Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання комп'ютерне та приладдя різне для Гімназії № 48, вул. Прорізна, 14, м. Київ
Очікувана вартість
490 000,00 UAH
UA-2019-07-04-000663-a 5fd68a79f5cb43f78a242bcebdc6c2e9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2019 12:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 490 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Обладнання комп'ютерне та приладдя різне для Гімназії № 48, вул. Прорізна, 14, м. Київ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 Одиниця
Обладнання комп'ютерне та приладдя різне для Гімназії № 48, вул. Прорізна, 14, м. Київ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01034, Україна, місто Київ, Київ, вул. Прорізна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 23:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 23:55
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просьба, разместить тендерную документацию.
Дата подання: 04 липня 2019 13:50
Дата відповіді: 04 липня 2019 19:09
Просьба, разместить тендерную документацию.
Відповідь: Доброго вечора. Сьогодні буде оприлюднена тендерна документація. У зв'язку з переїздом на нову адресу майданчика E-tender, сайт працює на жаль дуже повільно.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 05 липня 2019 19:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації не зазначається ні торгова марка ні моделі товару. Так як Замовник не є прибутковою організацією, оцінювання пропозицій однакове що з ПДВ що без ПДВ. Брати участь у закупівлях мають право як юридичні особи так і фізичні.

Інформація про відміну

Дата відміни
22 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій