Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання-за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Принтер)
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2019-07-04-000745-c 40623f7d0b5b48e08fe91b6871fcd5e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Анастасія Володимирівна

0414296204 tender.kcml@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11508, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. М. Амосова, буд. 8
Контактна особа: Микитенко Анастасія Володимирівна
0414296204
tender.kcml@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Конкретний опис в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Комп’ютерне обладнання-за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30230000-0 (Принтер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, КОРОСТЕНЬ, вул.М.Амосова ,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів на підставі наданих Постачальником накладних на товар. Джерело фінансування - власні кошти. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 11:49
ТД принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 11:13
Дата відповіді: 08 липня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, технічні характеристики яких не гірші, ніж ті, що зазначені в Технічних вимогах до предмету закупівлі.2) До закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці і юридичні особи. 3) Пропозицію ФОП не платника ПДВ розглянемо як остаточну ціну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА" 3 598,00
UAH з ПДВ
3 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2019 11:32
Електронний підпис
20 липня 2019 11:31
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2019 11:31
Свідоцтво ФОП.jpg
20 липня 2019 11:31
Паспорт и прописка.pdf
20 липня 2019 11:31
Новий товар.jpg
20 липня 2019 11:31
Мат тех база.jpg
20 липня 2019 11:31
Лист відгук.jpg
20 липня 2019 11:31
код.pdf
20 липня 2019 11:31
Доставка.jpg
20 липня 2019 11:31
Декларация Epson L132_312.pdf
20 липня 2019 11:31
Гарантія.jpg
20 липня 2019 11:31
Відповідність ст17.jpg
20 липня 2019 11:31
Витяг КТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВАЛЕНКО ТЕТЯНА ІВАНІВНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій