Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Капітальний ремонт м’якої покрівлі даху поліклініки Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва за адресою: вулиця Академіка Стражеско, 6А (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 456 070,00 UAH
UA-2019-07-04-001768-a ● 19bafc6d78ed4ba1bbf4c81aa6983c69
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 01994037 |
Вебсайт: | http://kmdkl4.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Гайдук Інна Анатоліївна ekonomdkl4@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 12:01 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 456 070,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 280,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.Капітальний ремонт м’якої покрівлі даху поліклініки Дитячої клінічної лікарні № 4 Солом’янського району м. Києва за адресою: вулиця Академіка Стражеско, 6А (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, місто Київ, м.Київ, вулиця Стражеско, 6А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі актів виконаних робіт, форма КБ-2в та КБ-3.Оплата виконаних робіт за цим Договором проводиться в Національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Підпядника» на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 липня 2019 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 липня 2019 15:01 |
Опис змін до ТД з 12.07.2019.pdf | |
12 липня 2019 15:01 |
3. ТД КР мякої частини покрівлі даху поліклініки зі змінами12.07.2019.doc | |
04 липня 2019 17:00 |
3. ТД КР мякої частини покрівлі даху поліклініки 04.07.2019.doc |
12 липня 2019 15:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 липня 2019 15:01 |
Опис змін до ТД з 12.07.2019.pdf
|
|||
12 липня 2019 15:01 |
3. ТД КР мякої частини покрівлі даху поліклініки зі змінами12.07.2019.doc
|
|||
04 липня 2019 17:00 |
3. ТД КР мякої частини покрівлі даху поліклініки 04.07.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Об"єми робіт
Дата подання: 08 липня 2019 11:46
Дата відповіді: 09 липня 2019 14:29
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення з наступних питань:
1.Відповідно до Додатку 3 «Тендерна пропозиція» Тендерної документації Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом двох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону - тендерна пропозиція, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, повинна бути надана тендерному комітету у паперовому вигляді чи сканованому підкріпленому в електронному вигляді до документів тендерної пропозиції.
2.Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного договору. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)(за обсягом покрівлі не менше 1000 м2) або в межах якого здійснювалися роботи з капітального ремонту або реконстукції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо) (за обсягом покрівлі не менше 1 000 м2). При перевірці розміру показника обсягу покрівлі 1000 м2будуть входити наступні показники: (основний килим, примикання, ремонт примикань на ділянці, де сам килим не змінювався, а примикання змінювались повністю, посилаючись на ДБН В.2.6-220:2017 п.3.43 Основні шари покрівлі килима. (Шари рулонних і мастичних покрівельних матеріалів, наклеєні чи нанесені на поверхню основних схилів покриття з підняттям їх в місцях примикань))
Чи правильно ми розуміємо? Якщо ні, то просимо надати аргументовані роз’яснення з посиланнями на нормативно-правові документи.
3. Чи буде причиною для дискваліфікації надання двох договорів, які виконувалися одночасно, за період 2017 року, з одним Замовником, на виконання робіт з капітального ремонту покрівлі загальним обсягом на 1000 м2?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Щодо першого питання
Відповідно до інформації, що міститься у Додатку 3 «Тендерна пропозиція» : «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом двох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
Просимо звернути увагу на те що Тендерна пропозиція надається повторно, тобто як зазначено у Додатку 3: «подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, та скріплена печаткою. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).».
Щодо другого питання
Відповідь:
Згідно п.п. 3.2 п.3 Додатку до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Аналогічний договір, зазначений в довідці згідно вимог п.3.1. та Акт (-и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до наданого аналогічного договору, який(-і) містить інформацію про виконання робіт з покрівлі (за обсягом покрівлі не менше 1000 м2).» Тобто визначений обсяг робіт з покрівлі Замовник буде розглядати згідно наданого(-их) Акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до аналогічного договору, в якому(-их) буде зазначено інформацію про обсяг виконанних робіт з покрівлі.
Щодо третього питання
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає один аналогічний договір.
Щодо першого питання
Відповідно до інформації, що міститься у Додатку 3 «Тендерна пропозиція» : «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом двох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.»
Просимо звернути увагу на те що Тендерна пропозиція надається повторно, тобто як зазначено у Додатку 3: «подається у сканованому вигляді за підписом уповноваженої посадової особи Учасника, та скріплена печаткою. Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).».
Щодо другого питання
Відповідь:
Згідно п.п. 3.2 п.3 Додатку до тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: «Аналогічний договір, зазначений в довідці згідно вимог п.3.1. та Акт (-и) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до наданого аналогічного договору, який(-і) містить інформацію про виконання робіт з покрівлі (за обсягом покрівлі не менше 1000 м2).» Тобто визначений обсяг робіт з покрівлі Замовник буде розглядати згідно наданого(-их) Акту(-ів) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в до аналогічного договору, в якому(-их) буде зазначено інформацію про обсяг виконанних робіт з покрівлі.
Щодо третього питання
Відповідь:
Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає один аналогічний договір.
обрахунки
Дата подання: 09 липня 2019 14:42
Дата відповіді: 11 липня 2019 16:29
Відповідь надана вище не є повною, тому для уникнення спірних питань (оскаржень) при оцінці тендерної пропозиції повторно просимо надати повну обґрунтовану детальну відповідь з посиланням на нормативно-правову документацію на питання:
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного договору. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)(за обсягом покрівлі не менше 1000 м2) або в межах якого здійснювалися роботи з капітального ремонту або реконстукції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо) (за обсягом покрівлі не менше 1 000 м2). При перевірці розміру показника обсягу покрівлі 1000 м2будуть входити наступні показники: (основний килим, примикання, ремонт примикань на ділянці, де сам килим не змінювався, а примикання змінювались повністю, посилаючись на ДБН В.2.6-220:2017 п.3.43 Основні шари покрівлі килима. (Шари рулонних і мастичних покрівельних матеріалів, наклеєні чи нанесені на поверхню основних схилів покриття з підняттям їх в місцях примикань))
Чи правильно ми розуміємо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 08.07.2019 року об 14:44 , було прийнято рішення внести зміни до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного договору.
*Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)"
*Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001768-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП», Код ЄДРПОУ:41067124
Дата подання: 08 липня 2019 14:44
вимоги до підтвердження виконання подібних робіт
Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вимогами статті 1 Закону №922-VIII передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
При цьому, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 статті 1 Закону №922-VIII).
Відповідно до статті 3 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з статтею 5 Закону №922-VIII вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»та указує в документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону №922-VIII визначено, що тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Абзацом 3 частини 2 статті 16 Закону №922-VIII передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що нормами чинного законодавства передбачено можливість встановлення замовником вимоги від учасників процедури закупівлі інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто законом не передбачено встановлення обмежень, зокрема шляхом визначення обсягів виконаних робіт за певний період.
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного договору. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)(за обсягом покрівлі не менше 1000 м2) або в межах якого здійснювалися роботи з капітального ремонту або реконстукції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо) (за обсягом покрівлі не менше 1 000 м2).
Таким чином, Замовник вимагає від учасників підтвердження виконання аналогічного договору саме за обсягом 1000 м2покрівлі.
Ми, як потенційні Учасники, маємо досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівель, але дана вимога Замовника обмежує наше право, як потенційного Учасника на участь у вказаній процедурі закупівлі та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право замовника встановлювати обсяги виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання.
Вказаною вимогою Замовник необґрунтовано створив перешкоди у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Замовник процедури закупівлі безпідставно встановив дискримінаційну вимогу тендерної документації, яка полягає в конкретизації загальних обсягів виконаних робіт, зокрема капітальний ремонт обсягом покрівлі не менше 1 000 м2
Тобто, встановивши подібні вимоги, замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, однак повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації., а отже Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволяють прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та відповідно внести зміни до тендерної документації.
Зазначаємо, що схожою ситуацієюз рішенням суду Ви можете ознайомитись за посиланням:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/82346798?fbclid=IwAR0scvrmXMky0WWJ7733oXmrw3IgdFeL5peHX0L3o0EHh6Nd3flFU0yobFQ
Розгорнути
Згорнути
Вимогами статті 1 Закону №922-VIII передбачено, що публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом; предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
При цьому, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав (пункт 29 статті 1 Закону №922-VIII).
Відповідно до статті 3 Закону №922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з статтею 5 Закону №922-VIII вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»та указує в документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Також, згідно з частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону №922-VIII визначено, що тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Абзацом 3 частини 2 статті 16 Закону №922-VIII передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що нормами чинного законодавства передбачено можливість встановлення замовником вимоги від учасників процедури закупівлі інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто законом не передбачено встановлення обмежень, зокрема шляхом визначення обсягів виконаних робіт за певний період.
Відповідно до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного договору. *Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду/субпідряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)(за обсягом покрівлі не менше 1000 м2) або в межах якого здійснювалися роботи з капітального ремонту або реконстукції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо) (за обсягом покрівлі не менше 1 000 м2).
Таким чином, Замовник вимагає від учасників підтвердження виконання аналогічного договору саме за обсягом 1000 м2покрівлі.
Ми, як потенційні Учасники, маємо досвід виконання аналогічних договорів щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівель, але дана вимога Замовника обмежує наше право, як потенційного Учасника на участь у вказаній процедурі закупівлі та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено право замовника встановлювати обсяги виконання аналогічних договорів, а тільки наявність документально підтвердженого досвіду їх виконання.
Вказаною вимогою Замовник необґрунтовано створив перешкоди у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори в менших обсягах.
Замовник процедури закупівлі безпідставно встановив дискримінаційну вимогу тендерної документації, яка полягає в конкретизації загальних обсягів виконаних робіт, зокрема капітальний ремонт обсягом покрівлі не менше 1 000 м2
Тобто, встановивши подібні вимоги, замовник автоматично відхиляє (встановлює дискримінацію) тих учасників, які не мають таких обсягів виконаних робіт, однак повністю відповідають всім іншим вимогам тендерної документації., а отже Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дозволяють прийняти участь у тендері дуже обмеженій кількості учасників.
Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та відповідно внести зміни до тендерної документації.
Зазначаємо, що схожою ситуацієюз рішенням суду Ви можете ознайомитись за посиланням:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/82346798?fbclid=IwAR0scvrmXMky0WWJ7733oXmrw3IgdFeL5peHX0L3o0EHh6Nd3flFU0yobFQ
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 липня 2019 16:26
Задоволена
Шановний Учаснику! Тендерним комітетом було уважно розглянуто Вашу вимогу до підтвердження виконання подібних робіт.
Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити її та відповідно внести зміни до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного* договору.
*Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)
Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити її та відповідно внести зміни до Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів вимагається надання у складі своєї тендерної пропозиції аналогічного* договору.
*Під аналогічним договором розуміється договір будівельного підряду на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції покрівлі будівлі (будинку, споруди тощо)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-04-001768-a.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39", Код ЄДРПОУ:39118771
Дата подання: 02 серпня 2019 18:04
Дата подання: 02 серпня 2019 18:04
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 20:38
Рішення від 06.08.2019 № 10724 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 20:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11654.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 16:41
рішення від 21.08.2019 № 11654.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 22:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» |
1 404 528,40
UAH з ПДВ
|
1 278 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" |
1 421 356,80
UAH з ПДВ
|
1 279 221,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " БК " АЛЕКО " |
1 451 740,00
UAH з ПДВ
|
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39" |
1 383 266,00
UAH з ПДВ
|
1 375 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Джет Альянс" |
1 412 386,92
UAH з ПДВ
|
1 379 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» #41067124 |
Рішення скасоване |
1 278 560,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 11:55
|
ТОВ "БУДРЕМГАРАНТ" #36375888 |
Очікує рішення |
1 279 221,12
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 16:38
|
ТОВ «КЕПІТАЛ БУД ГРУП» #41067124 |
Відхилено |
1 278 560,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2019 16:38
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 05 вересня 2019 16:44 |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
05 вересня 2019 16:44
|
Протокол № 198, 05.09.2019.pdf |