Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) -Маріуполь на ділянці км 109+200 – км 120+800, Черкаська область
Reconstruction of the highway of national importance N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk city) -Maryupol on the area km 109 + 200 - km 120 + 800, Cherkasy region
Reconstruction of the highway of national importance N-08 Boryspil - Dnepr - Zaporozhye (via Kremenchuk city) -Maryupol on the area km 109 + 200 - km 120 + 800, Cherkasy region
Очікувана вартість
634 545 314,00 UAH
UA-2019-07-04-001228-a ● 4ed34680edca4bb5a9fa6f3c626fde3c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена Вікторівна 380472714538 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko O.V. 380472714538 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2019 15:55 |
Очікувана вартість: | 634 545 314,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 345 453,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3170000 UAH |
Publication date: | 04 липня 2019 14:57 |
Enquiries until: | 25 липня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 серпня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 634 545 314 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 345 453 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) -Маріуполь на ділянці км 109+200 – км 120+800, Черкаська область. Джерело фінансування закупівлі – державний бюджет України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, Черкаси, бульвар Шевченка, 389
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Reconstruction of the highway N-08 Boryspil-Dnipro-Zaporozhye (via Kremenchuk) -Maryupol on the section km 109 + 200 - km 120 + 800, Cherkasy oblast. The source of procurement financing is the state budget of Ukraine
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником при надходженні коштів з державного бюджету. Оплата наданих послуг/робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. Замовник має право відмовитися від підписання форм КБ-2в, КБ-3 у разі допущення Підрядником помилок, неточностей щодо їх складання та/або відсутності у них відомостей, наявність яких передбачена формою зазначених документів, та/або у випадку наявності зауважень щодо обсягів та/або вартості та/або якості заактованих послуг/робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2019 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2019 13:38 |
Перелік змін.docx | |
27 липня 2019 13:38 |
ТД2 реконструкція Н-08.docx |
27 липня 2019 13:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 липня 2019 13:38 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 липня 2019 13:38 |
ТД2 реконструкція Н-08.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
проект договору
Дата подання: 23 липня 2019 16:38
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:24
У проекті договору, наданому у складі тендерної документації, у п. 6.3. зазначено наступне: "6.3. Роботи з реконструкції шляхопроводу через залізничну колію та підходи до нього на км 520+101 автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий-Тернопіль-Кропивницький-Знам'янка (через м. Вінницю), Черкаська область, що визначені цим договором мають надаватися належним чином протягом всього строку дії договору." Просимо пояснити, що саме мається на увазі ? У технічному завданні такі роботи відсутні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
проект договору
Дата подання: 23 липня 2019 17:09
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:25
У п. 7.4.5. проекту договору (додаток 2 до тендерної документації) зазначено, що підрядник зобов’язаний здати виконані за договором роботи Замовнику відповідно Порядку приймання виконаних робіт затвердженого наказом Служби автомобільних доріг у Черкаській області №7 від 18.01.2019 р., з належно оформленою виконавчою документацією та іншими документами, що підтверджують якість, обсяги та вартість наданих послуг/виконаних робіт. Просимо надати Порядок приймання виконаних робіт, що затверджений наказом Служби автомобільних доріг у Черкаській області №7 від 18.01.2019 р., або виключити такі умови з проекту договору. Такі умови тендерної документації порушують принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, оскільки потенційним учасникам на даному етапі невідомі вимоги Замовника щодо порядку приймання виконаних робіт за договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов договору, щодо приймання-передачі виконаних робіт (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
проект договору
Дата подання: 23 липня 2019 18:19
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:26
Пунктом 8.8. проекту договору (додаток 2), встановлено, що у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань по даному Договору при здійсненні попередньої оплати, Підрядник, крім сплати зазначених штрафних санкцій, на першу вимогу Замовника, повертає Замовнику отримані кошти. При цьому, обов’язок Підрядника по поверненню коштів не залежить від того, чи підтвердив він цільове використання попередньої оплати у відповідності до п.4.9 Договору. Однак, у розділі 4 проекту договору немає жодної згадки про здійснення попередньої оплати за договором, що створює неузгодженість між різними пунктами проекту договору. Такі умови тендерної документації порушують принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, оскільки за таких умов незрозуміло, чи може Замовник здійснювати попередню оплату за договором, чи ні. Просимо внести зміни до проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
проект договору
Дата подання: 23 липня 2019 20:19
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:27
Просимо пояснити, чи допускає Замовник можливість здійснювати попередню оплату за договором для придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, з урахуванням того, що відповідальність за порушення порядку використання попередньої оплати проектом договору передбачена п. 8.8. проекту договору? Для дотримання принципів відкритості та прозорості, недискримінації, запобігання корупційним діям та зловживанням при проведенні закупівель, проект договору має чітко передбачати, чи здійснюється замовником авансування чи ні. Це дозволить усім учасникам взяти участь у закупівлі на відкритих та рівних умовах. Існуючі умови проекту договору, з урахуванням штрафних санкцій, передбачених проектом договору, а також порядком оплати за виконані роботи ( протягом 30 робочих днів та за наявності фінансування, п. 4.5. проекту договору) зменшують конкуренцію, створюють умови для зловживань зі сторони Замовника та мають значні корупційні ризики, адже дозволяють Замовнику маніпулювати коштами вже на стадії виконання робіт підрядником – як сумами, так строками їх виплати (1 день чи 30 робочих днів – велика різниця), прийманням чи не прийманням виконаних робіт від підрядника, застосуванням чи не застосуванням штрафних санкцій, і .т.п., виключно з власної волі, на свій розсуд, внутрішніх мотивів та суб’єктивних міркувань.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що подальша зміна умов оплати вже після укладання договору про закупівлю з переможцем шляхом укладання додаткової угоди, грубо порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням, а також ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі. Так, Відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 875 Цивільного кодексу України, за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх.
Відповідно до ч. 1 т. 318 Господарського кодексу України, за договором підряду на капітальне будівництво одна сторона (підрядник) зобов'язується своїми силами і засобами на замовлення другої сторони (замовника) побудувати і здати замовникові у встановлений строк визначений договором об'єкт відповідно до проектно-кошторисної документації або виконати зумовлені договором будівельні та інші роботи, а замовник зобов'язується передати підряднику затверджену проектно-кошторисну документацію, надати йому будівельний майданчик, прийняти закінчені будівництвом об'єкти і оплатити їх.
Частина 5 цієї ж статті встановлює, що договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати: найменування сторін; місце і дату укладення; предмет договору (найменування об'єкта, обсяги і види робіт, передбачених проектом); строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок матеріально-технічного, проектного та іншого забезпечення будівництва; режим контролю якості робіт і матеріалів замовником; порядок прийняття об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, умови про дефекти і гарантійні строки; страхування ризиків, фінансові гарантії; відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Відповідно до ч.1 ст. 323 Господарського кодексу України, договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668 (далі – Загальні умови).
Відповідно до пункту 5 Загальних умов, Істотними умовами договору підряду є, зокрема, джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об'єкта); порядок розрахунків за виконані роботи.
Відповідно до п. 98-99 Загальних умов, оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт (об'єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт. У договорі підряду сторони можуть передбачати надання замовником авансу з визначенням порядку його використання.
Враховуючи вищевикладене, порядок оплати є істотною умовою договору про закупівлю робіт та не може змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В частині попередньої оплати будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій). Порядок оплати за виконані роботи по договору встановлений замовником у відповідності до норм чинного законодавства України, в тому числі, з дотриманням принципів максимальної економії та ефективності.)
проектна документація
Дата подання: 23 липня 2019 20:39
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:29
Відповідно до п. 1 та п. 7 ч. 2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції заначено, що відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України роботи/послуги по договору підряду виконуються за проектною/кошторисною документацією. За умови виділення фінансування в поточному році в обсязі, що не забезпечить повне виконання робіт/надання послуг відповідно проектній/кошторисній документації, дія договору може бути продовжена на наступні календарні роки. Відповідно У п. 1.3. проекту договору (додаток 2 до тендерної документації), склад і обсяги робіт, які доручаються Підряднику до виконання, відповідають проектній документації.
Враховуючи, що проектна документація не надана Замовником, учасники не можуть погодитись з такими умовами проекту договору, не ознайомившись з проектною документацію. Просимо завантажити проектну документацію в електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов договору проектна/кошторисна документація надається Підряднику після укладання Договору. Всі необхідні для розрахунку договірної ціни види та обсяги робіт вказані у Технічному завданні (Додаток №3 ТД) та не підлягають змінам в залежності від поточного фінансування об’єкту реконструкції
проектна документація
Дата подання: 23 липня 2019 20:46
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:30
Шановний Замовник, просимо завантажити проектну документацію в електронну систему закупівель, оскільки з урахуванням тих видів робіт, які визначені у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації) здійснити розрахунок договірної ціни неможливо. Так, відповідно до п. 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Відповідно до п. 6.2.10.1 та 6.2.10.1.2, 6.2.11 цього ж ДСТУ, ПІД ЧАС РОЗГЛЯДУ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ підрядник вивчає можливість виникнення ризиків для себе та, ОБЧИСЛЮЮЧИ ЦІНУ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ, визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Враховуючи складність об’єкту будівництва, для правильного розрахунку ціни тендерної пропозиції, потенційним учасникам необхідно ознайомитись з проектною документацією!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації, а саме у Технічному завданні ( Додаток №3 ТД), вказані види і обсяги робіт та ресурси (матеріали), що дає змогу Учаснику розрахувати ціну тендерної пропозиції
проект та кошторис
Дата подання: 24 липня 2019 14:09
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:31
У зв’язку з тим, що технічне завдання містить значний обсяг робіт, а об’єкт будівництва – реконструкція, просимо завантажити у електронну систему закупівель проектну документацію ( хоча б основні креслення та відомості по видам робіт), а також інвесторську кошторисну документацію у програмному файлі, без зазначення цін, для дотримання правильності розрахунку ціни тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерна документація на закупівлю робіт з реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) -Маріуполь на ділянці км 109+200 – км 120+800, Черкаська область (в т.ч. Додаток №3 ТД) містить достатній обсяг інформації для визначення учасником вартості виконання робіт по даному об'єкту. Крім того, в ч.7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містяться посилання на нормативну базу, використання якої Учасником забезпечить правильність розрахунку ціни тендерної пропозиції.
щодо фінансування
Дата подання: 24 липня 2019 14:19
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:32
Шановний Замовник! Просимо надати роз’яснення щодо наявності/відсутності фінансування за предметом закупівлі, а також яким документом ( постановою, розпорядженням Кабінету Міністрів України, тощо) затверджено фінансування такого об’єкту реконструкції, оскільки інформація щодо фінансування , яка зазначена в оголошенні – кошти державного бюджету України, а інформація у проекті договору – кошти державного/місцевого бюджету. У діючих розпорядженнях Кабінету Міністрів України, якими затверджено переліки об’єктів будівництва, реконструкції, ремонту автомобільних доріг та обсяги їх фінансування з державного бюджету, такий об’єкт реконструкції, що зазначений у предметі закупівлі, відсутній. У зв’язку з тим, що учасники несуть значні витрати, пов’язані з участю у торгах, а також повинні враховувати ризики, інфляцію та інші фактори при визначенні ціни тендерної пропозиції, необхідно мати розуміння щодо наявності та обсягів фінансування. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), планування закупівель та інші передумови здійснення процедур закупівель, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Річний план № 28-т від 03.07.2019 р. затверджений Замовником та оприлюднений відповідно до Закону. Закон не встановлює для Замовника обов’язку планувати закупівлі винятково на підставі затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів). Обсяги фінансування коригуються в межах загального строку виконання робіт за договором. Відповідно до умов ТД термін дії договору встановлений до 31.12.2020 року
щодо фінансування у 2019 році
Дата подання: 24 липня 2019 14:24
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:32
Просимо надати роз’яснення щодо обсягів фінансування робіт за предметом закупівлі у 2019 році, щоб учасник міг запланувати графік виконання робіт за договором, у разі перемоги, а також правильно розрахувати ціну своєї тендерної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: Графік виконання робіт формується та узгоджується Сторонами на стадії укладання договору
до технічного завдання
Дата подання: 24 липня 2019 16:53
Дата відповіді: 26 липня 2019 15:33
Для детального обчислення ціни пропозиції потрібна проектна документація на газопостачання, також в технічному завданні невідповідність робіт:
1. Спосіб прокладання труб ф159*4,5 -2800м.
2. Футляр ф219 під трубу ф63 ?(не влючено ковзні опори, кінці футляра чим ізолюємо?)
3. Сталеві труби ф219 та ф159 не включено ізоляцію (види ізоляції уточніть)
4. Гідровипробування не включено
5. Тип заземлення
6. Кількість піска під трубу поліетилен ф63 –занижено
7. Кількість земляних робіт -занижен
8. п.1040 ТЗ "обв"язка хвіртки 32х4" становить 9,93 т- уточнити об"єм
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації (в межах строку встановленого для подання тендерних пропозицій)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001228-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 15 липня 2019 15:21
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником Служба автомобільних доріг у Черкаській області оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-07-04-001228-a предмет закупівлі Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) -Маріуполь на ділянці км 109+200 – км 120+800, Черкаська область.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі-банківська гарантія) … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 2 (забезпечення тендерної пропозиції) вказано: «Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної гарантії (банківська гарантія) (далі-банківська гарантія) … ».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «Банківська гарантія» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2019 09:43
В Законі України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачений тільки такий вид забезпечення, як гарантія. Вона може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види (банківська гарантія, страхова гарантія, гарантія фінансових установ, тощо). Умовами тендерної документації (далі-ТД) передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії (для гарантій, наданих банками-резидентами, — електронна банківська гарантія), яка має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Зазначена умова Замовника сформована у відповідності з нормами ч.8 ст.1, ст.ст.22, 24 Закону та нормами ст.ст. 560-562 Цивільного кодексу України. Тому, в ТД визначено умови надання тендерного забезпечення, зокрема, вид, розмір, термін дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається Постачальнику. Твердження у вимозі, про наявність в ТД (у вимогах до гарантії) посилання на конкретну установу, що має її надати не відповідає дійсності. Таке твердження є необґрунтованим та помилковим, оскільки в такому випадку, ТД повинна, перш за все, містити назву такої конкретної установи (наприклад, АТ КБ «Приватбанк»). Таким чином, реалізація Замовником права (ч.1 ст.24 Закону) на визначення, зокрема, виду гарантії не є конкретизацією установи, що має її надати. Враховуючи те, що тендерне забезпечення це своєрідна гарантія для Замовника, що Постачальник виконає свої зобов'язання, Замовник, обираючи вид забезпечення тендерної пропозиції, керувався тим, що банківська гарантія, на відміну від страхових гарантій та гарантій фінансових установ (за специфікою випуску, нормативним регулюванням, граничною сумою гарантії та мінімізацією ризику невиплати) найбільш врегульована законодавчо- нормативною базою України. Відповідно до Закону України "Про захист економічної конкуренції", монополізацією є досягнення суб'єктом господарювання монопольного (домінуючого) становища на ринку товару, підтримання або посилення цього становища. Згідно Методики визначення монопольного (домінуючого) становища суб'єктів господарювання на ринку (затверджене Розпорядженням Антимонопольного комітету України від 5 березня 2002 року N 49-р), монопольне (домінуюче) становище суб'єкта господарювання - становище суб'єкта господарювання на ринку, яке дозволяє йому самостійно або разом з іншими суб'єктами господарювання визначати умови обороту товарів на ринку завдяки тому, що суб'єкт господарювання:
- не має на ринку товару жодного конкурента або не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості
можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин;
- є одним із двох чи більше суб'єктів господарювання, що діють на ринку товару, якщо між ними немає
конкуренції або є незначна конкуренція, і при цьому вони (разом узяті), не мають на ринку товару жодного конкурента або не зазнають значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Зокрема, якщо суб'єкт господарювання є одним із таких суб'єктів господарювання, і при цьому зазначеним суб'єктам господарювання у складі не більше трьох належать найбільші частки на ринку, які у сукупності перевищують 50 відсотків; п'яти - 70 відсотків.
Враховуючи наведене, у вимозі не обґрунтовано факт порушення норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, а також ознак створення монопольного становища у сфері надання фінансових послуг
- не має на ринку товару жодного конкурента або не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості
можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин;
- є одним із двох чи більше суб'єктів господарювання, що діють на ринку товару, якщо між ними немає
конкуренції або є незначна конкуренція, і при цьому вони (разом узяті), не мають на ринку товару жодного конкурента або не зазнають значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Зокрема, якщо суб'єкт господарювання є одним із таких суб'єктів господарювання, і при цьому зазначеним суб'єктам господарювання у складі не більше трьох належать найбільші частки на ринку, які у сукупності перевищують 50 відсотків; п'яти - 70 відсотків.
Враховуючи наведене, у вимозі не обґрунтовано факт порушення норм чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, а також ознак створення монопольного становища у сфері надання фінансових послуг
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-04-001228-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 12 серпня 2019 22:54
Дата подання: 12 серпня 2019 22:54
СКАРГА на рішення тендерного комітету
Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2019 22:47
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміна планів щодо виконання робіт в 2020 р.
Дата: 27 серпня 2019 10:12
Рішення від 15.08.2019 №11266 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2019 22:47
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-07-04-001228-a.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 18:30
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-07-04-001228-a.b3 на заміну помилково опублікованій.pdf
Дата публікації: 16 серпня 2019 18:57
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-07-04-001228-a.b3.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 16:12
Рішення від 30.08.2019 №12120.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 21:09
Номер скарги: UA-2019-07-04-001228-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво”, Код ЄДРПОУ:33757711
Дата подання: 09 серпня 2019 17:45
Дата подання: 09 серпня 2019 17:45
скарга на рішення замовника та порушенняу сфері публічних закупівель
відхилення пропозиціїї ТОВ "Енергетично-дорожнє будівництво"
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: зміна планів щодо виконання робіт у 2019-2020 р.
Дата: 12 серпня 2019 16:54
рішення від 13.08.2019 №11066.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 10:11
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 серпня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Черкаській області |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2019 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
607 750 000,00
UAH з ПДВ
|
607 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
628 000 000,00
UAH з ПДВ
|
628 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
607 750 000,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2019 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:07
|
ДУ №12 до дог. №141.1-03 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 10:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 липня 2021 15:36
|
ДУ №11 до дог. №141.1-03 від 16.07.2021.pdf | зміни до договору |
16 липня 2021 15:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 20:10
|
ДУ №10 до дог. №141.1-03 від 10.03.2021.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 20:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:58
|
ДУ №9 до дог. №141.1-03 від 29.12.2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:23
|
ДУ №8 до дог. №141.1-03 від 16.12.2020.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:22
|
ДУ №8 до дог. №141.1-03 від 16.12.2020.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 12:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 15:08
|
ДУ №7 до дог. №141.1-03 від 10.08.20.pdf | зміни до договору |
12 серпня 2020 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2020 16:08
|
ДУ №6 до дог. №141.1-03 від 12.05.20.pdf | зміни до договору |
13 травня 2020 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 травня 2020 14:50
|
ДУ №5 до дог. 141.1-03 від 12.05.20.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:50
|
ДУ №3 до дог. 141.1.-03.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:03
|
Ду №2 до дог.141.1-03.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 вересня 2019 11:43
|
Договір №141.1-03 від 14.09.19.pdf | укладений |
14 вересня 2019 11:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи листи Підрядника №1130 від 25.11.2019 року (вх. №2231/01-14 від 25.11.2019 року), №1092 від 29.10.2019 року (вх.№2239/01-14 від 26.11.2019 року) керуючись пунктом п.18.8., Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника №1173 від 13.12.2019 року (вх. №2314/01-14 від 17.12.2019 року), Розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2019р. №104 (в редакції розпорядження Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1194-р), керуючись пунктами 1.3, 7.2.1.,7.3.2.,18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2020 р. №142 «Про затвердження Порядку здійснення Державним агентством автомобільних доріг запозичень під державні гарантії» за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись пунктами 5.3., 5.8., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії», постанови Кабінету Міністрів України від 26.02.2020 р. №142 «Про затвердження Порядку здійснення Державним агентством автомобільних доріг запозичень під державні гарантії» за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», керуючись пунктами 5.7., 5.8., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника вих. № 550 від 16.07.2020 р. (вх. № 761/01-14 від 16.07.2020 р.), керуючись пунктом 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання державних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії» (в редакції постанови КМУ від 11.12.2020 р. №1247), враховуючи наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль-Дніпро-Запоріжжя (через м. Кременчук) – Маріуполь на ділянці 109+200-км 120+800, Черкаська область». Коригування.»» від 14.12.2020р. №496, керуючись п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 1.3.,7.1.5., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 розділу X Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019), п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла на момент укладання Договору) та пунктами 5.8., 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Підрядника вих. № 864 від 09.07.2021 р. (вх. № 793/01-14 від 09.07.2021 р.), керуючись пунктом 18.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів послуг, керуючись пунктами 3.5., 18.8. Договору, Сторони вирішили: 1. Викласти пункт 3.1 Договору, у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 581 326 239,33 грн. (п’ятсот вісімдесят один мільйон триста двадцять шість тисяч двісті тридцять дев’ять гривень 33 коп. з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить – 484 408 391,66 грн. ПДВ – 96 917 847,67 грн. У 2019 році за рахунок коштів державного бюджету – 212 985 492,10 грн. (двісті дванадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят п’ять тисяч чотириста дев’яносто дві гривні 10 коп.) з урахуванням ПДВ., у 2020 році за рахунок кредитних коштів – 344 166 771,47 грн. (триста сорок чотири мільйони сто шістдесят шість тисяч сімсот сімдесят одна гривня 47 коп.) з урахуванням ПДВ, у 2021 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету – 24 173 975,76 грн. (двадцять чотири мільйони сто сімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят п’ять гривень 76 коп.) з урахуванням ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного/місцевого бюджету відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (нормативних актів Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій, райдержадміністрацій, тощо), що буде визначатися додатковими угодами. Договірна ціна є твердою. |
Номер договору про закупівлю: | 141/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |