Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання для модернізації серверів
Очікувана вартість
81 034,00 UAH
UA-2019-07-04-001098-c c4ec3930e6a947e39b4f23dccaf98e46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексєєв Богдан Володимирович

+380677192082 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру будинок 70
Контактна особа: Алексєєв Богдан Володимирович
+380677192082
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 13:35
Очікувана вартість: 81 034,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,85%
Publication date: 04 липня 2019 14:34
Enquiries until: 09 липня 2019 15:00
Complaints submission until: до 15 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 липня 2019 15:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 од
454273-001 HP 1TB 3G SATA 7.2K rpm LFF (3.5 inch)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 од
TS1GKR72V6H 8GB DDR3 1600 REG-DIMM 2Rx8 1.5V 512Mx8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 14:35
3023.Сервери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 10:51
Дата відповіді: 05 липня 2019 14:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: > чи допускаєте товари, ТМ/модель яких відрізняється від ТМ/моделі, що відповідає технічним вимогам?
Відповідь: Департамент буде розглядати аналоги (еквіваленти), але лише у разі, якщо вони відповідатимуть усім заявленим технічним та якісним характеристикам, що вказані в технічному завданні.

> як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ?
Відповідь: така пропозиція буде розглядатись як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-001098-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Апрєль", Код ЄДРПОУ:24366773
Дата подання: 26 липня 2019 13:03
скарга
Приватне підприємство Апрєль ,код ЄДРПОУ 24366773,неприємно вражене рішенням тендерного комітету Департаменту соціального захисту населення маріупольскої міської ради відносно торгів №4206681.Пріорітетом в закупівлі є ціна,а ціна ПП “Апрєль”нижча від ціни ,запропонованої ТОВ АМ Інтегратор Груп на 8894грн 76 коп,що більше 10 % всієї вартості закупівлі. Всі документи по кваліфікаційній частині були подані, Замовник не має права вимагати конфіденційну інформацію, а саме, паспортні дані у юридичних осіб. це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється підприємцями з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 10:18
Закон України «Про публічні закупівлі» не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних.
Замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує постачальник до системи ProZorro, на певному етапі стає публічною інформацією.
Якщо постачальник бере участь у закупівлі, в якій замовник вимагає скановані копії паспорту/ІПН тощо, відтак, він добровільно погоджується на розміщення своїх персональних даних у відкритому доступі в межах системи.
Втім, у постачальника завжди є право оскаржити таку вимогу замовника або звернутися до нього із пропозицією виключити її з відповідного переліку обов'язкових документів, які постачальник має надати. Учасник ПП «Апрєль» цим правом не скористався.
Згідно з Законом України «Про захист персональних даних» у сфері електронної комерції обов'язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Апрєль» є документ, в якому учасник засвідчує підписом та печаткою згоду на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних, тобто оскаржує питання з приводу вимог, з якими сам-же раніше погодився в письмовій формі.
Враховуючи вищевикладене, скарга учасника закупівлі ПП «Апрєль» є безпідставною, та такою, що не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

26 липня 2019 13:03
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 67 800,00
UAH з ПДВ
67 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 76 694,76
UAH з ПДВ
76 694,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 14:50
Статут.pdf
19 липня 2019 14:50
Стаття 17.pdf
19 липня 2019 14:50
Пропозиція 1.pdf
19 липня 2019 14:50
Лист авторизації.pdf
19 липня 2019 14:50
Договір ERC.pdf
19 липня 2019 14:50
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

26 липня 2019 11:19
Довідка з МВС.pdf
26 липня 2019 11:19
Довідка з ДФС.pdf
26 липня 2019 11:19
Лист- гарантія ст.17.pdf
19 липня 2019 12:43
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Відхилено 67 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:07
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
Переможець 76 694,76
UAH з ПДВ
24 липня 2019 16:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп"
#39469334
76 694,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 22:02
повідомлення укладений
03 січня 2020 22:01
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:15
ДОДАТКОВА УГОДА зміни до договору
21 грудня 2019 14:13
ПОВІДОМЛЕННЯ зміни до договору
21 грудня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:06
ДОДАТКОВА УГОДА зміни до договору
21 грудня 2019 14:05
ПРОТОКОЛ ТК ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН зміни до договору
21 грудня 2019 14:05
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН зміни до договору
21 грудня 2019 14:05
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 14:01
ДОДАТКОВА УГОДА зміни до договору
21 грудня 2019 14:00
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН зміни до договору
21 грудня 2019 14:00
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 15:46
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 05.12.2019 зміни до договору
05 грудня 2019 15:44
ПРОТОКОЛ ТК ВІД 05.12.2019 + ЛИСТ-ПІДСТАВА зміни до договору
05 грудня 2019 15:44
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН №1.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 15:44
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 15:41
Договір №638 + додатки укладений
09 серпня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмету закупівлі та зміна неістотних умов договору
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 638
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 59 619,36
UAH (в тому числі ПДВ 9 936,56 UAH)