Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання для модернізації серверів
Очікувана вартість
81 034,00 UAH
UA-2019-07-04-001098-c ● c4ec3930e6a947e39b4f23dccaf98e46
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41336065 |
Місцезнаходження: | 87555, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру будинок 70 |
Контактна особа: |
Алексєєв Богдан Володимирович +380677192082 dszn@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 81 034,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,85% |
Publication date: | 04 липня 2019 14:34 |
Enquiries until: | 09 липня 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 15 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 липня 2019 15:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 од
454273-001 HP 1TB 3G SATA 7.2K rpm LFF (3.5 inch)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87516, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 од
TS1GKR72V6H 8GB DDR3 1600 REG-DIMM 2Rx8 1.5V 512Mx8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87516, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Перемоги, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 липня 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 14:35 |
3023.Сервери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 10:51
Дата відповіді: 05 липня 2019 14:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: > чи допускаєте товари, ТМ/модель яких відрізняється від ТМ/моделі, що відповідає технічним вимогам?
Відповідь: Департамент буде розглядати аналоги (еквіваленти), але лише у разі, якщо вони відповідатимуть усім заявленим технічним та якісним характеристикам, що вказані в технічному завданні.
> як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ?
Відповідь: така пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Відповідь: Департамент буде розглядати аналоги (еквіваленти), але лише у разі, якщо вони відповідатимуть усім заявленим технічним та якісним характеристикам, що вказані в технічному завданні.
> як будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ?
Відповідь: така пропозиція буде розглядатись як остаточна.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001098-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Апрєль", Код ЄДРПОУ:24366773
Дата подання: 26 липня 2019 13:03
скарга
Приватне підприємство Апрєль ,код ЄДРПОУ 24366773,неприємно вражене рішенням тендерного комітету Департаменту соціального захисту населення маріупольскої міської ради відносно торгів №4206681.Пріорітетом в закупівлі є ціна,а ціна ПП “Апрєль”нижча від ціни ,запропонованої ТОВ АМ Інтегратор Груп на 8894грн 76 коп,що більше 10 % всієї вартості закупівлі. Всі документи по кваліфікаційній частині були подані, Замовник не має права вимагати конфіденційну інформацію, а саме, паспортні дані у юридичних осіб. це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється підприємцями з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 10:18
Закон України «Про публічні закупівлі» не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних.
Замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує постачальник до системи ProZorro, на певному етапі стає публічною інформацією.
Якщо постачальник бере участь у закупівлі, в якій замовник вимагає скановані копії паспорту/ІПН тощо, відтак, він добровільно погоджується на розміщення своїх персональних даних у відкритому доступі в межах системи.
Втім, у постачальника завжди є право оскаржити таку вимогу замовника або звернутися до нього із пропозицією виключити її з відповідного переліку обов'язкових документів, які постачальник має надати. Учасник ПП «Апрєль» цим правом не скористався.
Згідно з Законом України «Про захист персональних даних» у сфері електронної комерції обов'язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Апрєль» є документ, в якому учасник засвідчує підписом та печаткою згоду на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних, тобто оскаржує питання з приводу вимог, з якими сам-же раніше погодився в письмовій формі.
Враховуючи вищевикладене, скарга учасника закупівлі ПП «Апрєль» є безпідставною, та такою, що не підлягає задоволенню.
Замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує постачальник до системи ProZorro, на певному етапі стає публічною інформацією.
Якщо постачальник бере участь у закупівлі, в якій замовник вимагає скановані копії паспорту/ІПН тощо, відтак, він добровільно погоджується на розміщення своїх персональних даних у відкритому доступі в межах системи.
Втім, у постачальника завжди є право оскаржити таку вимогу замовника або звернутися до нього із пропозицією виключити її з відповідного переліку обов'язкових документів, які постачальник має надати. Учасник ПП «Апрєль» цим правом не скористався.
Згідно з Законом України «Про захист персональних даних» у сфері електронної комерції обов'язковою є згода на обробку персональних даних. Підприємці, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП «Апрєль» є документ, в якому учасник засвідчує підписом та печаткою згоду на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних, тобто оскаржує питання з приводу вимог, з якими сам-же раніше погодився в письмовій формі.
Враховуючи вищевикладене, скарга учасника закупівлі ПП «Апрєль» є безпідставною, та такою, що не підлягає задоволенню.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Апрєль" #24366773 |
Відхилено |
67 800,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 16:07
|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Переможець |
76 694,76
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 22:02
|
повідомлення | укладений |
03 січня 2020 22:01
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 14:15
|
ДОДАТКОВА УГОДА | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:13
|
ПОВІДОМЛЕННЯ | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 14:06
|
ДОДАТКОВА УГОДА | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:05
|
ПРОТОКОЛ ТК ЩОДО ВНЕСЕННЯ ЗМІН | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:05
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 14:01
|
ДОДАТКОВА УГОДА | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:00
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН | зміни до договору |
21 грудня 2019 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 15:46
|
ДОДАТКОВА УГОДА №1 ВІД 05.12.2019 | зміни до договору |
05 грудня 2019 15:44
|
ПРОТОКОЛ ТК ВІД 05.12.2019 + ЛИСТ-ПІДСТАВА | зміни до договору |
05 грудня 2019 15:44
|
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН №1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2019 15:41
|
Договір №638 + додатки | укладений |
09 серпня 2019 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмету закупівлі та зміна неістотних умов договору |
Номер договору про закупівлю: | 638 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 638 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників |
Номер договору про закупівлю: | 638 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 638 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |