопада 2019 12:27
1. Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2019 12:27
Лицензия с эцп.pdf
03 листопада 2019 12:27
Доверенность с ЭЦП.pdf
03 листопада 2019 12:27
G1019-8522-GL_tender.pdf
03 листопада 2019 12:27
22 Освоєння виробництва АКТ.pdf
03 листопада 2019 12:27
20 Статут.pdf
03 листопада 2019 12:27
19. Дані на товар ИУ.pdf
03 листопада 2019 12:27
18 Умовний код виробника.pdf
03 листопада 2019 12:27
17 ДНДЦ продовж..pdf
03 листопада 2019 12:27
14.2 Сертифікат довкілля.pdf
03 листопада 2019 12:27
14.1. Екологічна політика.pdf
03 листопада 2019 12:27
13.2 Сертифікат якості 175.pdf
03 листопада 2019 12:27
13.1 Сертифікат якості 190.pdf
03 листопада 2019 12:27
12 ДСТУ 10791-2016.pdf
03 листопада 2019 12:27
11.3 Свідоцтво НДКТІ.pdf
03 листопада 2019 12:27
10. Довкілля.pdf
03 листопада 2019 12:27
8. Досвід.pdf
03 листопада 2019 12:27
4.2 Рішення єдиного часника.pdf
03 листопада 2019 12:27
3. Довідка про юр.особу.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 09:17
Гарантійний лист.pdf.p7s
04 листопада 2019 09:17
Гарантійний лист.pdf
01 листопада 2019 17:04
Протокол Задоя Ю.А..zip
01 листопада 2019 17:04
Наказ 16.zip
01 листопада 2019 17:04
Ліцензія_ ЕЦП Задоя.zip
01 листопада 2019 17:04
Витяг зі Статуту.zip
01 листопада 2019 17:04
Банківська гарантія.zip
01 листопада 2019 17:04
Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:03
Сертифікат відповідності.pdf
01 листопада 2019 17:03
Копія ГОСТ 10791-2011.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
Копія ГОСТ 10791-2011.pdf
01 листопада 2019 17:03
ДСТУ ГОСТ 10791-2016 (копія).pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
ДСТУ ГОСТ 10791-2016 (копія).pdf
01 листопада 2019 17:03
Договір доручення (копія).pdf.p7s
01 листопада 2019 17:03
Договір доручення (копія).pdf
01 листопада 2019 17:02
Дані на товар.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:02
Дані на товар.pdf
01 листопада 2019 17:02
Відомості про учасника.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:02
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 17:02
Витяг з реестру ПДВ.pdf.p7s
01 листопада 2019 17:02
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 65 548 272,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 09:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
65 548 272,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:10
ЦЗВ-04-06119-01.pdf укладений
15 січня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 14:13
ЦЗВ-04-06119-01 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:13
ЦЗВ-04-06119-01 (1).pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2020 11:42
ЦЗВ-04-06119-01 (1).pdf зміни до договору
24 липня 2020 11:42
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 09:52
ЦЗВ-04-06119-01 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2020 09:52
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 15:15
ЦЗВ-04-06119-01.pdf укладений
06 грудня 2019 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-06119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-06119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-06119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-04-06119-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 62 945 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 490 924,00 UAH)