Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт харчоблоку Гімназії № 179 м. Києва, по проспекту Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
2 704 276,60 UAH
UA-2019-07-04-001023-a 623d80bff1994a0884ab68ed51563b76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юзвяк Андрій

380442570420 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Юзвяк Андрій
380442570420
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:53
Очікувана вартість: 2 704 276,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 521,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт харчоблоку Гімназії № 179 м. Києва, по проспекту Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва згідно додатків № 1, 2, 3, 4, 5 документації закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт харчоблоку Гімназії № 179 м. Києва, по проспекту Голосіївський, 120-В у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 120-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-21-000018 ● 832b4795cf8c454488f10024ba2b1fa5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 серпня 2019 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.08.2019 №158
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.08.2019 № 158
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-07-04-001023-a 04.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-05 15:01:11

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю робіт з капітального ремонту харчоблоку гімназії № 179 по проспекту Голосіївському, 120-В у Голосіївському районі м. Києва, за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-04-001023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:У відповідності до якої тендерної документації учасниками процедури закупівлі надавалися тендерні пропозиції та чим Замовник керувався перевіряючи вказані документи, оскільки тендерна документація та Додаток № 1 до неї мають бути оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу ?Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-06 13:57:21

Відповідь на запит

У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю робіт з капітального ремонту харчоблоку гімназії № 179 по проспекту Голосіївському, 120-В у Голосіївському районі м. Києва надаємо пояснення.
Усі документі були завантажені до ситеми та експортовані 04.07.2019 року.
Тендерна документація та протокол про затвердження з додатками у доданих файлах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП" 2 702 898,28
UAH з ПДВ
2 702 898,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЯ БУДІВНИЦТВА" 2 704 034,11
UAH з ПДВ
2 704 034,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 11:55
Електронний підпис
15 липня 2019 11:54
ЦП Частина 1.PDF
15 липня 2019 11:54
ЦП Частина 2.PDF
15 липня 2019 11:54
ЦП Частина 5.PDF
15 липня 2019 11:54
ЦП Частина 3-1.PDF
15 липня 2019 11:54
ЦП Частина 3.PDF
15 липня 2019 11:54
КП уповн.особи.PDF
15 липня 2019 11:54
Статут.PDF
15 липня 2019 11:54
Статутні.PDF
15 липня 2019 11:54
ЦП Частина 4.PDF
15 липня 2019 11:54
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
15 липня 2019 11:54
Фін. звіт за 2018 р..PDF
15 липня 2019 11:54
Відгуки.rar
15 липня 2019 11:54
ДЦ 1-1.pdf
15 липня 2019 11:54
Довідки з обсл банку.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 00:27
2.jpg
19 липня 2019 00:27
Уставні БК ТБ.pdf
19 липня 2019 00:27
r_183_ДЦ_ЛС2_2-1-2.pdf
19 липня 2019 00:27
7.jpg
19 липня 2019 00:27
r_183_ДЦ_ВРЛС_2-1-1.pdf
19 липня 2019 00:27
r_183_ДЦ_ДЦ.pdf
19 липня 2019 00:27
8.jpg
19 липня 2019 00:27
r_183_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
19 липня 2019 00:27
r_183_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
19 липня 2019 00:27
9.jpg
19 липня 2019 00:27
Цінова пропозиція.jpg
19 липня 2019 00:27
4.jpg
19 липня 2019 00:27
1.jpg
19 липня 2019 00:27
3.jpg
19 липня 2019 00:27
6.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТЕХНОЛОГІЯ БУДІВНИЦТВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"
#37165039
Переможець 2 702 898,28
UAH з ПДВ
23 липня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.В.С. ГРУП"
#37165039
2 702 898,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2019 11:00
Календарний графік.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 10:58
Додаткова угода №4 до договору підряду №121 від 13.08.19.pdf зміни до договору
19 вересня 2019 10:57
Д.у. 3 від 03.09.19 до Договору підряду 121 від 13.08.19.pdf зміни до договору
04 вересня 2019 13:32
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 16:36
Д.у. 2 від 13.08.19 до Договору підряду № 121 від 13.08.19.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 16:35
Д.у. 1 від 13.08.19 до Договору підряду № 121 від 13.08.19.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 16:34
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 16:17
Договір підряду № 121 від 13.08.19.pdf укладений
14 серпня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи та отримання екпертного звіту
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. 1 від 13.08.19 до Договору підряду № 121 від 13.08.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення основного договору
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: Д.у. 2 від 13.08.19 до Договору підряду № 121 від 13.08.19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.4.1. у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до договору підряду №121 від 13.08.19.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 593 200,40
UAH (в тому числі ПДВ 265 533,40 UAH)