Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області
Очікувана вартість
16 227 797,00 UAH
UA-2019-07-04-001507-b ad7ff90dd3a949feb2a092a6e8ce8af5
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження замовника: 08335, Україна, Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа замовника: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459560992
buh-ukb@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 23:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 11:46
Очікувана вартість: 16 227 797,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 162 277,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-12-000010 ● c1278c63cf6246999d82a3ab12bcfef4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-12 15:08:22
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

08.08.2019 № 149
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 08.08.2019 № 149

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-07-04-001507-b 04.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, 41903554, Україна, Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області, 16227797UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: ad7ff90dd3a949feb2a092a6e8ce8af5, 2019-07-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 12 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15.08.2019. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 04.07.2019 № 35 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Атіс+1» (далі – Переможець), протокол засідання щодо розгляду результатів аукціону по закупівлі Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) від 24.07.2019 №41, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.08.2019 № 2019/08/12-01. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що додатки №2-4, що є невід’ємною частиною проекту договору (додаток № 9 до ТД) не оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону. Перевіркою інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Атіс+1» умовам ТД, оскільки у складі пропозиції Переможця відсутня згода на обробку персональних даних Реуса Сергія Валентиновича, інформація про якого зазначена у довідці від 06.07.2019 № 148/19, та який відповідно до наказу від 19.08.2015 № 3-к є штатним працівником товариства, чим не дотримано вимоги п.2.2 додатку 2 до ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможця міститься відгук від 19.07.2019 № 1125 про виконання учасником договору, у якому відсутня інформація про вартість виконаних робіт, роки виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі, що не відповідає вимогам п.3 додатку 2 до ТД. Таким чином, учасником ТОВ «Атіс+1» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Поряд з цим, Переможцем не виконано вимогу п. 2 Розділу 5 ТД, оскільки у складі пропозиції надано сертифікати відповідності: - № UA1.016.0000633-17 на гіпсокартонні плити, термін дії якого до 22.01.2019 року; - № UA.ХОДС.07.0136-18 на цеглу керамічну рядову, термін дії якого до 26.02.2019 року. Також, Переможцем не завантажено у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документи, які вимагалися у додатку 2 до ТД. Відповідно до пунктів 1, 4 та 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації і у разі якщо переможцем не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Отже, Замовник на порушення пунктів 1, 2 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Атіс+1» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації та переможцем не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Вищевказане призвело до порушення абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Поряд з цим, Замовником не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу додатки №№ 1-4 до договору від 12.08.2019 № 2019/08/12-01, які відповідно до п. 12.1 вказаного договору є невід’ємними його частинами, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону., 15 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено порушення частини першої статті 10, пунктів один, два та чотири частини першої статті 30, абзацу 2 частини 4 ст. 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та відповідності його умов умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абз.2 ч. 4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" 15 689 969,50
UAH з ПДВ
15 689 969,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 16 217 498,17
UAH з ПДВ
16 217 498,17
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 13:19
sign.p7s
01 серпня 2019 13:08
001.jpg
30 липня 2019 22:06
sign.p7s
30 липня 2019 22:05
Документ 4798951386712708027.pdf
30 липня 2019 22:04
004.jpg
30 липня 2019 22:04
003.jpg
30 липня 2019 22:04
002.jpg
30 липня 2019 22:04
001.jpg
19 липня 2019 21:59
sign.p7s
19 липня 2019 21:57
Мат-тех база.pdf
19 липня 2019 21:56
Про доступ.pdf
19 липня 2019 21:54
Серт 5.pdf
19 липня 2019 21:53
Тендерна.pdf
19 липня 2019 21:45
Аналіз.pdf
19 липня 2019 18:39
Діпломи.pdf
19 липня 2019 18:38
Накази.pdf
19 липня 2019 16:16
Додат до аналог дог.pdf
19 липня 2019 12:55
Субч доки.pdf
19 липня 2019 12:49
Лист АТ КІБ_АТІС+.pdf
19 липня 2019 12:44
Дог оюладнання.pdf
19 липня 2019 12:02
Тригуб Дов+Лиц.pdf
19 липня 2019 12:02
G6333.19.pdf
19 липня 2019 12:02
Тригуб Дов+Лиц.pdf.1.p7s
19 липня 2019 12:02
G6333.19.pdf.2.p7s
19 липня 2019 12:02
G6333.19.pdf.1.p7s
19 липня 2019 12:02
Тригуб Дов+Лиц.pdf.2.p7s
19 липня 2019 12:02
Дог. нерух. майна.pdf
19 липня 2019 12:02
Дог. на перевезення.pdf
19 липня 2019 11:01
Довідка аналог дог.pdf
19 липня 2019 10:28
Відгук.pdf
19 липня 2019 10:26
Не вкл до варт.pdf
19 липня 2019 10:14
Аналог дог з актами.pdf
19 липня 2019 10:10
Серт 4.pdf
19 липня 2019 10:08
Серт 3.pdf
19 липня 2019 10:06
Серт 2.pdf
19 липня 2019 10:05
Серт 1.pdf
19 липня 2019 09:51
Ліцензія.pdf
19 липня 2019 09:47
В ціну всі витрати.pdf
18 липня 2019 19:09
Протокол директ.pdf
18 липня 2019 19:01
Наказ Директ.pdf
18 липня 2019 15:43
Статут посл.pdf
18 липня 2019 15:17
Протокол правочин.pdf
18 липня 2019 15:11
Протокол директ.pdf
18 липня 2019 12:54
Довідки.pdf
18 липня 2019 12:53
Докум субпідр.pdf
18 липня 2019 12:52
Витяг ПДВ.pdf
18 липня 2019 12:52
Листи 2.pdf
18 липня 2019 12:52
Листи 1.pdf
18 липня 2019 12:52
Екологія.pdf
18 липня 2019 12:52
Дозвіл Держпраці.pdf
18 липня 2019 12:52
Кошторис.pdf
18 липня 2019 12:52
Локальні кошториси.pdf
18 липня 2019 12:52
Заг. вир. витрати.pdf
18 липня 2019 12:52
Відомості ресурсів.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 21:52
листи.PDF
19 липня 2019 21:52
довідки.PDF
19 липня 2019 21:52
тендерна пропозиція.PDF
19 липня 2019 21:52
розрахунок_ОПР.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_7-1-1.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-7.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-6.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-5.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-4.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-3.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-2.pdf
19 липня 2019 21:52
кошторис1_2-1-1.pdf
19 липня 2019 21:52
штатний розпис.pdf
19 липня 2019 21:52
Обладнання.pdf
19 липня 2019 21:52
Фін. звітність.pdf
19 липня 2019 21:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 липня 2019 21:52
ПРОТОКОЛ (3).pdf
19 липня 2019 21:52
паспорт.pdf
19 липня 2019 21:52
установчі документи.pdf
19 липня 2019 21:52
статут.pdf
19 липня 2019 21:52
Дозвіл (1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
Переможець 15 689 969,50
UAH з ПДВ
24 липня 2019 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
15 689 969,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 серпня 2019 14:30
Дог12_01.pdf укладений
13 серпня 2019 10:42
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2019 10:44
ДУ1.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення зобов'язань на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 2019/08/12-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку