Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

колесо суцільнокатане з УЗК
Очікувана вартість
3 708 000,00 UAH
UA-2019-07-04-001940-a cda60f9de6514e23bc25c671bc8feec3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 05 листопада 2019 14:53
Очікувана вартість: 3 708 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 111240 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


колесо суцільнокатане з УЗК
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 шт
Колесо суцільнокатане з УЗК діам. 957 ступ. 175 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару власні кошти АТ "Укрзалізниця" Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2019 14:41
Додаток №9_нова редакція_25.10.2019.docx
04 липня 2019 18:16
1_Додаток № 9.docx
25 жовтня 2019 14:41
2897 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_25.10.2019.docx
15 липня 2019 17:21
2897 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_15.07.2019.docx
04 липня 2019 18:16
2897 ТД колесо суцільнокатане.docx
25 жовтня 2019 14:41
Зміни до тендеру_2897_25.10.2019.doc
15 липня 2019 17:21
Зміни до тендеру_2897_15.07.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-001940-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 11 липня 2019 15:14
Вимога стосовно внесення змін до умов оплати.
Відповідно до тендерної документації, в розділі 3.2 «Зміст тендерної пропозиції учасника», зазначено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі повинна містити цінову пропозицію на участь за формою, згідно Додатку №3.
В ціновій пропозиції, відповідно до Додатку №3 в примітці зазначені умови оплати, а саме: «кількість днів відтермінування становить не менше 30 банківських днів».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА» просить АТ «Укрзалізниця» розглянути можливысть внесення змін до умов оплати, а саме, зменшити кількість днів відтермінування з 30 до 5 банківських днів та внести ці зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 липня 2019 17:21
До тендерної документації внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001940-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33668606
Дата подання: 11 липня 2019 15:16
Вимога до очікуваної вартості.
Беручи до уваги зростання попиту на суцільнокатані колеса та ріст їх ринкової вартості, а також повне завантаження виробничих потужностей, просимо АТ «Укрзалізниця» провести повторно моніторинг цін на суцільнокатані колеса, які мають бути виготовленні та поставленні у другому півріччі 2019 року. Очікувана вартість на сьогодні є неактуальною і має бути переглянута в бік підвищення. Просимо АТ «Укрзалізниця» прийняти до уваги вищезазначені аргументи та підвищити очікувану вартість.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 жовтня 2019 14:42
замовником внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-17-000045 ● 859d805b682b4d79b22d7ea37f32ec95
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2020 17:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

17.12.2020 № 275

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 17.12.2020 № 275


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

3. UA-2019-07-04-001940-a, Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-07-04-001940-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 22 грудня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі колесо суцільнокатане з УЗК (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-07-04-001940-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 2 частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2019-07-04-001940-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відображення змін у вигляді закреслених даних. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Замовник 25.10.2019 р. вносив зміни до тендерної документації. Інформація про це була розміщена того ж дня, тобто із дотриманням вимог частини першої статті 10 Закону. При цьому в системі Prozorro були опубліковані: - нова редакція тендерної документації у вигляді файлу «2897 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_25.10.2019.docx»; - перелік змін до тендерної документації у вигляді файлу «Зміни до тендеру_2897_25.10.2019.doc»; - та положення тендерної документації, до яких вносяться зміни у вигляді закреслених даних, що представлені у вигляді закресленої назви файлу «2897 ТД колесо суцільнокатане_нова редакція_15.07.2019.docx». Вся зазначена вище інформація є доступної для перегляду. Отже, Замовник дотримався вимог Закону в цій частині.

2020-12-29 16:31:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА" 3 705 528,00
UAH з ПДВ
3 705 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 3 708 000,00
UAH з ПДВ
3 708 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 17:05
Електронний підпис
19 листопада 2019 17:04
Цінова пропозиція 2.pdf
19 листопада 2019 17:04
Статут.pdf
19 листопада 2019 17:04
Справка МВС.pdf
19 листопада 2019 17:04
Рішення єдиного часника.pdf
19 листопада 2019 17:04
Перелік документів.pdf
19 листопада 2019 17:04
Паспорт Морозов Д.В..pdf
19 листопада 2019 17:04
Лист код доступу.pdf
19 листопада 2019 17:04
Лист згода.pdf
19 листопада 2019 17:04
Довідка з банку.pdf
19 листопада 2019 17:04
Господарська діяльність.pdf
19 листопада 2019 17:04
Відсутність підстав.pdf
19 листопада 2019 17:04
Витяг з єдиного реєстру.pdf
03 листопада 2019 12:47
Електронний підпис
03 листопада 2019 12:46
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
03 листопада 2019 12:46
Підписаний_GarLIST 8733.pdf
03 листопада 2019 12:46
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O.pdf
03 листопада 2019 12:46
19. Дані на товар.pdf
03 листопада 2019 12:46
10. Довкілля.pdf
03 листопада 2019 12:46
1. Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2019 12:46
22 Освоєння виробництва АКТ.pdf
03 листопада 2019 12:46
20 Статут.pdf
03 листопада 2019 12:46
18 Умовний код виробника.pdf
03 листопада 2019 12:46
17 ДНДЦ продовж..pdf
03 листопада 2019 12:46
14.2 Сертифікат довкілля.pdf
03 листопада 2019 12:46
14.1. Екологічна політика.pdf
03 листопада 2019 12:46
13.1 Сертифікат якості 175.pdf
03 листопада 2019 12:46
12 ДСТУ 10791-2016.pdf
03 листопада 2019 12:46
11.3 Свідоцтво НДКТІ.pdf
03 листопада 2019 12:46
8. Досвід.pdf
03 листопада 2019 12:46
4.2 Рішення єдиного часника.pdf
03 листопада 2019 12:46
3. Довідка про юр.особу.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 16:51
Ліцензія завірена копія.zip
01 листопада 2019 16:51
Банківська гарантія.zip
01 листопада 2019 16:51
Цінова пропозиція.pdf.p7s
01 листопада 2019 16:51
Цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 16:51
Сертифікат відповідності.pdf
01 листопада 2019 16:50
Копія ГОСТ 10791-2011.pdf.p7s
01 листопада 2019 16:50
Копія ГОСТ 10791-2011.pdf
01 листопада 2019 16:50
ДСТУ ГОСТ 10791-2016 (копія).pdf.p7s
01 листопада 2019 16:50
ДСТУ ГОСТ 10791-2016 (копія).pdf
01 листопада 2019 16:50
Договір доручення (копія).pdf.p7s
01 листопада 2019 16:50
Договір доручення (копія).pdf
01 листопада 2019 16:50
Дані на товар.pdf.p7s
01 листопада 2019 16:50
Дані на товар.pdf
01 листопада 2019 16:50
Відомості про учасника.pdf.p7s
01 листопада 2019 16:50
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2019 16:50
Витяг з реестру ПДВ.pdf.p7s
01 листопада 2019 16:50
Витяг з реестру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
Переможець 3 705 528,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРПАЙП УКРАЇНА"
#33668606
3 705 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:16
ЦЗВ-04-05719-01.pdf укладений
15 січня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 15:05
ЦЗВ-04-05719-01.pdf укладений
06 грудня 2019 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 705 528,00
UAH (в тому числі ПДВ 617 588,00 UAH)