Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 37450000-7 «Спортивний інвентар для полів і кортів» (2 лоти)
Очікувана вартість
1 177 900,00 UAH
UA-2019-07-04-001051-a ● f002659cea6b47a49b0ebe59df94faef
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 177 900,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37450000-7: Спортивний інвентар для полів і кортів
Тендерна документація
04 липня 2019 15:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 липня 2019 14:16 |
Додаток № 7.doc | |
04 липня 2019 14:16 |
Додаток № 6.doc | |
04 липня 2019 14:16 |
Додаток № 5.doc | |
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 3.doc | |
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 1.doc | |
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 2.doc | |
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 4.doc | |
04 липня 2019 14:14 |
ТД.doc |
04 липня 2019 15:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 липня 2019 14:16 |
Додаток № 7.doc
|
||
04 липня 2019 14:16 |
Додаток № 6.doc
|
||
04 липня 2019 14:16 |
Додаток № 5.doc
|
||
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 3.doc
|
||
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 1.doc
|
||
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 2.doc
|
||
04 липня 2019 14:15 |
Додаток № 4.doc
|
||
04 липня 2019 14:14 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001051-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська торгово-інвестиційна компанія, Код ЄДРПОУ:36865748
Дата подання: 30 липня 2019 19:24
неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику! Причиною дискваліфікації пропозиції ТОВ «Українська торгово-інвестиційна компанія» вказано «учасником не надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо підтвердження відповідності кожної одиниці предмету закупівлі вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковим на території України вимогам діючого санітарного законодавства України, строк дії якого закінчується не раніше грудня 2019 року».
Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції було надано висновки ДСЕЕ на наступні товари: 1) п. 1, 3, 11, 13, 14, 16 та 17 – файл «висновки сес 1.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/45471 від 24.07.2018р.); 2) п. 12 - файл «висновки сес 2.pdf» (висновок ДСЕЕ №602-123-20-1/35185 від 09.08.2018р.); 3) п. 2 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/50326 від 10.11.2015р.); 4) п. 4 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/41460 від 16.09.2015р.); 5) п. 5 та 6 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/7938 від 14.03.2016р.); 6) п. 9 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-04/30193 від 10.07.2015р.).
При цьому дійсно не надано висновки ДСЕЕ на товари: п. 7, 8, 10 та 15. ОДНАК, прошу зауважити, що згідно вимогам діючого санітарного законодавства України, до товару, що є предметом даної закупівлі не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВЕ підтвердження якості висновками ДСЕЕ, а отже виробники або представники певних торгових марок можуть або замовляти експертизу для отримання відповідних висновків, або ні, що не є порушенням законодавства для даної категорії товарів. Зважаючи на це, у складі пропозиції ми надали відповідну довідку-пояснення (файл «Всі довідки та листи.pdf», с. 11 – «Довідка про не надання копій чинних документів, які підтверджують відповідність товару, який закуповується»), де вказали всі законодавчі підстави для не надання висновків ДСЕЕ на абсолютно весь перелік товарів, що є предметом закупівлі («згідно Постанови №25 Міністерства охорони здоров’я України від 26.12.2016 року «Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД» затверджено перелік об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД, що не потребують проведення санітарно-епідеміологічної експертизи. Товари, що закуповуються в даному тендері, входять в цей перелік, тобто не потребують проведення санітарно-епідеміологічної експертизи»).
Зважаючи на дані законодавчі підстави не проводити санітарно-епідеміологічну експертизу для всіх товарів, вважаємо, що вимога надати висновки ДСЕЕ, щодо підтвердження відповідності КОЖНОЇ одиниці предмету закупівлі, є не правомірною та такою, що обмежує конкурентність учасників (дане питання може бути розглянуте антимонопольним комітетом). Тож вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «Українська торгово-інвестиційна компанія» та визнати нас переможцем закупівлі. У випадку не згоди з вищевказаними аргументами, ми подаємо дане оскарження для винесення остаточного рішення в антимонопольний комітет.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу, що у складі пропозиції було надано висновки ДСЕЕ на наступні товари: 1) п. 1, 3, 11, 13, 14, 16 та 17 – файл «висновки сес 1.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/45471 від 24.07.2018р.); 2) п. 12 - файл «висновки сес 2.pdf» (висновок ДСЕЕ №602-123-20-1/35185 від 09.08.2018р.); 3) п. 2 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/50326 від 10.11.2015р.); 4) п. 4 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/41460 від 16.09.2015р.); 5) п. 5 та 6 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-03/7938 від 14.03.2016р.); 6) п. 9 - файл «висновки сес 3.pdf» (висновок ДСЕЕ №05.03.02-04/30193 від 10.07.2015р.).
При цьому дійсно не надано висновки ДСЕЕ на товари: п. 7, 8, 10 та 15. ОДНАК, прошу зауважити, що згідно вимогам діючого санітарного законодавства України, до товару, що є предметом даної закупівлі не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВЕ підтвердження якості висновками ДСЕЕ, а отже виробники або представники певних торгових марок можуть або замовляти експертизу для отримання відповідних висновків, або ні, що не є порушенням законодавства для даної категорії товарів. Зважаючи на це, у складі пропозиції ми надали відповідну довідку-пояснення (файл «Всі довідки та листи.pdf», с. 11 – «Довідка про не надання копій чинних документів, які підтверджують відповідність товару, який закуповується»), де вказали всі законодавчі підстави для не надання висновків ДСЕЕ на абсолютно весь перелік товарів, що є предметом закупівлі («згідно Постанови №25 Міністерства охорони здоров’я України від 26.12.2016 року «Про оптимізацію державного санітарно-епідеміологічного нагляду щодо об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД» затверджено перелік об’єктів зовнішньоекономічної діяльності за кодами УКТЗЕД, що не потребують проведення санітарно-епідеміологічної експертизи. Товари, що закуповуються в даному тендері, входять в цей перелік, тобто не потребують проведення санітарно-епідеміологічної експертизи»).
Зважаючи на дані законодавчі підстави не проводити санітарно-епідеміологічну експертизу для всіх товарів, вважаємо, що вимога надати висновки ДСЕЕ, щодо підтвердження відповідності КОЖНОЇ одиниці предмету закупівлі, є не правомірною та такою, що обмежує конкурентність учасників (дане питання може бути розглянуте антимонопольним комітетом). Тож вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «Українська торгово-інвестиційна компанія» та визнати нас переможцем закупівлі. У випадку не згоди з вищевказаними аргументами, ми подаємо дане оскарження для винесення остаточного рішення в антимонопольний комітет.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 18:11
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення переможця) за Вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001051-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГАРКАВИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3184807038
Дата подання: 26 липня 2019 09:38
Необгрунтована дискваліфікація!
Згідно протоколу ви відхилили нашу пропозицію по причин івідсутності висновків ДСЕЕ на кожен товар, але ми подали на всі товари з нашої цінової пропозиції висновки ДСЕЕ, а саме: позиції (1,2,4,5,6) - ДСЕЕ Winner(назва документа"Сертифікат WINNER.pdf"; позиції(3,7,8,10) - ДСЕЕ Profi(назва документа "Висновок СЕС Profi, Metr.... (2).pdf"); позиція(9) - ДСЕЕ Sportin(назва документа "Висновок СЕС Спортін.pdf"); позиції(11-15) - ДСЕЕ "ТзОВ Планета спорт"(назва документа "Висновок ДСЕЕ ТзОВ Планетаспорт.pdf"); позиції (16,17) - ДСЕЕ Select(назва документа "Висновок ДСЕЕ Select.pdf"). Всі висновки ДСЕЕ дійсні до 31,12,2019! Інша причина відхилиння - це, нібито, ми не за формою подали довідку про наявність матеріально-технічної бази. Наша довідка містить всю інформацію, яку ви вимагали, щоб дана довідка містила, ми лиш додали колонку, в якій зазначається стан майна. Шановний Замовник, ви дійсно вважаєте, що це може бути причиною відхилення тендерної пропозиції? Такаж ситуація і з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації. Саме тому ми вважаємо що наша пропозиціє відхилена несправедливо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 липня 2019 18:06
Учасник торгів ФОП Гаркавий Віталій Володимирович дійсно не надав на всі види товару висновки ДСЕЕ в тому числі сітку гандбольну, м’яч стрибунець BAMSIC, м’яч медицинський Rox та інші види товару. Учасником ФОП Гаркавий Віталій Володимирович не дотримано вимог замовника відповідно до п. 1 та п.2 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання довідок за визначеною формою.
Таким чином відхилення пропозиції ФОП Гаркавий Віталій Володимирович було правомірним.
Таким чином відхилення пропозиції ФОП Гаркавий Віталій Володимирович було правомірним.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001051-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 29 липня 2019 13:50
Щодо скарги ФОП Гаркавий
ФОП Гаркавий звернувся зі скаргою про свою необґрунтовану дискваліфікацію. ФОП Гаркавий зазначає, що завантажив всі потрібні висновки СЕС.
Серед завантажених наявний висновок ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014 р. При його вивченні видно, що він має сліди комп'ютерного оброблення:
В розрізі кінцевої дати графі "Висновок дійсний до ..." чітко вставлена дата 31.12.2019 р., яка відрізняється від іншого шрифту.
Я звернувся до Держпрожспоживслужби в областях та м. Києві (01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1), де отримав роз'яснення, що даний висновок має строк дії до 31.07.2019 р. Офіційна відповідь буде отримана 31.07.2019 р.
При цьому звертаю увагу на те, що підроблення документів утворюю склад кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 КК України.
Розгорнути
Згорнути
Серед завантажених наявний висновок ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014 р. При його вивченні видно, що він має сліди комп'ютерного оброблення:
В розрізі кінцевої дати графі "Висновок дійсний до ..." чітко вставлена дата 31.12.2019 р., яка відрізняється від іншого шрифту.
Я звернувся до Держпрожспоживслужби в областях та м. Києві (01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1), де отримав роз'яснення, що даний висновок має строк дії до 31.07.2019 р. Офіційна відповідь буде отримана 31.07.2019 р.
При цьому звертаю увагу на те, що підроблення документів утворюю склад кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 КК України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 18:09
Згідно вимог розділу ІІІ тендерної документації за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. Пропозицію учасника ФОП Гаркавий було відхилено за іншу невідповідність вимогам тендерної документації. Отже немає потреби необхідності проведення експертизи достовірності висновку ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001051-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ГАРКАВИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3184807038
Дата подання: 30 липня 2019 09:46
Необгрунтована дискваліфікація!
Щодо висновку і терміну його дійсності ми також перевіримо це. Щодо обрання переможцем ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ": 1) Вимога до тендерною пропозиції ( Додаток №4) - * Учасник зазначає конкретну назву товару який він пропонує.
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" не подав жодного товару з вказанням конкретної назви товару
2) 2. Для підтвердження якості товару учасник повинен надати:
- копії документів що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі (сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують відповідність кожної одиниці предмету закупівлі вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України вимогам діючого санітарного законодавства України, строк дії якого закінчується не раніше грудня 2019 року.
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" не вказав конкретної назви по кожній позиції тендерної пропозиції, а одже і висновок ДСЕЕ, який він подав, немає жодного значення.
Та й щодо висновка, компанії які там вказані не мають в своєму асортименті усіх товарів, які відповідають технічним вимогам до товарів у вашій документації
3) Розділ 3, пункт 1 вашої документації: "Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним електронним цифровим підписом"
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" цієї вимоги також не виконав
Розгорнути
Згорнути
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" не подав жодного товару з вказанням конкретної назви товару
2) 2. Для підтвердження якості товару учасник повинен надати:
- копії документів що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі (сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують відповідність кожної одиниці предмету закупівлі вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України вимогам діючого санітарного законодавства України, строк дії якого закінчується не раніше грудня 2019 року.
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" не вказав конкретної назви по кожній позиції тендерної пропозиції, а одже і висновок ДСЕЕ, який він подав, немає жодного значення.
Та й щодо висновка, компанії які там вказані не мають в своєму асортименті усіх товарів, які відповідають технічним вимогам до товарів у вашій документації
3) Розділ 3, пункт 1 вашої документації: "Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним електронним цифровим підписом"
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" цієї вимоги також не виконав
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 18:10
Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення )за вимогою Учасника. В свою чергу згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено порядок оскарження процедур закупівлі.
Щодо електронного цифрового підпису: Учасником ФОП «Кушнарьов Дмитро Віталійович» накладено ЕЦП вперше 19-07-2019, 12:59:16 і після цього ще чотири рази редаговано.
Щодо електронного цифрового підпису: Учасником ФОП «Кушнарьов Дмитро Віталійович» накладено ЕЦП вперше 19-07-2019, 12:59:16 і після цього ще чотири рази редаговано.
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001051-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2632314232
Дата подання: 31 липня 2019 12:11
Щодо підроблення документів ФОП Гаркавий
Щодо скарг ФОП Гаркавий
Згідно відповіді Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів № 12.2-9/12175 від 30.07.2019 р. висновок ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014 р., який завантажив ФОП Гаркавий, має термін дії: до 31.07.2017 р.
Таким чином ФОП Гаркавий в складі пропозиції надав підроблений документ, в якому підроблена дата "Висновок дійсний до 31.12.2019 р.".
Підроблення документів утворюю склад кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 КК України. З урахуванням того, що ФОП Гаркавий є приватним підприємцем а підроблений висновок ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014 р. має надавити певні права, такі дії кваліфікуються за ч. 2 ст. 358 Кримінального Кодексу України:
Стаття 358. Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів
2. Складання чи видача працівником юридичної особи незалежно від форми власності, який не є службовою особою, складання чи видача приватним підприємцем, аудитором, експертом, оцінювачем, адвокатом, нотаріусом, державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем або іншою особою, яка здійснює професійну діяльність, пов’язану з наданням публічних чи адміністративних послуг, завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення або надають певні права чи звільняють від обов'язків, підроблення з метою використання або збуту посвідчень, інших офіційних документів, що складені у визначеній законом формі та містять передбачені законом реквізити, виготовлення підроблених офіційних печаток, штампів чи бланків з метою їх збуту або їх збут чи збут завідомо підроблених офіційних документів, у тому числі особистих документів особи, -
караються штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк від трьох до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Звертаю увагу скаржника, ФОП Гаркавий, що відповідно до ст. 66 КК України,
Стаття 66. Обставини, які пом'якшують покарання
1. При призначенні покарання обставинами, які його пом'якшують, визнаються:
1) з'явлення із зізнанням, щире каяття або активне сприяння розкриттю злочину;
2) добровільне відшкодування завданого збитку або усунення заподіяної шкоди;
Додаток: відповідь Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів № 12.2-9/12175 від 30.07.2019 р.
З повагою, ФОП Кушнарьов
Розгорнути
Згорнути
Згідно відповіді Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів № 12.2-9/12175 від 30.07.2019 р. висновок ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014 р., який завантажив ФОП Гаркавий, має термін дії: до 31.07.2017 р.
Таким чином ФОП Гаркавий в складі пропозиції надав підроблений документ, в якому підроблена дата "Висновок дійсний до 31.12.2019 р.".
Підроблення документів утворюю склад кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 КК України. З урахуванням того, що ФОП Гаркавий є приватним підприємцем а підроблений висновок ДСЕС № 05.03.02-03/49513 від 31.07.2014 р. має надавити певні права, такі дії кваліфікуються за ч. 2 ст. 358 Кримінального Кодексу України:
Стаття 358. Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів
2. Складання чи видача працівником юридичної особи незалежно від форми власності, який не є службовою особою, складання чи видача приватним підприємцем, аудитором, експертом, оцінювачем, адвокатом, нотаріусом, державним реєстратором, суб’єктом державної реєстрації прав, особою, яка уповноважена на виконання функцій держави щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, державним виконавцем, приватним виконавцем або іншою особою, яка здійснює професійну діяльність, пов’язану з наданням публічних чи адміністративних послуг, завідомо підроблених офіційних документів, які посвідчують певні факти, що мають юридичне значення або надають певні права чи звільняють від обов'язків, підроблення з метою використання або збуту посвідчень, інших офіційних документів, що складені у визначеній законом формі та містять передбачені законом реквізити, виготовлення підроблених офіційних печаток, штампів чи бланків з метою їх збуту або їх збут чи збут завідомо підроблених офіційних документів, у тому числі особистих документів особи, -
караються штрафом до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк від трьох до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Звертаю увагу скаржника, ФОП Гаркавий, що відповідно до ст. 66 КК України,
Стаття 66. Обставини, які пом'якшують покарання
1. При призначенні покарання обставинами, які його пом'якшують, визнаються:
1) з'явлення із зізнанням, щире каяття або активне сприяння розкриттю злочину;
2) добровільне відшкодування завданого збитку або усунення заподіяної шкоди;
Додаток: відповідь Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів № 12.2-9/12175 від 30.07.2019 р.
З повагою, ФОП Кушнарьов
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 18:23
Згідно вимог розділу ІІІ тендерної документації за достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник. Пропозицію учасника ФОП Гаркавий було відхилено за іншу невідповідність вимогам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-07-04-001051-a.b6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Українська торгово-інвестиційна компанія, Код ЄДРПОУ:36865748
Дата подання: 02 серпня 2019 20:09
оскарження рішення про визначення переможця
Шановний Замовнику! Рішення про визначення переможцем учасника «ФОП Кушнарьова Д. В.» являється неправомірним, оскільки в його пропозиції присутні явні порушення вимог тендерної документації, а саме:
1. Згідно вимог тендерної документації (додаток 4, примітки), «Учасник зазначає конкретну назву товару який він пропонує». У складі пропозиції учасника «ФОП Кушнарьова Д. В.», якого обрано переможцем закупівлі не вказано назви на жоден товар, який він пропонує. Отже, це пряме порушення вимог тендерної документації.
2. Згідно вимог тендерної документації (додаток 3, п.2) «Для підтвердження якості товару учасник повинен надати: - копії документів що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі (сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують відповідність кожної одиниці предмету закупівлі вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України вимогам діючого санітарного законодавства України, строк дії якого закінчується не раніше грудня 2019 року.»
Оскільки учасник не зазначив конкретної назви, торгової марки чи моделі на жоден товар, що він пропонує, то вважати, що вимога надання висновків ДСЕЕ для КОЖНОЇ одиниці предмету закупівлі виконана, не можна, так як абсолютно не доказово, що саме ті товари, що перевірялися ДСЕЕ пропонуються до відвантаження.
Зважаючи на вищевказане та приймаючи до уваги вашу відповідь на попередню скаргу з цього приводу іншого учасника («Гаркавий В. В.») – «Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення)», повідомляємо, що можливість скасування прийнятого рішення щодо визначення переможця - передбачена, і більше того, саме для цього і існує період оскарження, в який кожен учасник може вказати на порушення та звернутися з вимогою до замовника чи скаргою до органу оскарження. Отже, вимагаємо скасування рішення про визначення переможця та подальшого розгляду пропозицій інших учасників або скасування торгів з подальшим перевиставленням, у разі потреби.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно вимог тендерної документації (додаток 4, примітки), «Учасник зазначає конкретну назву товару який він пропонує». У складі пропозиції учасника «ФОП Кушнарьова Д. В.», якого обрано переможцем закупівлі не вказано назви на жоден товар, який він пропонує. Отже, це пряме порушення вимог тендерної документації.
2. Згідно вимог тендерної документації (додаток 3, п.2) «Для підтвердження якості товару учасник повинен надати: - копії документів що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі (сертифікати відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які підтверджують відповідність кожної одиниці предмету закупівлі вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України вимогам діючого санітарного законодавства України, строк дії якого закінчується не раніше грудня 2019 року.»
Оскільки учасник не зазначив конкретної назви, торгової марки чи моделі на жоден товар, що він пропонує, то вважати, що вимога надання висновків ДСЕЕ для КОЖНОЇ одиниці предмету закупівлі виконана, не можна, так як абсолютно не доказово, що саме ті товари, що перевірялися ДСЕЕ пропонуються до відвантаження.
Зважаючи на вищевказане та приймаючи до уваги вашу відповідь на попередню скаргу з цього приводу іншого учасника («Гаркавий В. В.») – «Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена можливість вчинена таких дій, як «перегляд»(скасування) прийнятого рішення (відхилення пропозиції або визначення)», повідомляємо, що можливість скасування прийнятого рішення щодо визначення переможця - передбачена, і більше того, саме для цього і існує період оскарження, в який кожен учасник може вказати на порушення та звернутися з вимогою до замовника чи скаргою до органу оскарження. Отже, вимагаємо скасування рішення про визначення переможця та подальшого розгляду пропозицій інших учасників або скасування торгів з подальшим перевиставленням, у разі потреби.
Рішення замовника: Очікується
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 – м’ячі, сітки та інші спортивні товари для закладів освіти Дарницького району м. Києва |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 155 200,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 776,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3595 шт
Лот № 1 – м’ячі, сітки та інші спортивні товари для закладів освіти Дарницького району м. Києва
ДК 021:2015: 37450000-7 — Спортивний інвентар для полів і кортів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Дарницького району
Дата доставки:
31 серпня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2019 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Українська торгово-інвестиційна компанія |
809 739,00
UAH з ПДВ
|
785 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
1 078 926,00
UAH з ПДВ
|
785 621,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГАРКАВИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
906 090,00
UAH з ПДВ
|
888 762,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" |
983 000,00
UAH з ПДВ
|
889 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІО СПОРТ" |
1 144 584,00
UAH з ПДВ
|
890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська торгово-інвестиційна компанія #36865748 |
Відхилено |
785 620,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 17:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414 |
Відхилено |
785 621,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 17:49
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ГАРКАВИЙ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #3184807038 |
Відхилено |
888 762,00
UAH з ПДВ
|
25 липня 2019 17:51
|
|
ФОП "КУШНАРЬОВ ДМИТРО ВІТАЛІЙОВИЧ" #2632314232 |
Переможець |
889 500,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2019 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 12:21
|
ДУ № 2.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2019 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2019 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2019 10:53
|
ДУ до Договору № 715.PDF | зміни до договору |
16 серпня 2019 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2019 10:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2019 10:42
|
ДУ до договору 715.docx | зміни до договору |
16 серпня 2019 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 13:02
|
Договір № 715.PDF | укладений |
14 серпня 2019 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.3.3 та п.10.2 договору № 715 від 14.08.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі п.3.3 та п.10.2 договору № 715 від 14.08.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни сум фінансування по кодам КПКВ |
Номер договору про закупівлю: | 715 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |