Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
25 600,00 UAH
UA-2019-07-04-000724-b ad8d8fe459a147e083802d1440f99a33
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Яремчук Микола Андрійович

380444678902 oblcrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05494828
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київ обл., Київ, Маршала Тимошенка, 14
Контактна особа: Яремчук Микола Андрійович
380444678902
oblcrp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 09 липня 2019 15:59
Очікувана вартість: 25 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 256,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

30192700-8 Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1190 Одиниця
30192700-8 Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 10:49
Дата відповіді: 05 липня 2019 11:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Допускаємо до участі товари, технічні характеристики яких кращі або відповідають технічним характеристикам наведеним в Додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі в закупівлі. Ціна, зазначена в пропозиції ФОП, буде розглядатись як остаточна.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-04-000724-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2672920650
Дата подання: 11 липня 2019 17:02
Заява Щодо визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-04-000724-b
Заява
Щодо визначення переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-04-000724-b

Замовником електронної закупівлі було визначено переможцем даної закупівлі ТОВ "ПАПІРТОРГ". Стверджуємо, що ТОВ "ПАПІРТОРГ" (далі – Учасник) подав пропозицію, яка не відповідає вимогам Замовника.
Замовником електронної закупівлі було чітко визначено опис предмету закупівлі.
Зауважуємо і зосереджуємо увагу на тих позиціях, які точно не є еквівалентами і навіть аналогами предмета закупівлі.
Зокрема, замовник вимагав папку на 20 файлів Esselte WOW двоколірній (яскраві кольори).
Натомість, Учасник пропонує папку на 20 файлів Scholtz, яка не є еквівалентом і є гіршої якості.
Далі, штемпельна фарба Axent належить до нижчої цінової категорії, ніж фарба Kores і може впливати і на хімічні і інші якісні характеристики.
Слідуюче, папки-куточки Axent, що запропонував Учасник не виготовляються виробником з карманчиком-фіксатором у верхньому правому куті.
Далі, Учасник пропонує зшивач потужний Axent 4930-A, який має глибину зшивання 75 мм, в той час, як Замовник вимагав більш потужний степлер, а саме: Economix E40210 з глибиною зшивання 85 мм.
Як висновок, зауважуємо, що, зазначені позиції запропоновані Учасником не є еквівалентами і, навіть аналогами, виходячи із технічних вимог Замовника.
Виходячи із викладеного,
ПРОСИМО:
Розглянути питання про дискваліфікацію ТОВ "ПАПІРТОРГ" як такого, яке подало пропозицію, що не відповідає вимогам замовника.
11 липня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 10:21
Учасником ТОВ "ПАПІРТОРГ" наданий підписаний та скріплений печаткою гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує технічні вимоги Додатку №1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а також наданий лист №2007 від 03.07.2019р. яким підтверджується відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скаржнику відхилено у вимозі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-07-04-000724-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2672920650
Дата подання: 12 липня 2019 11:07
Вимога щодо виправлення порушень законодавста України при визначенні переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-04-000724-b
МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
КОД ЗА ДРФО 2672920650
09117, Київська обл., місто Біла Церква, Бул. 50 р. Перемоги, будинок 125,
квартира 81, тел.: 38 (096) 857-41-93
До Комунальне некомерційне підприємство
"Консультативно-діагностичний центр" Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05494828
Адреса: 04205, Україна, Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 14

Вимога
Щодо щодо виправлення порушень законодавста України при визначенні переможця в електронній закупівлі UA-2019-07-04-000724-b

Шановний замовнику, виходячи із Вашої відповіді від 12.07.19, 10:21, цитую: «Скаржнику відхилено у вимозі.» - ніяких аргументів та підстав Ви не навели.
Акцентуємо Вашу увагу, що в даному випадку Ви ігноруєте порушення ТОВ "ПАПІРТОРГ" , а саме невідповідність його пропозиції Вашим же вимогам. На моє питання від 05.07.19, 10:49 «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?», Ви відповіли 05.07.19, 11:10: «Допускаємо до участі товари, технічні характеристики яких кращі або відповідають технічним характеристикам наведеним в Додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі.».
Ви як Замовник електронної закупівлі, грубо, оскільки не відреагували з першого разу на своє порушення - знову порушуєте норму ЗУ "Про публічні закупівлі", яка зобов"язує замовників закупівлі, в разі використання системи електронної закупівлі дотримуватися принципів здійнення закупівель.
Зауважую, що згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.», тож, Ви, як Замовник електронної закупівлі свідомо порушуєте ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
принципи: добросовісної конкуренції серед учасників;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Виходячи із викладеного, ВИМАГАЮ:
виправити свої дії як замовника даної електронної закупівлі, які, при визначенні переможця - порушують норми діючого законодавста та підривають довіру до Вашої установи, керівництва та до конкретних членів тендерного комітету, дії яких, підпадають під адміністративне правопорушення.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»

До цього ж, вимагаю пояснень і аргументів щодо безпідставної і неаргументованої відмови щодо моєї попередньої заяви від 11.07.2019 року.

12 липня 2019 року Марущак О.А.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 липня 2019 11:45
Повторно повідомляємо, що Учасником ТОВ "ПАПІРТОРГ" наданий підписаний та скріплений печаткою гарантійний лист в довільній формі, що підтверджує технічні вимоги Додатку №1 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а також наданий лист №2007 від 03.07.2019р. яким підтверджується відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скаржнику відхилено у вимозі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 липня 2019 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ" 14 535,00
UAH з ПДВ
14 535,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 16 323,96
UAH з ПДВ
16 323,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 17 731,00
UAH з ПДВ
17 731,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕРМА" 20 633,78
UAH з ПДВ
20 633,78
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 10:53
Изображение0005.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0004.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0003.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0002.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0001.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0021.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0020.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0018.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0012.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0011.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0010.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0009.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0007.JPG
08 липня 2019 10:53
Изображение0006.JPG
08 липня 2019 10:53
Статут.rar
08 липня 2019 10:53
Паспорт керівника.rar
08 липня 2019 10:53
витяг держреєстр 170906.rtf
08 липня 2019 10:53
папирторг_св_регистр.jpg
08 липня 2019 10:53
папирторг_ндс.JPG
08 липня 2019 10:53
облік платника.JPG
08 липня 2019 10:53
держ.реестр2.JPG
08 липня 2019 10:53
держ.реестр1.JPG

Публічні документи

08 липня 2019 14:45
Згода з Договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАПІРТОРГ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВ "ГЕРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
Переможець 14 535,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАПІРТОРГ"
#30194866
14 535,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
№136 від 23.07.2019р..pdf укладений
23 липня 2019 15:25