Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а, м. Бердичів (завершення будівництва) (коригування)" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
4 082 990,96 UAH
UA-2019-07-04-000696-b c5d6ee3b93124e939a80eb9ef3e0d73b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бабущак

+380414341661 irina.babushchak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143206
Місцезнаходження: 13300, Україна , Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Центральна, 1
Контактна особа: Ірина Бабущак
+380414341661
irina.babushchak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради 15.07.2016 року оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги по предмету закупівлі: код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - інше (Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а в м. Бердичеві (завершення будівництва)) (дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №146044, “ВДЗ” №133(15.07.2016) від 15.07.2016р). За результатами торгів укладено договір з Приватною ремонтною-будівельною фірмою «Комунальник» № 396 від 10.10.2016 року. Вартість робіт за договором станом на червень 2019 року становить 32222486,27 грн. (з ПДВ).
В ході виконання робіт виявлено ряд додаткових робіт, які неможливо було передбачити на початку проектування та визнано необхідним виконання додаткових робіт з внесенням змін у проектно-кошторисну документацію по об’єкту «код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - інше (Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а в м. Бердичеві (завершення будівництва))». Дані роботи рекомендовано виконувати непереривним технологічним процесом. Виявлені додаткові роботи зафіксовані в спільному акті №1 від 21.05.2019 року у складі представників ПРБФ «Комунальник», НД та ПВІ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Житомирська філія, ФОП Якимчук М.А. та замовника. З метою доведення характеристик виконуваних робіт до максимально можливих значень щодо експлуатації об’єкта, підвищення якості, довговічності та подальшої надійної експлуатації об’єкту, проектною організацією НД та ПВІ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Житомирська філія запропоновано оптимальні проектні рішення, здійснено коригування проектної документації, та відповідно 11.10.2018 року отримано експертний звіт №16886 за робочим проектом «Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а, м. Бердичів (завершення будівництва) (коригування)», що затверджено Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради наказом №462/01-06 від 12.11.2018. Виходячи зі складу, обсягів та технології виконання робіт проектувальник дійшов висновку, що додаткові обсяги робіт є технічно та технологічно пов’язані з роботами, передбаченими початковим проектом. Крім того, виконавець робіт по будівництву об’єкту, з яким на сьогодні укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкту в цілому протягом певного проміжку часу після введення об’єкту в експлуатацію та безкоштовне усунення дефектів при їх виявленні протягом гарантійного терміну експлуатації, не зможе гарантувати дотримання зазначених термінів у разі виконання різними підрядними організаціями робіт, передбачених початковим проектом та додаткових робіт відповідно. Втрата Замовником зобов’язань підрядника щодо дотримання гарантійних термінів експлуатації не дозволить за рахунок підрядника ліквідувати недоліки і дефекти та вирішувати інші проблеми технічного характеру, пов’язані з експлуатацією та обслуговуванням об’єкту, які можуть виникнути під час експлуатації, що приведе, в тому числі, до зайвого витрачання бюджетних коштів. Враховуючи наведене, з метою забезпечення технічних показників, технологічну нерозривність проведення робіт по додатковим та основним обсягам робіт, задля забезпечення сумісності по роботам, передбаченими початковим проектом, забезпечення якості з подальшим дотриманням гарантійних термінів експлуатації об’єкта підрядником, доцільно, економічно та технічно обґрунтовано здійснити додаткову закупівлю робіт в того самого підрядника, який на сьогодні виконує роботи з будівництва об’єкта. Вищезазначене є підставою для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п.6 ч.1 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: «необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору».
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1) Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (із змінами);
2) Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 р. № 3302-01/38216-06 «Щодо закупівлі робіт»;
3) Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 року №668 «Про затвердження Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», зі змінами і доповненнями;
4) Звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації № 34 від 31.10.2016;
5) Договір №396 від 10.10.2016 року між Управлінням освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської ради та Приватною ремонтно-будівельною фірмою «Комунальник»;
6) Акт №1 обстеження виїзної комісії від 21.05.2019 у складі представників ПРБФ «Комунальник», НД та ПВІ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Житомирська філія, ФОП Якимчук М.А. та Управління освіти і науки виконавчого комітету Бердичівської міської ради;
7) Робочий проект по об’єкту «Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а, м. Бердичів (завершення будівництва) (коригування)»;
8) Експертний звіт № №16886 від 11.10.2018 року за робочим проектом «Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а, м. Бердичів (завершення будівництва) (коригування)»;
9) Експертний висновок НД та ПВІ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» Житомирська філія № 118 від 03.06.2019 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 15:29
Оскарження наміру укласти договір: 15 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво дошкільного навчального закладу на 200 місць по вул. Братів Міхеєвих, 2а, м. Бердичів (завершення будівництва) (коригування)" (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул. Братів Міхеєвих, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування: кошти державного, місцевого бюджету Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти державного, місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

04 липня 2019 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Переможець 4 082 990,96
UAH з ПДВ
04 липня 2019 15:29

Документи

04 липня 2019 15:29
Електронний підпис
04 липня 2019 15:28
Проток розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 15:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
4 082 990,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 15:29
Електронний підпис
04 липня 2019 15:28
Проток розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 17:46
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 17:38
Додаткова угода №4 від 31.12.2021 року до Договору №236 від 01.08.19р..pdf зміни до договору
06 січня 2022 17:27
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 15:47
Додаткова 2 дог 236.PDF зміни до договору
13 серпня 2019 15:44
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 13:14
Додаткова 1 договір 236.PDF зміни до договору
09 серпня 2019 13:12
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 16:34
Договір 236 Будівництво ДНЗ.PDF укладений
01 серпня 2019 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 434 042,75
UAH (в тому числі ПДВ 72 340,45 UAH)
Причини розірвання договору: сторони дійшли згоди розірвати договір